Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Όταν το Φεστιβάλ Αθηνών "περπατάει" στην πόλη

Μέσα από έξι άξονες οι θεατές καλούνται να περιηγηθούν στην πόλη, να ανακαλύψουν, να γνωρίσουν αλλά και να συμμετάσχουν σε δράσεις και να παρακολουθήσουν παραστάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε διάφορες περιοχές και μέρη σε Αθήνα και Πειραιά

Δανάη Θεοδωρίδου: "Αναζητώ τη σχέση τέχνης και εναλλακτικών μοντέλων συνύπαρξης"

"Το ενδιαφέρον μου για το συγκεκριμένο θέμα ξεκίνησε όταν διάβασα μια ανάλυση που έλεγε πως σήμερα, μετά την απόλυτη επικράτηση του καπιταλισμού στον δυτικό κόσμο, είμαστε πια ανίκανοι να φανταστούμε εναλλακτικά κοινωνικά και πολιτικά μοντέλα. Από τότε προσπαθώ να πειραματιστώ με τον τρόπο που οι παραστατικές τέχνες μπορούν να συμβάλλουν στην ανάδειξη αυτών των εναλλακτικών και να ακονίσουν την αδρανούσα φαντασία μας" σημειώνει η νεαρή σκηνοθέτις και επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Groningen στην Ολλανδία.

Γιάννης Μόσχος: Στο "Δηλητήριο" με συγκινεί η διαχείριση της απώλειας

“Μια συγκινητική και τρυφερή σονάτα για δύο» χαρακτηρίζει ο Γ. Μόσχος το έργο που κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή στο Φουαγιέ της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών με πρωταγωνιστές τη Μ. Τσιμά και τον Ταξ. Χάνο

Σοφία Μαυραγάνη: Η Ρόζα Λούξεμπουργκ... στην πλατεία Αυδή

Επί είκοσι λεπτά η χορεύτρια Χαρά Κότσαλη εκφωνεί με ένταση και πάθος τον τελευταίο λόγο που έγραψε λίγο πριν από τη σύλληψη και δολοφονία της η Ρόζα Λούξεμπουργκ. Πρόκειται για την περφόρμανς με τίτλο «Lady R.», εμπνευσμένη από την εμβληματική προσωπικότητα της Γερμανίδας επαναστάτριας, που θα παρουσιαστεί αύριο στις απόγευμα στο Μεταξουργείο, στο πλαίσιο της Documenta 14

Β. Θεοδωρόπουλος: "Να αφουγκραζόμαστε την κοινωνία"

Ο Β. Θεοδωρόπουλος ανέπτυξε τους νέους φετινούς άξονες, έκανε λόγο για ύπαρξη οργανογράμματος και εσωτερικού κανονισμού, αναφέρθηκε στη λογική των συμπαραγωγών, μίλησε για συνεργασία με το Τρίτο Πρόγραμμα και ανακοίνωσε την ένταξη του θεάτρου Ολύμπια στην παρουσίαση μέρους των παραστάσεων

Ο Ντένης Ζαχαρόπουλος μιλά για τη ζωή και το έργο της Μαρίας Λάσνιγκ: "Ποτέ δεν της άρεσε να της βάζουν ετικέτα"

«Το κοινό θα δει πολύ σπουδαία έργα, πολύ σημαντικής γραφής, όπως οι 'Καρυάτιδες', ο 'Λαοκόων'» μας λέει ο γνωστός ιστορικός τέχνης Ντένης Ζαχαρόπουλος μιλώντας για την έκθεση που εγκαινιάζεται στις 4 Απριλίου στη Δημοτική Πινακοθήκη της Αθήνας

Στάθης Λιβαθινός: Το Εθνικό θα υπογράψει συλλογικές συμβάσεις

“Το Εθνικό δεν χρωστάει”, ενώ με την κρατική επιχορήγηση καλύπτονται τα λειτουργικά έξοδα και η μισθοδοσία, τόνισε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου

Κάτια Γέρου: "Η κινητήρια δύναμη στις ταραγμένες εποχές μας είναι η οργή"

“Αν δεν είσαι ενεργός πολίτης, δεν μπορείς να είσαι καλλιτέχνης” υποστηρίζει με πάθος, θυμίζοντας τα χνάρια του Ντάριο Φο, στο έργο του οποίου “Δεν πληρώνομαι, δεν πληρώνω” επέλεξε να πρωταγωνιστήσει φέτος, επιστρέφοντας έπειτα από χρόνια και πάλι στο Θέατρο Τέχνης.

Η ορχήστρα των ελεύθερων έγκλειστων

Κρατούμενοι όλων των ηλικιών, προερχόμενοι από περισσότερες από μία πτέρυγες των ανδρικών φυλακών Κορυδαλλού, μέλη του πρώτου μουσικού εργαστηρίου της Εναλλακτικής Σκηνής της Λυρικής, παρουσίασαν μια συναυλία αλλιώτικη από τις άλλες, με χειροποίητες μελωδίες και στίχους, αυτοσχεδιασμούς και τζαμαρίσματα που θα ζήλευαν επαγγελματίες υψηλής κλίμακας

Δέκα μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο και... εμπνέουν τους δημιουργούς

«Η Μνήμη της Επανάστασης. Σύγχρονοι Έλληνες Εικαστικοί - 100 χρόνια από την Οκτωβριανή Επανάσταση» στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης *«Το αίσθημα της επανάστασης και της ουτοπίας εμπνέει και καθοδηγεί τους δημιουργούς» *«Τα έργα καταγράφουν όλους τους επαναστατικούς πειραματισμούς»

Ελένη Ευθυμίου - Δημήτρης Ζάχος «Η χορωδία μπορεί να μην άλλαξε, αλλά ομόρφυνε τη ζωή των ανθρώπων»

Συνέντευξη στη Μάνια Ζούση Η ανεργία, η απώλεια της εργασίας και η απόλυση, η αναζήτηση νέων τρόπων επιβίωσης και ο σχεδιασμός μιας καινούργιας ζωής και μιας διαφορετικής καθημερινότητας, το...

Έφη Θεοδώρου: "Η περιπέτεια της δημιουργίας είναι κεντρικός άξονας της Λέσχης"

Συνέντευξη στη Μάνια Ζούση   «Οι 'Ακυβέρνητες πολιτείες' δεν είναι ηθογραφία, αλλά έργο ιδεών και αποτελεί ό,τι πιο σύνθετο έχω κάνει στο θέατρο» παραδέχεται η σκηνοθέτις Έφη Θεοδώρου...

Η χορογράφος Ίρις Καραγιάν: "Με αφορά η σκέψη των δημιουργών που χρησιμοποιώ στο παρόν"

Δύο ιστορικά έργα σόλο, το “Wall-Floor Positions” του εικαστικού καλλιτέχνη Bruce Nauman και το "Water Motor” της χορογράφου Trisha Brown, επαναδιαπραγματεύεται μέσα από τη νέα χορογραφία της...


Ραδιόφωνο