Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ Anne Gallagher Anne Vigna Niko Ago Άλεξ Βιτάλ Άτκινς Ράλφ Αβδελά Έφη Αβδουλέλης Νικήτας Αβραάμ Ανδρέας Αγάθος Θανάσης Αγαθοπούλου Ειρήνη Αγαπίου Γιώργος Αγγέλης Γιάννης Αγγελάκη - Ρουκ Κατερίνα Αγγελής Βασίλης Αγγελίδης Μανόλης Αγγελόπουλος Ανδρέας Αγγελόπουλος Βένιος Αγγελόπουλος Γιώργος Αγγελόπουλος Πάνος Αγοραστάκης Γιώργος Αγραφιώτης Mιχάλης Αγτζίδης Βλάσης Αδαμόπουλος Θεμιστοκλής Αθανίτη Όλγα Αθανασίου Αθηνά Αθανασίου Θανάσης Αθανασίου Κώστας Αθανασίου Νάσος Αθανασίου Σάββας Αθανασιάδης Θάνος Αθανασιάδου Μυρσίνη Αθηνά Ζάουρα Αικατερινάρη Ευδοκία Αικατερινάρης Γιάννης Κύρκος Ακριώτης Γιώργος Ακριώτου Δήμητρα Ακύλα Έλενα Αλαβάνος Γιάννης Αλαβέρα Ρούλα Αλαρκόν Ρικάρντο Αλβανού Μαρία Αλεβιζόπουλος Γιώργος Αλεξάκης Βασίλης Αλεξίου Γιάννης Αλεξίου Δημήτρης Αλεξίου Νίκος Αλεξανδρής Σαράντος Αλεξιάδης Τρύφωνας Αλεξοπούλου Πόπη Αλεξοπούλου Χριστίνα Αλεξόπουλος Δημήτρης Αλιβιζάτος Νίκος Αλιφέρης Γιώργος Αλληλεγγύη για όλους Αλμπάνης Γιάννης Αλμπάντης Θανάσης Αλτινόγλου Δημήτρης Αλφιέρη Στέλλα Αμανατίδης Γιάννης Αμπίντ Σάμι Αμπατζοπούλου Φραγκίσκη Αμπρόζ Έβανς Πρίτσαρντ (The Daily Telegraph) Αναγνωστάκης Δημήτρης Αναγνωστοπούλου Σια Αναγνωστόπουλος Βασίλης Αναγνωστόπουλος Μπάμπης Αναγνωστόπουλος Σταύρος Αναγνωστόπουλος- Παπαδάτος Δημοσθένης Αναστασιάδης Ηλίας Αναστασιάδης Μανόλης Αναστασιάδου Ρόνια Αναστασόπουλος Δημήτρης Αναστασόπουλος Στέλιος Αναστόπουλος Στέλιος Αναστόπουλος Τάσος Ανδρέου Αριστοτέλης Ανδρεάδης Γιάγκος Ανδρεαδάκη Αναστασία Ανδρεδάκης Νίκος Ανδρειωμένος Γιώργος Ανδριοπούλου Ελένη Ανδρονίδης Σίμος Ανδρουλιδάκης Γιάννης Ανθής Μιχάλης Αννίτας Δεκαβάλλα Αντωνάκης Νώντας Αντωνοπούλου Ράνια Αντωνούδης Απόστολος Αντύπα Μαρία Αξελός Λουκάς Αξελός Ρήγας Απανωμεριτάκης Νίκος Αποστολάκη Εύη Αποστολίδης Αντώνης Αποστολίδης Γιάννης Αποστολίδης Ηλίας Αποστόλου Βαγγέλης Αποστόλου Γιώργος Απότσος Πέτρος Αράβου-Παπαδάτου Σοφία Αρανίτου Βάλια Αραχωβίτης Σταύρος Αρβανίτη - Σωτηροπούλου Μαρία Αρβανίτης Κώστας Αρβανίτης Νίκος Αργυράκη Ηρώ Αργυρίου Αργύρης Αργυρός Κώστας Αργύρη Άρτεμη Αριστηνός Γιώργος Αρμάος Δημήτρης Αρνέλλου Λήδα Αρναούτογλου Γιώργος Αρσένης Γεράσιμος Αρσένης Κρίτων Αρσένης Σπύρος Αρσενίου Ελισάβετ Αρτινός Αποστόλης Αρχοντόπουλος Γιώργος Αρώνης Παναγιώτης Ασβεστάς Άρης Ασδραχάς Γιάννης Ασδραχάς Σπύρος Ασημακόπουλος Βασίλης Ασημακόπουλος Δημήτρης Ασκούνη Νέλλη Ασπιώτης Κώστας Ασπρογέρακα Τζέλα Αυγερίδης Μάνος Αυγερινού-Κολώνια Σοφία Αυγερινός Αριστείδης Αυγερινός Τζανέτος Αυγουστάκη Ελένη Αυλωνίτου Ελένη Αχείμαστος Μύρων Αχνιώτης Κωστής Αχτσιόγλου Έφη Αϊβαλής Οδυσσέας Αϊδίνης Μένιος Αϋφαντής Γιώργος Βρ. Ανεμοδουρά Βρ. Ανεμοδούρα

Πόλεμος και πρόσφυγες

Με όσα βλέπει κανείς στο μουσείο αντιλαμβάνεται τη φρίκη του πολέμου, προβληματίζεται και νοερά βάζει στη θέση των προσφύγων τον εαυτό του, τους δικούς του ανθρώπους και προπάντων τα παιδιά του, όλα τα παιδιά του κόσμου. Γιατί άλλο είναι να μεταφέρει ένας πολεμικός ανταποκριτής τηλεοπτικού σταθμού τα όσα συμβαίνουν στις σημερινές εμπόλεμες περιοχές κι άλλο να βλέπεις από κοντά τις συνέπειες ή να «ζεις», μέσα από τα αντικείμενα, τα διάφορα έντυπα και τις φωτορεαλιστικές αναπαραστάσεις επεισοδίων, την ατμόσφαιρα ενός οδυνηρού και άδικου πολέμου.

Η μοναχική και αυθεντική πορεία της Ο' Κιφ στον μοντερνισμό

Στην «Kunstforum» της Βιέννης, τη μεγαλύτερη και σπουδαιότερη έκθεση που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην ηπειρωτική Ευρώπη, αφιερωμένη στο έργο της Τζόρτζια Ο’ Κιφ

Νέα ιστορική απόφαση για την απαγόρευση των πυρηνικών όπλων στον ΟΗΕ

Η ψηφοφορία έγινε (έπειτα από επανειλημμένες αλλαγές της ημερομηνίας λόγω της γραφειοκρατίας στον ΟΗΕ και της πίεσης των ΗΠΑ σε χώρες για να αποσύρουν τη στήριξή τους στο συγκεκριμένο ψήφισμα) σκόπιμα αργά τη νύχτα και ενώ αρκετές διπλωματικές αποστολές είχαν ήδη κλείσει για τα Χριστούγεννα.

Ρ. Αντωνοπούλου στην "Αυγή της Κυριακής": Με δουλειές και στέρεες εργασιακές σχέσεις, αντιλαμβανόμαστε την ανάπτυξη

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ. προσπαθεί εμπράκτως να βάλει φρένο στην ανεργία και τη φτωχοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, να κατανείμει με δίκαιο τρόπο τα βάρη της δημοσιονομικής προσαρμογής, να επαναφέρει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και να βάλει σε στέρεες βάσεις τη διαδικασία παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας

Το χριστουγεννιάτικο δένδρο

Παρά την οικονομική κρίση, και φέτος όλα τα σπίτια διακοσμήθηκαν γιορταστικά. Παρά την προπαγάνδα υπέρ του «χριστουγεννιάτικου καραβιού», η εικόνα του δένδρου κυριαρχεί στη γιορτινή εικονογραφία....

Φίλιππος Κάππα: Σήμερα καταναλώνουμε εικόνες, όχι βιώματα

Τρία λευκά ξύλα στο πάτωμα, σχηματίζουν αμέσως μετά την είσοδο του διαμερίσματος στη Νεάπολη Εξαρχείων ένα μικρό τετράγωνο «στην Ιαπωνία οριοθετεί το σημείο που ο επισκέπτης μπαίνει στο κυρίως...

Το αόρατο χρήμα

Από τα μέσα του 20ού αιώνα, που ανακαλύφθηκε η αντιστοιχία σε χρήμα αναγκαστικής κυκλοφορίας (fiat money), το χρήμα αντιστοιχεί σε αέρα κοπανιστό, που αντικατοπτρίζει την «ψυχολογία» του Χρηματιστηρίου. Όχι ότι το χρυσάφι ήταν πιο βρώσιμο σε περιόδους κρίσης. Οι αρχαίοι πρόγονοι το ήξεραν καλά, γι' αυτό και ελληνικό χρυσό νόμισμα πρωτοεμφανίστηκε το 390 π.Χ. επί Φιλίππου Β'. Μέχρι τότε ο χρυσός χρησιμοποιήθηκε μόνο σε ναούς, τάφους και κοσμήματα, ενώ τα νομίσματα κατασκευάζονταν με χαλκό και σίδηρο, μέταλλα δηλαδή ισχυρά, αφού μ' αυτά φτιάχνονταν και τα όπλα.

Κυπριακό και Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε αυτή την εξίσωση θα πρέπει να προστεθεί η σημαντική μερίδα νέων που προσεγγίζει την πολιτική και την εμπλοκή στα κοινά με απάθεια και απαξίωση. Αυτό δεν έγινε από τη μια μέρα στην άλλη. Είναι αποτέλεσμα των διαχρονικών πρακτικών, πολιτικών και αποφάσεων των όσων έχουν την εξουσία. Ο νέος σήμερα πιστεύει ότι η υπάρχουσα κατάσταση δεν αφήνει περιθώρια βελτίωσης ούτε καν στα ζητήματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Φεύγοντας τη σωστή στιγμή

“Μηδένα προ του τέλους μακάριζε” έλεγε ο Σόλων. Και ο Φιντέλ Κάστρο δίκαια είναι μακαριστός, αφού έζησε μια γεμάτη ζωή και είδε τα οράματά του να επιβιώνουν. Παρά τις άπειρες απόπειρες κατά της...

Η ουτοπία της ελευθερίας

«Δεν πιστεύω σε τίποτα. Δεν ελπίζω σε τίποτα. Είμαι ελεύθερος» έχει γραφτεί στον τάφο ενός από τους πιο διάσημους Έλληνες συγγραφείς, του Νίκου Καζαντζάκη. Ποιος όμως μπορεί να πει ότι κατάφερε να...

Με αφορμή τα εγκαίνια του κέντρου φιλοξενίας στη Ριτσώνα

Γνώρισα τη Ριτσώνα οκτώ μήνες πριν, προτού καταφθάσει ο πρώτος πρόσφυγας στον καταυλισμό. Μια σκληρή πραγματικότητα, ένα ξέφωτο δάσους, με αβέβαιη προοπτική για τη διαβίωση των κατατρεγμένων...

Αναζητώντας νέες μορφές πάλης

Η έλλειψη μαζικότητας ισχύει πλέον για κάθε μορφή διεκδίκησης. Οι πορείες και συγκεντρώσεις έχουν εκφυλιστεί (εκτός από τους στρατευμένους μάχιμους ΚΚΕ). Οι απεργίες αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές για τα συμφέροντα των εργαζομένων, προκαλούν δυσφορία στους ήδη ταλαιπωρημένους πολίτες, ενώ υπάρχει καχυποψία ότι επικροτούνται από τις κυβερνήσεις επειδή κόβεται το μεροκάματο.

Ξανά για το Πολυτεχνείο

Ταυτίζουμε το Πολυτεχνείο με την πτώση της χούντας ξεχνώντας ότι δυστυχώς δεν αρκεί μια ενθουσιώδης στιγμή για ν' αναστρέψει την ιστορική πορεία. Η χούντα έπεσε από το βάρος των ίδιων της των ανομιών και πληρώσαμε για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας με πολύ ακριβό νόμισμα. Η διχοτόμηση της Κύπρου γκρέμισε τη δικτατορία. Το Πολυτεχνείο δεν ήταν παρά το σκαρφάλωμα στο κοντάρι κάποιων γενναίων Σολωμών, που έπεσαν νεκροί από τα πυρά της βίας.

Το πνεύμα του Πολυτεχνείου

Οι πρώτες οργανωμένες κινήσεις για την ίδρυση φορέα συσπείρωσης των αρχιτεκτόνων της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής τοποθετούνται χρονικά στην άνοιξη του 1971. Τα προβλήματα στον χώρο της...