Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Τουριστική προβολή γτπκ (Για το πανέμορφο καλοκαίρι)

EUROKINISSI

Το σποτάκι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού που παρουσιάστηκε χτες από τον πρωθυπουργό, αποτελείται από ένα και μοναδικό πλάνο και μάλιστα κάπως περίεργο. Μπορούσε να είναι project Α Λυκείου

Του Άγγελου Τσέκερη

Τακτοποιούμε τις πληροφορίες που μας έχουν έρθει μαζεμένες για να μην χαονόμαστε..

1. Το σποτάκι για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού που παρουσιάστηκε χτες από τον πρωθυπουργό, αποτελείται από ένα και μοναδικό πλάνο και μάλιστα κάπως περίεργο. Μπορούσε να είναι project Α Λυκείου

2. Είναι πένθιμο. Αν θέλετε να μάθετε μπαλίτσα δείτε πως προβάλλει τον τουρισμό της η Τουρκία. Και επιπλέον είναι τρομακτικά λάθος. Το μήνυμά του είναι «ζήσε το ελληνικό καλοκαίρι από μακριά». Ναι τι; Να φέρουμε τουρίστες στην χώρα δεν θέλουμε; Η ο στόχος είναι να μας σκέφτονται από το σπίτι τους;

3. Όλο αυτό το έφτιαξε λέει «ο διευθυντής Δημιουργικού του Μαξίμου». Ως τι το έφτιαξε; Ως προσφορά του Μαξίμου στον χειμαζόμενο ελληνικό τουρισμό; Αυτό θα ήταν αποδεκτό αν τον πλήρωνε ο Μητσοτάκης από την τσέπη του. Αλλιώς να το έφτιαχνε καλύτερο.

4.Αλήθεια γιατί σε ένα οργανωμένο κράτος χρειάζεται «διευθυντή Δημιουργικού» το Μαξίμου; Και μάλιστα τόσο περιορισμένων δυνατοτήτων; Πότε τον αποκτήσαμε; Πόσους ανθρώπους του πληρώνουμε; Ποιος τον αξιολογεί; Τι άλλο κάνει; Κοροϊδευόμαστε τώρα;

5. Πως συνδέεται όλο αυτό με το γεγονός ότι η τουριστική προβολή της χώρας, σε μια νεκρή περίοδο, έχει παραχωρηθεί σε ένα λόμπι επιχειρηματιών του κλάδου - που διαπλέκονται μάλιστα με το υπουργείο - έναντι 32 εκατομμυρίων με απευθείας ανάθεση; Ένα σποτ για τον τουρισμό δεν ήταν ανάμεσα στις δουλείες που είχαν να κάνουν;

6. Προφανώς η πραγματικότητα είναι ότι ο Μωυσής έθεσε την κατάσταση υπό την αιγίδα του και διέταξε τον αυλικό να βοηθήσει τους επιχειρηματίες -τους οποίους πληρώνουμε από την τσέπη μας -για να δοθεί κύρος στο όλο εγχείρημα. Και το εγχείρημα δεν είναι παρά η πλουσιοπάροχη ανάθεση της τουριστικής προβολής μιας νεκρής σεζόν σε μια παρέα επιχειρηματιών. Και μάλιστα με προσπάθεια κάτω του μετρίου.

7. Την ίδια ώρα εκατοντάδες χιλιάδες μικροί του τουρισμού πεινάνε. Και είναι πανικόβλητοι με τον χειμώνα που έρχεται και με το υπουργό που τους έλαχε. Δεν πειράζει. Θα φάνε σποτάκι, διευθυντές δημιουργικού του Μαξίμου και ιδιώτες που βγάζουν δημόσιο χρήμα με ουρά. Τουριστική προβολή για το πανέμορφο καλοκαίρι.

 

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Διεθνής διασυρμός

Να λοιπόν που η περίφημη λίστα Πέτσα έφτασε μέχρι το Συμβούλιο της Ευρώπης. Στην πλατφόρμα του Συμβουλίου για την ελευθερία του Τύπου αναρτήθηκαν χθες όλα τα δεδομένα για το σκάνδαλο...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο