Live τώρα    
24°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
24 °C
22.2°C26.3°C
3 BF 36%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
24 °C
22.7°C25.1°C
4 BF 42%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
25 °C
23.0°C25.5°C
3 BF 64%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
22 °C
20.8°C24.3°C
5 BF 42%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
26 °C
25.9°C25.9°C
2 BF 36%
ΟΑΣΘ / Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργαζομένων ενάντια στην ιδιωτικοποίηση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΑΣΘ / Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργαζομένων ενάντια στην ιδιωτικοποίηση

voria.gr

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό στο πλαίσιο της σημερινή τετράωρης στάσης εργασίας 10:00-14:00 που προκήρυξαν χθες με αφορμή την ιδιωτικοποίηση στις μεταφορές που υλοποιεί η κυβέρνηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι εργαζόμενοι ζητούν να μην ιδιωτικοποιηθούν οι συγκοινωνιακές γραμμές καθώς όπως υποστηρίζουν τροπολογία που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, δίνεται η δυνατότητα να παραχωρηθούν επιπλέον γραμμές του ΟΑΣΘ σε ιδιώτες παρόχους συγκοινωνιακού έργου, την ώρα που τα ΚΤΕΛ εκτελούν ήδη περισσότερα από 35 δρομολόγια τα οποία πριν εκτελούσε ο ΟΑΣΘ.

Τονίζουν, μάλιστα, ότι η συγκεκριμένη τροπολογία προβλέπει πως, με χρήματα του κράτους, ΟΑΣΑ ΚΑΙ ΟΣΕΘ θα αποκτούν οχήματα τα οποία στη συνέχεια θα παραχωρούνται δωρεάν σε ιδιωτικές εταιρείες που θα εκτελούν τα δρομολόγια.

«Όχι στο ξεπούλημα της συγκοινωνίας σε ιδιώτες», αναγραφόταν στο πανό που κρατούσαν έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ οι διαμαρτυρόμενοι, ενώ, όπως δήλωσε το μέλος του ΔΣ του σωματείου εργαζομένων και οδηγός λεωφορείου του ΟΑΣΘ, Νικήτας Τσαρίδης, στο voria.gr «η κυβέρνηση διατηρεί μία αδιάλλακτη στάση σχετικά με το επερχόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για την οριστική ιδιωτικοποίηση της συγκοινωνίας στην πόλη μας».

«Είναι απαράδεκτο ο λαός να πληρώνει συγκοινωνία που εκτελούν τα ΚΤΕΛ, ενώ η παροχή της υπηρεσίας τους αποζημιώνεται ήδη με περίπου 24 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό, με το νέο νομοσχέδιο, θα απογειώνεται στα 65 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Θα έχουμε δηλαδή έναν τριπλασιασμό του ποσού της αποζημίωσης. Δεν γίνεται με χρήματα του ελληνικού λαού να αναλαμβάνουν το συγκοινωνιακό έργο διάφοροι ιδιώτες».

Όπως υπογράμμισε, το παραπάνω θα εντείνει το πρόβλημα με τους εργαζόμενους δύο ταχυτήτων. «Είναι άλλο το καθεστώς των εργαζόμενων στον ΟΑΣΘ με σύμβαση αορίστου χρόνου, άλλο το καθεστώς στα ΚΤΕΛ και ισχύει κάτι άλλο για όσους μπήκαν στον ΟΑΣΘ πρόσφατα, οι οποίοι είναι εργαζόμενοι Β’ κατηγορίας και δεν τους αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους, με αποτέλεσμα να εργάζονται με οκτάμηνες συμβάσεις ορισμένου χρόνου», δήλωσε συγκεκριμένα ο κ. Τσαρίδης.

Παράλληλα οι εργαζόμενοι ζητούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και αύξηση των μισθών καθώς επίσης και τη δημιουργία ενός κρατικού φορέα στον οποίο θα εντάσσονται όλα τα συγκοινωνιακά μέσα της πόλης και όλοι οι εργαζόμενοι με πλήρη δικαιώματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL