Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Γ.Βαρεμένος: Επιστροφή στην κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο με αφορμή τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για το Μετρό Θεσσαλονίκης για «δώρα σαν εκείνα που στο πρόσφατο παρελθόν διόγκωσαν το χρέος και οδήγησαν στην χρεοκοπία της χώρας»

«Διαβάζοντας κανείς τους αφορισμούς του υπουργού κ. Καραμανλή εναντίον του διχασμού και του πολιτικαντισμού -στη συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ- νομίζει ότι πρόκειται για καθυστερημένη έστω αυτοκριτική για όσα έπραξε η ΝΔ στο θέμα Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά και σε εκείνο του Μετρό, όπου επιχειρεί να αντιστρέψει την πραγματικότητα προκειμένου να καλύψει τα πραγματικά κίνητρά τους», σημειώνει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος κάνοντας λόγο για «επιστροφή στην κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα, με δώρα σαν εκείνα που στο πρόσφατο παρελθόν διόγκωσαν το χρέος και οδήγησαν στην χρεοκοπία». 

Παράλληλα, ο ίδιος τονίζει ότι «με τρόπο στρεψόδικο ο υπουργός προσπαθεί να παρουσιάσει το θέμα ως τη διαφωνία μεταξύ έγκυρων ή μη αρχαιολόγων, ενώ πρόκειται για αδιανόητη και απροκάλυπτη πολιτική παρέμβαση "στα καλά του καθουμένου" και ενώ το έργο είχε μπει στις ράγες. Θέτοντας έτσι μεγάλο θέμα νομιμότητας αυτής της παρέμβασης».

«Όλα αυτά θα έμοιαζαν ανεκδοτολογικά, εάν δεν απειλούσαν να μετατρέψουν ξανά σε ανέκδοτο το Μετρό Θεσσαλονίκης. Μέχρι και τον σιδηρόδρομο, τον οποίο εχθρεύεται διαχρονικά η παράταξή του θυμήθηκε ο υπουργός προφανώς για να καλύψει λεκτικά το κενό» σημειώνει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.

Συνεχίζοντας ο ίδιος υπογραμμίζει ότι «το έκανε όμως για να ισχυριστεί ότι δεν υπήρξε έργο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την οποία επιχειρεί διαρκώς και ανεπιτυχώς να αντιπολιτευθεί. Η ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αλλάζει όλα τα δεδομένα στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, ή η μονή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης δεν έχουν πέσει άραγε στην αντίληψή του; Οι συμφωνίες με τις γειτονικές χώρες για τη σιδηροδρομική Εγνατία, προφανώς δεν ταιριάζουν στο δόγμα της εσωστρεφούς και φοβικής Βόρειας Ελλάδας, που είχαν φιλοτεχνήσει όλα τα χρόνια».

«Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών μέχρι το 2037, σε ποιους άραγε δεν ταιριάζει και εγκαταλείπεται; Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου φαίνεται να πιστεύει ότι η συνεχής λογοδιάρροια είναι ικανή να αντιπαρατεθεί σε ένα μεγάλο έργο που έχει να επιδείξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και το οποίο αναπτύχθηκε σε τρομερά έκτακτες συνθήκες» σχολιάζει ο Γ.Βαρεμένος. 

Τέλος, ο ίδιος τονίζειοτι «αν όμως τα "έργα" που σχεδιάζει η σημερινή κυβέρνηση, είναι ανάλογα με αυτό που εξήγγειλε για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, τότε ας μείνει καλύτερα στην απεραντοσύνη των λόγων. Ίσως να είναι λιγότερο το κακό».

Δείτε όλα τα σχόλια