Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ρ - Σ

ΚΥΡΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑΡ - ΣΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣBernd RiexingerRenaud LambertRobert MisikRodney BensonSaunier Guy-MichelSerge HalimiStefan KaiserSteven FortiΘωμάς ΣλιώμηςΚριστιάνε ΣλέτσερΛάχλου ΣοφίαΠέτρος ΣταύροςΠέτρος ΣταύρουΡάνιος ΑλέξηςΡάντος ΚώσταςΡάπτη ΔέσποιναΡάπτου ΕλευθερίαΡάφενμπρεγκ ΜαρίναΡήγας ΠάνοςΡήγος ΆλκηςΡήγος ΓιώργοςΡίζος ΣπύροςΡίσβας ΧρηστόςΡακόπουλος ΘοδωρήςΡαπτόπουλος ΒαγγέληςΡαπτόπουλος ΧάρηςΡασβίτσου ΤζώρτζιαΡασβίτσου ΤζώρτζιαΡαυτοπούλου ΚερασίναΡαυτόπουλος ΓιώργοςΡεβέλι ΜάρκοΡεγκούκος ΚυριάκοςΡεγκούκος ΝίκοςΡεπούση ΜαρίαΡηγοπούλου ΠέπηΡηγόπουλος ΚίμωναςΡιγκ ΜπομπΡιζούλης ΑνδρέαςΡισμάουι ΝόρμαΡοδρίγο Πάττο Σα ΜότταΡοζάνης ΣτέφανοςΡομπέ Ζαν - ΦιλίπΡομπόλης ΣάββαςΡοσάντα ΡοσάναΡουμελιωτάκης ΘοδωρήςΡουμελιώτης ΑνδρέαςΡουμπάνης ΓρηγόρηςΡουπακιώτης ΑντώνηςΡουσιά ΕλένηΡουσσάκης ΑντώνηςΡούβαλης ΒασίληςΡούβαλης ΘανάσηςΡούντι ΚάσκεΡούντολφ ΧίκελΡούσσος ΣωτήρηςΡούσσου ΒαρβάραΡούτος ΔημήτρηςΡωμανού ΝατάσσαΡωμανός ΓιώργοςΡόγγας ΒασίληςΡόης ΝίκοςΡόκκου ΕιρήνηΡόμπερτ ΦισκΡόντος ΚώσταςΡότζερ ΚόενΡώτας ΒασίληςΣάββας ΝίκοςΣάντα ΓεωργίαΣάρρας ΜιχάληςΣέλτσας ΚώσταςΣένγκις ΖέχραΣέργης ΦραγκίσκοςΣέργης ΦραγκίσμοςΣίμος ΧρήστοςΣίμσον ΤόνυΣαββίδης ΑλέξιοςΣαββίδης ΓιώργοςΣαββίδης ΧάρηςΣαγγανά ΔέσποιναΣαγιάς ΘάνοςΣαγώνας Φώτης ΝεκτάριοςΣακαλή ΌλγαΣακελλίων ΣταμάτηςΣακελλαρίδης ΓαβριήλΣακελλαρίου ΑλέξανδροςΣακελλαρόπουλος ΤάσοςΣακκά ΙλεάναΣακκά ΙλεάναΣακκάτος ΒαγγέληςΣακούτης ΝίκοςΣαλέ ΡομπέρΣαλαπάτας ΠαναγιώτηςΣαλταμπάση ΆντζηΣαλτογιάννης ΧρήστοςΣαμιακού ΝεφέληΣαμιακός ΣπύροςΣαμικού ΈρηΣανταμούρης ΔημήτριοςΣαντορινιός ΝεκτάριοςΣαξώνης ΒασίληςΣαρακιώτης ΙωάννηςΣαραντάκος ΝίκοςΣαργολόγος ΚάρολοςΣαρρής ΘάνοςΣασσάνης ΣπύροςΣαχπεκίδης ΑντώνηςΣβέρκος ΝίκοςΣγουρομύτη ΧριστίναΣεβαστάκης ΔημήτρηςΣεβαστάκης ΝικόλαςΣεβαστός ΑνάργυροςΣεβελά ΕφραήμΣερεμέτης ΔημήτρηςΣερζ ΑλιμίΣερντεδάκις ΝίκοςΣηφάκη ΕυγενίαΣηφάκης ΓιάννηςΣιάπερας ΣίμοναςΣιάχος ΜιχάληςΣιέρρα ΑγγελικήΣιαμανδούρας ΣωτήρηςΣιαμαντζιούρας ΆκηςΣιαπέρα ΕυγενίαΣιαπκίδου ΈλληΣιατίτσα ΔήμητραΣιγάλας ΑντώνηςΣιδέρης ΝίκοςΣιδέρης ΣωτήρηςΣιδώνης ΓιάννηςΣινγκ ΆμιτΣιούλας ΚωνσταντίνοςΣιούτας ΗλίαςΣιριό ΜοντΣιώκος ΣωτήρηςΣιώτης ΝτίνοςΣιώτος ΓιάννηςΣιώτος ΜοδέστοςΣκάλφαρι ΕουτζένιοΣκαλιδάκης ΓιάννηςΣκαρπαθιώτη ΕλίναΣκαρπαλέζος ΔημήτρηςΣκεπετζάκης ΓιώργοςΣκηνιώτης ΚώσταςΣκλαβενίτης Ε. ΤριαντάφυλλοςΣκληβανιώτης ΓιάννηςΣκλιάς ΒασίληςΣκομβούλης ΜιχάληςΣκοπλάκης ΝίκοςΣκορίνης ΝίκοςΣκορδούλης ΚώσταςΣκουλάς ΓιώργοςΣκουρολιάκος Λουκάς ΖωσιμάςΣκουρολιάκος ΠάνοςΣκουφά ΕλισσάβετΣκούρας ΚώσταςΣκούρας ΠαναγιώτηςΣκούρτη ΜαρίαΣκούρτης ΓιάννηςΣκούτας ΠαναγιώτηςΣκρουμπέλος ΘανάσηςΣλιώμης ΘωμάςΣμιξιώτης ΔημήτρηςΣμυρναίος ΝίκοςΣμυρναίου ΕυαγγελίαΣονιάδης ΜπάμπηςΣουβατζή ΣτυλιανήΣουβλής ΓιώργοςΣουλτάτου ΠέλαΣούμπερτ ΜαρίαΣούσης ΙσαάκΣπάλας ΙωάννηςΣπίθας ΑντώνηςΣπαθής ΓεράσιμοςΣπαθαράκης ΚώσταςΣπαθαρίδου ΔήμητραΣπανού ΔέσποιναΣπανού ΔήμητραΣπανού ΚυριακήΣπανού ΜαρίαΣπανούδη ΔέσποιναΣπανούδη ΝατάσαΣπαρτιάτης Δανιήλ ΛυκούργοςΣπαρτινός ΚώσταςΣπηλιωτακοπούλου ΕλευθερίαΣπηλιόπουλος ΘοδωρήςΣπουρδαλάκης ΜιχάληςΣπουρδαλάκης ΜιχάληςΣπυρίδωνος Ν.Λ.Σπυροπούλου ΑγγελικήΣπυρποπούλου ΧρύσαΣπυρόπουλος ΓιώργοςΣπύρου ΜπενέτοςΣτάγκαλη ΜάγιαΣτάθης ΜανόληςΣτάθης ΠαναγιώτηςΣτάικος ΧρήστοςΣτάμου ΓιώργοςΣτάνλεϋ ΑρόνοβιτςΣτέλλας ΣταύροςΣτέλλας ΣταύροςΣτέφος ΓιάννηςΣταγκαλή ΜάγιαΣταγκανέλλης Πέτρος-ΙωσήφΣταθάκης ΓιώργοςΣταθακιός ΑλέξανδροςΣταθακοπούλου ΕυγενίαΣταθοπούλου ΈλεναΣταθούλια ΘεοδώραΣταθόπουλος ΓιάννηςΣταμάτης ΚώσταςΣταματιάδου Στεργίου ΟλυμπίαΣταματόπουλος ΔημήτρηςΣταμπουλή ΑφροδίτηΣταμπουλής Γ.Σταμπούλης ΓιώργοςΣταμόπουλος ΧρήστοςΣτανγκανέλλης Πέτρος ΙωσήφΣτασινόπουλος ΑποστόληςΣτασινός ΣτάθηςΣταυρίδης ΣταύροςΣταυρακάκης ΓιάννηςΣταυριανίδης ΚωνσταντίνοςΣταυριανίδης ΣτάθηςΣταυριδάκης ΓιώργοςΣταυρούλα ΚατερίναΣταυρόπουλος ΘεόδωροςΣταφίδας ΓιάννηςΣταύρου ΚατερίναΣταύρου ΠέτροςΣταύρου Ρ.Στεργίου ΙωάνναΣτεφάνου ΣτέφανοςΣτεφανάκης ΚώσταςΣτεφανάκης ΜαρίνοςΣτεφανίδης ΑλέξανδροςΣτεφανίδης ΜάνοςΣτεφανόπουλος ΣωτήρηςΣτεϊνγκρίμουρ ΣιίγκφουσονΣτουκογιώργος ΛευτέρηςΣτουπής ΝίκοςΣτρατής Γιάννης Δ.Στρατής ΚώσταςΣτρατηγάκης ΣτράτοςΣτρατούλης ΔημήτρηςΣτυλιανίδης ΣτέλιοςΣτυλιανού ΆρηςΣυλικιώτης ΝεοκλήςΣυμβουλίδης ΧάρηςΣυμεωνίδης ΒασίληςΣυμεωνίδης ΚώσταςΣυμεωνίδου ΧάρηΣυμεωνίδου ΧάριςΣυναδινός ΤζούλιοςΣυνοδινού ΚαλλήΣυρίβλη ΆνναΣυρίγος ΑντώνηςΣυρμαλένιος ΝίκοςΣχίζας ΓιάννηςΣχινάς ΣτάθηςΣχοινάς - Παπαδόπουλος ΙάσοναςΣωτάκης ΔημήτρηςΣωτηρίου ΆκηςΣωτηρίου ΕλένηΣύκας ΝίκοςΤζώρτζια ΡασβίτσουΤσιόκας ΧάρηςΦιλιππής ΔημήτρηςΧατζοπούλου ΛίτσαΧρύσανθου Δημ. Τάσσης

Σκουρολιάκος Πάνος

Νέοι θεατρίνοι: Στο Γκουλάγκ

Οι μηδαμινές ευκαιρίες για αξιοπρεπή εργασία και αμοιβή σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη εκτίμησης στην προσωπικότητα και την αξιοσύνη των νέων ανθρώπων αποτελούν την οδυνηρή καθημερινότητα στη χώρα που γέννησε το θέατρο.

Η ΑΕΠΙ, το νομοσχέδιο και οι αποκαλύψεις

Ξεκινώντας μετά τις εκλογές του 2015 η νέα κυβέρνηση να οργανώσει το χάος, βρέθηκε μπροστά σε ένα σταυρόλεξο για απίστευτα δυνατούς λύτες. Όσοι ασχοληθήκαμε με τη σύνταξη του «Νομοσχεδίου για τα Πνευματικά και συγγενικά Δικαιώματα» (υπουργοί, βουλευτές, νομικοί κ.λπ.), συζητήσαμε με τους πάντες.

ΓΙΟ ΧΟ ΧΟ

Τη μεταπολιτευτική εποχή των μεγάλων συναυλιών υπήρχε η ανάγκη από την κατατρεγμένη Αριστερά να δίνει έναν επίσημο, «θεσμικό» πια χαρακτήρα, σε αυτές τις εκδηλώσεις. Με σημαίες, με πανό ενίοτε, με προλόγους δημάρχων, βουλευτών, αγωνιστών, αντιστασιακών. Θέλαμε τότε να βροντοφωνάξουμε ότι τέλειωσαν οι ανώμαλες καταστάσεις και πως ελεύθεροι μπορούμε να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε, να χαρούμε. Νομίζω ότι είναι απόλυτα κατανοητό και δικαιολογημένο όλο αυτό το τοπίο.

Οξφόρδη και όχι μόνον...

Αξίζει εδώ να μελετήσει κανείς, πως ένα σπουδαίο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα μπορεί να αλλάξει τον ίδιο τον χάρτη μιας χώρας. Και κυρίως, πως μπορεί να γεννήσει όχι μόνο επιστημονικά και ερευνητικά αγαθά, αλλά πως μπορεί να επηρεάσει την τέχνη και την κουλτούρα της πόλης, της χώρας, της οικουμένης.

Αποχαιρετώντας έναν ευπατρίδη

Ο Ευαγγελάτος αγαπούσε τους συνεργάτες του. Δεν έδινε παραγγέλματα για το πώς θέλει κάποιον ρόλο, ένα σκηνικό ή για το πώς θα είναι ακριβώς η μουσική και η χορογραφία. Έλεγε πως ο σκηνοθέτης πρέπει να γοητεύεται και να γοητεύει

Ο Βασίλης Ζιώγας είναι πάντα εδώ

Ο Βασίλης Ζιώγας «έφυγε» το 2001. Ήταν ένας μοναχικός, ιπποτικός και εξαιρετικά ευγενής άνθρωπος. Ήταν διαρκώς απασχολημένος με τις ιδέες και τις σκέψεις του. Ήταν ένας άνθρωπος τίμιος, ηθικός και πάνω απ' όλα ελεύθερος. Πίστευε πως ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι ελεύθερος, ώστε να έχει και αδέσμευτη σκέψη

Έτος Ελλάδας - Κίνας

Ο ελληνικός και ο κινεζικός πολιτισμός γεννήθηκαν και αναπτύχθηκαν παράλληλα, από την αρχαιότητα έως τους νεώτερους χρόνους. Και οι δύο πολιτισμοί επηρέασαν την ευρύτερη περιοχή τους: ο κινεζικός πολιτισμός την κουλτούρα της Ασίας και ο ελληνικός τον πολιτισμό και την κουλτούρα της Ευρώπης, αλλά και του ευρύτερου λεγόμενου δυτικού κόσμου

Εν όψει του 2017

Ο Πολιτισμός αγκαλιάζει αυτή τη γνώση και την κάνει χρήσιμη. Μεταδίδει ευχαρίστηση και όμορφα αισθήματα. Κάνει τον άνθρωπο Άνθρωπο. Μέρες σαν αυτές τις γιορτινές που διανύουμε, συνυπάρχουν και η χαρά αλλά και η περισυλλογή του νου και της ματιάς μας πίσω. Στον χρόνο δηλαδή που φεύγει. Τι άφησε; Και τι μας «φορτώνει» στον επόμενο;

Νεοφιλελεύθεροι καλικάντζαροι

Τα Ραγκουτσάρια, με καταγωγή από τα αρχαία Χειμερινά Διονύσια, τα συναντάμε κυρίως στη Μακεδονία αλλά και τη Θεσσαλία, όπου παρέες μεταμφιεσμένων με προβιές και αυτοσχέδιες μάσκες, ξορκίζουν τα κακά πνεύματα που δρουν ανεξέλεγκτα στον επάνω κόσμο με τη γέννηση του Χριστού και εξαφανίζονται με τα Θεοφάνια, όταν αγιαστούν ξανά τα νερά.

Quem quaeritis in presepe?

Το θέμα των Μάγων δίνει την ευκαιρία για εντυπωσιακές χορογραφικές πομπές και την ανάλογη ενδυματολογική φροντίδα. Το θέμα του Ηρώδη δίνει την ευκαιρία για απεικόνιση βίαιων συμπεριφορών του ίδιου αλλά και της οπλοφορούσης συνοδείας του, με πρώτον ανάμεσά τους τον αδίστακτο γιο του, Αρχέλαο

Ο κάβος και οι αξίες

Στη μακραίωνη πορεία τους οι λαοί και, ο δικός μας ιδιαίτερα, εμπνεύσθηκαν και αντιμετώπισαν τις δύσκολες φάσεις της διαδρομής τους από εκείνο το έντεχνο απόσταγμα σοφίας και ομορφιάς, ντύνοντας το με τα χρώματα της ψυχής τους, απέναντι σε επώδυνες περιστάσεις και καταστάσεις

Τέχνης συνεταιρισμοί

Τον ασύντακτο και πρόχειρο συνεταιρισμό κάποιων θεατρίνων για περιοδείες στην επαρχία που επιδοτείτο από το «Ταμείο Εργασίας» του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, διαδέχθηκε το 1918 η οργανωμένη αντιμετώπιση αυτής της ανάγκης μέσω ενός πρώτου κανονισμού λειτουργίας συνεταιρικών θιάσων

Το εβραϊκό θέατρο Γίντις

Παντού στην Ευρώπη όπου υπήρχε το εβραϊκό στοιχείο άρχισε να ανθίζει το θέατρο Γίντις επηρεαζόμενο από τις κατά τόπους εθνικές θεατρικές παραδόσεις. Ως αυτοτελής θεατρικός οργανισμός εμφανίζεται στα 1876, όταν ο Αβραάμ Γκολντφέιντεν μετατρέπει σε θεατρική αίθουσα μια ταβέρνα

Συλλογική δημιουργία

Η συλλογική δημιουργία είναι σπουδαία υπόθεση. Βασίζεται στην προσωπική συμβολή του κάθε μέλους. Και έχει τόσες δυσκολίες, όσο και η πετυχημένη δημοκρατική λειτουργία εντός οποιασδήποτε συλλογικότητας

Buon viaggio Dario Fo...

Το σημείο έκρηξης ήταν εκείνη την εποχή για σένα η απονομή στο πρόσωπό σου του βραβείου της Ακαδημαϊκής Επιτροπής για το κλασικό θέατρο. «Ντράπηκα» λες «και αρνήθηκα». Αρνήθηκες, εκτός των άλλων, και οχτώ εκατομμύρια λιρέτες. Και τότε, διέλυσες τον θίασό σου και τον επανίδρυσες με μορφή ανεξάρτητου συνεταιρισμού.

Πολιτισμός και πρώτη φορά Αριστερά

Με όλες τις πιέσεις και τα εμπόδια που μπαίνουν από τους νοσταλγούς του μεγάλου φαγοποτιού του παρελθόντος, συνεχίζουμε με άποψη, πείσμα και όραμα, που πρέπει να καταγραφεί και στο 2ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ που διεξάγεται αυτές τις ημέρες