Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
18.1°C21.5°C
1 BF 44%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
18.0°C21.0°C
2 BF 76%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
20 °C
17.7°C19.9°C
1 BF 67%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
18.2°C20.8°C
4 BF 45%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
18.9°C19.6°C
3 BF 55%
Η "λίστα Πέτσα" έγινε επίσημα "λίστα Μητσοτάκη"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η "λίστα Πέτσα" έγινε επίσημα "λίστα Μητσοτάκη"

“Όχι, δεν θεωρώ ότι έγινε κάτι λάθος” ισχυρίστηκε (ΣΚΑΪ) ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφορικά με την κραυγαλέα έλλειψη κριτηρίων που εντοπίζεται στη λίστα με τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την προώθηση της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι”! Ο πρωθυπουργός, καλύπτοντας απόλυτα τον Στέλιο Πέτσα, υποστήριξε κατηγορηματικά ότι “το μόνο το οποίο θα μπορούσα να εισπράξω ως δικαιολογημένη κριτική ήταν ότι ίσως δεν εξηγήσαμε πάρα πολύ καλά από την πρώτη στιγμή ότι δεν είναι μια δουλειά την οποία την κάναμε εμείς. Την αναθέσαμε σε μια εξωτερική, στη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, να μοιράσει τα χρήματα. Δεν κάναμε εμείς καμία παρέμβαση. Εξού και όταν δόθηκε η λίστα δεν υπήρξε ουσιαστική κριτική για το πού πήγαν τα ποσά. Δόθηκαν σε όλους”. Επιχείρησε δε να πείσει ότι “δεν είναι μαγειρεμένα τα στοιχεία”, ενώ η κυβέρνηση δεν έχει απαντήσει στο αίτημα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να δοθούν στη δημοσιότητα οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρισης και τα σχετικά τιμολόγια.

Υπό αυτό το πρίσμα, ο κ. Μητσοτάκης απάντησε αρνητικά (“Όχι, όχι, όχι”) στο ερώτημα αν υπήρξε πολιτική παρέμβαση στη διανομή των 20 εκατομμυρίων ευρώ. Επιδιώκοντας δε να δικαιολογήσει την τρίμηνη καθυστέρηση αναφορικά με τη δημοσίευση του σχετικού καταλόγου επεσήμανε ότι “η λίστα δόθηκε στη δημοσιότητα μόνο όταν ήμασταν βέβαιοι ότι πληρώθηκαν τα ποσά και πληρώθηκαν για καταχωρίσεις οι οποίες πραγματικά έγιναν”. Επέμεινε δε στον ισχυρισμό ότι “από την πρώτη στιγμή είχα πει ότι θα δινόταν η λίστα στη δημοσιότητα”...

Συνηγορία Άδ. Γεωργιάδη

«Οι πολιτικοί μας αντίπαλοι θα έπρεπε να σκεφτούν: 'τι είναι αυτό που κάνει καλά ο κ. Μητσοτάκης και ο λαός τον επιβραβεύει με υψηλά ποσοστά, έναν χρόνο μετά την εκλογή του;'. Ασχολούνται με τις λίστες Πέτσα και δεν έχουν καταλάβει ούτε τι κάνει η κυβέρνηση ούτε τι θέλει ο ελληνικός λαός» επεσήμανε (Οpen), παράλληλα, σε προκλητικούς τόνους, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης επιχειρώντας να αποπροσανατολίσει από το περιεχόμενο της λίστας!

Μόλις 1% σε αντιπολιτευόμενα Μέσα

«Το γεγονός ότι η κυβέρνηση δημοσιοποίησε τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό με τρεις μήνες καθυστέρηση εξηγείται από την ίδια τη λίστα που μόλις χθες (σ.σ.: προχθές) είδε το φως της δημοσιότητας», δήλωσε (Στο Κόκκινο) ο Αλέξης Χαρίτσης. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε πως «αποδεικνύεται εμφατικά ότι δεν υπήρξαν κριτήρια σε σχέση με την επισκεψιμότητα, την αναγνωσιμότητα και τον αριθμό των εργαζομένων στα ΜΜΕ. Αντιθέτως, είχαν πολιτική κατεύθυνση και βάσει της σύμπλευσης των Μέσων με την κυβέρνηση της Ν.Δ.». Αναδεικνύει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι «μόλις το 1% των χρημάτων πήγε σε αντιπολιτευόμενα Μέσα και το 99% σε φίλα προσκείμενα προς την κυβέρνηση Μέσα, σε ανενεργά ή ακόμη και σε ανύπαρκτα Μέσα, ενώ είναι φανερή η απουσία χρηματοδότησης Μέσων που ενοχλούν την κυβέρνηση». Ανέφερε δε ότι «επομένως αποδεικνύεται η διασπάθιση δημόσιου χρήματος που επιχειρήθηκε από την κυβέρνηση».

Ο Αλ. Χαρίτσης τόνισε ότι η προχθεσινή λίστα “κάνει ακόμη πιο καχύποπτο τον ΣΥΡΙΖΑ”, εξηγώντας ότι “γι' αυτό ζητάει να δοθούν στη δημοσιότητα οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρισης και τα σχετικά τιμολόγια, για να δούμε αν υπήρξε τελικά μαγείρεμα της λίστας». Επίσης, κατηγόρησε την κυβέρνηση για προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης της πανδημίας, ώστε «να εκβιάσει και να χειραγωγήσει τα Μέσα μοιράζοντας δημόσιο χρήμα κατά το δοκούν για να τα προσαρμόσει στις απαιτήσεις και τη γραμμή της».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Αριστερά δεν πρέπει να πέφτουν στην παγίδα της Ν.Δ., που θέλει να σύρει την πολιτική ζωή του τόπου σε έναν ατελείωτο βούρκο» κατέληξε, τονίζοντας ότι «το μείζον για την ελληνική κοινωνία, αυτή τη στιγμή, είναι το μέλλον της οικονομίας, το μέλλον της εργασίας και η επόμενη μέρα μετά την κρίση της πανδημίας».

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL