Live τώρα    
24°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
24 °C
23.0°C25.9°C
3 BF 34%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
25 °C
23.4°C26.5°C
2 BF 33%
ΠΑΤΡΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
20.0°C24.4°C
2 BF 51%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
19.7°C21.0°C
2 BF 71%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
24 °C
24.0°C24.0°C
1 BF 40%
Γ.Βαρεμένος - Χρ.Σπίρτζης: Σταματήστε το νεοφιλελεύθερο κατήφορο των ιδιωτικοποιήσεων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γ.Βαρεμένος - Χρ.Σπίρτζης: Σταματήστε το νεοφιλελεύθερο κατήφορο των ιδιωτικοποιήσεων

«Η παράδοση των τριών σταθμών της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, είναι μία κατάκτηση για το λαό των εργατικών συνοικιών της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά και αξίζουν πολλά ευχαριστώ σε όσους συνέβαλαν διαχρονικά στην υλοποίηση του έργου», τονίζουν με κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, και ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Οι ίδιοι υπενθυμίζουν ότι «για εμάς, απόλυτη προτεραιότητα τώρα, όπως είχε προγραμματισθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποτελούν:

• Η ολοκλήρωση του έργου του ΜΕΤΡΟ Πειραιά στο σύνολο του, εντός του χρονοδιαγράμματος το 2021 και όχι το 2022 όπως ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

• Η έναρξη των εργασιών της Γραμμής 4, που για την πορεία των διαγωνιστικών διαδικασιών παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις,

• Η ταχεία ωρίμανση και η διαγωνιστική διαδικασία της επέκτασής του ΜΕΤΡΟ στη Δυτική Αθήνα, από το Άλσος Βεΐκου έως και την Πετρούπολη. Ο εργαζόμενος λαός της Δυτικής Αθήνας το έχει απόλυτη ανάγκη και το απαιτεί.

• Η ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης και η ολοκλήρωση της επέκτασης του για Καλαμαριά.

• Η έναρξη των πρόδρομων εργασιών, η ωρίμανση και η διαγωνιστική διαδικασία για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στις Δυτικές Συνοικίες της Θεσσαλονίκης».

Οι ίδιοι προσθέτουν ότι «ο κ. Μητσοτάκης, παρότι αναγνώρισε τη συμβολή όσων συνετέλεσαν στο να γίνει πραγματικότητα το έργο, επιχείρησε -μέσω του καλολαδωμένου οργουελικού μηχανισμού- να το εντάξει στο προπαγανδιστικό σύνθημα: Το είπαμε, το κάναμε. Ως προς το τί είπαν προεκλογικά και τί κάνουν μετεκλογικά, θα το κρίνει ο κόσμος, όπως και το αν η δική τους πινελιά στο έργο μπορεί να αποκρύψει τον όγκο της συμβολής της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό».

«Ο αρμόδιος υπουργός προσπάθησε να κρύψει πίσω απ’ την θεωρία των μουσαμάδων τις δικές του ευθύνες για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη ή η Πάτρα δεν θα έχουν την χαρά να δουν σύντομα τα εγκαίνια παρόμοιων έργων και οι πολίτες της Αθήνας την έναρξη της κατασκευής της γραμμής 4, διότι η κυβέρνηση για τους γνωστούς λόγους δεν συνέχισε τα έργα που βρήκε σε εξέλιξη. Αν προχωρούσαμε τη συζήτηση στο πνεύμα του κ. Καραμανλή, θα του υπενθυμίζαμε σε ποια κατάσταση βρήκε το τελματωμένο έργο του Μετρό Πειραιά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με κύρια προβλήματα: την χρηματοδότηση αφού  μόνο για ΦΠΑ χρωστούσαν 12 εκ. €, την μη ύπαρξη εγκεκριμένων μελετών για τον ανασχεδιασμό  του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ, η κατασκευή του οποίου μετέθετε σημαντικά την ολοκλήρωση του έργου, την μη ύπαρξη περιβαλλοντικής αδειοδότησης για την αποκομιδή των προϊόντων εκσκαφής από το σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, χωρίς την οποία  δεν θα ήταν εφικτή η τμηματική παράδοση των 3 πρώτων σταθμών και τέλος χωρίς υλοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα», τονίζουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

καταλήγοντας σχολιάζουν σε σχέση με την αναφορά του κ. Μητσοτάκη «περί ΣΔΙΤ στα εγκαίνια ενός έργου Μετρό, δεν μπορούμε να φαντασθούμε τί άλλο μπορεί να επινοήσει ο αδηφάγος επιτελικός νους, για άμεση ή έμμεση ιδιωτικοποίηση, πέραν αυτών που εξήγγειλαν ήδη για εμπλοκή ιδιωτών στην Διαχείριση του Μετρό Θεσσαλονίκης. Μία μόνο παραίνεση: σταματήστε το νεοφιλελεύθερο κατήφορο των ιδιωτικοποιήσεων.

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL