Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Μοίρασαν είκοσι εκατομμύρια ευρώ χωρίς κριτήρια

Τα χρήματα μοιράστηκαν στους κολλητούς, σε όσους γράφουν ύμνους για τη διακυβέρνηση Μητσοτάκη ενώ συγχρόνως εφευρίσκουν σκάνδαλα ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία αναπαράγουν με προθυμία, και όλα αυτά ανεξαρτήτως επιρροής

Δημοψήφισμα του 2015: Όταν τα κανάλια ψήφιζαν... 94% «ναι»

Από τις πιο χαρακτηριστικές καταγραφές για τη μιντιακή διαχείριση του δημοψηφίσματος -εκτός από τα fake news, εκτός από την υπερπροβολή των "Μένουμε Ευρώπη", εκτός από την κατατρομοκράτηση και τη διασπορά φόβου- ήταν η καταγραφή των δύο μεγάλων συγκεντρώσεων, του "Όχι" και του "Ναι", που έγιναν στην Αθήνα διαδοχικά στις 29 και 30 Ιουνίου 2015.

Καταγγελία εργαζομένων: «Συνωστισμός» λόγω εργασιών στην ΕΡΤ, παρά τον κορωνοϊό

Θέμα ασφάλειας και προστασίας των εργαζομένων έχει δημιουργηθεί στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, καθώς το σύνολο του δημοσιογραφικού προσωπικού έχει μετακινηθεί από την αίθουσα σύνταξης σε δύο νέες αίθουσες, οι οποίες όμως δεν φαίνεται να πληρούν τους όρους και τα πρωτόκολλα για το Δημόσιο, υπό την απειλή του κορωνοϊού

ΈχουΜΜΕ και λέΜΜΕ

«Τα καλύτερα μας χρόνια», η κωμική σειρά της ΕΡΤ που μας μεταφέρει στη δεκαετία του 1960, σε σκηνοθεσία της Όλγας Μαλέα και σενάριο των Νίκου Απειρανθίτη και Κατερίνας Μπέη, θα αρχίσει να προβάλλεται τον Οκτώβριο

Το σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ "σκανδάλισε" κανάλια και ΕΣΗΕΑ

Τι ανέδειξε το βίντεο της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τη "λίστα Πέτσα" - Έκθετη η κυβέρνηση για την αδιαφάνεια και την εμμονή της να μην δίνει λογαριασμό για τα λεφτά στα ΜΜΕ - Τηλεδιάσκεψη σήμερα του γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ Π. Σκουρλέτη με το Δ.Σ. της Ένωσης

Συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία με το σπoτ του ΣΥΡΙΖΑ

Η πραγματική αντίληψη που έχει η κοινωνία για τα ΜΜΕ και τον ρόλο των δημοσιογράφων -αντίληψη την οποία συμπυκνώνει το επίμαχο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ-, που ζητάει λογαριασμό για τα 20 εκατ. ευρώ, φαίνεται στις δύο «δημοσκοπήσεις» που πραγματοποίησαν δύο ιστοσελίδες:

Ξηλώνεται το "πουλόβερ" της λίστας Πέτσα

Με την πλάτη στον τοίχο η κυβέρνηση για τα 20 εκατ. ευρώ - Το πώς και από ποιον θα δημοσιευθεί έχει μεγάλη σημασία -εκτός από τα αίσχη που θα περιέχει- κι αυτό το έχουν καταλάβει καλά στην κυβέρνηση. Όπως γνωρίζουν επίσης πολύ καλά ότι δεν υπάρχει περίπτωση τα δημόσια οικονομικά να μείνουν κρυφά. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα γίνουν γνωστά

ΈχουΜΜΕ και λέΜΜΕ

Στοιχεία για τα χρήματα που έλαβε το «Documento» από κρατική διαφήμιση στην περίοδο του ΣΥΡΙΖΑ, και συγκεκριμένα την τριετία 2017- 2019, δημοσίευσε ο Κώστας Βαξεβάνης. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα έσοδα από κρατική διαφήμιση, από τις εταιρείες ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ, ΕΥΑΘ και Λιμένα Θεσσαλονίκης, είναι 155.000 ευρώ σε τρία χρόνια

ΈχουΜΜΕ και λέΜΜΕ

Σε μια κουταλιά νερό Τον τρόπο με τον οποίο θα ελέγχει την «πολιτική πολυφωνία» επιχείρησε να προσδιορίσει το ΕΣΡ την περασμένη Δευτέρα. Την πρόταση που κατατέθηκε ψήφισαν δύο μέλη, έναντι πέντε που καταψήφισαν, χωρίς πάντως να προτείνουν μια εναλλακτική μέθοδο

Επτά φορές κρατικό χρήμα στον «γαλάζιο» εκδότη Ν. Καραμανλή

Καμπάνια "Μένουμε Σπίτι" - Βάσει των επίσημων στοιχείων του Στ. Πέτσα, ο επιχειρηματίας εμφανίζεται να έχει λάβει άγνωστο ποσό από τις καμπάνιες για τον κορωνοϊό σε τουλάχιστον επτά μέσα τα οποία συντηρεί

Άφθονο κρατικό χρήμα στους «γαλάζιους» των ΜΜΕ

Καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» 20 εκατ. ευρώ - Ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει νέο πακέτο για παρόμοια καμπάνια από τον Σεπτέμβριο, ο Στ. Πέτσας γνωστοποίησε ότι τα επίσημα και ακριβή στοιχεία κατανομής ανά μέσο και με συγκεκριμένα ποσά δεν αναμένονται πριν από το τέλος του έτους

Καμπάνια "Μένουμε Σπίτι": Λίγα σε πολλούς και πολλά σε λίγους

Η κυβέρνηση κινήθηκε σε διπλό άξονα: Ο πρώτος περιλαμβάνει μέσα ενημέρωσης φιλικά προς την κυβέρνηση, μεγάλα ή μικρά, της Αθήνας και της περιφέρειας, τα οποία ευνοήθηκαν με δεκάδες έως εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Ο δεύτερος κινείται στην αντίληψη "δώσε ψίχουλα για να τους κλείσουμε το στόμα" - Από τις δύο ενημερωτικές καμπάνιες των 20 εκατ., που έτρεξαν την περίοδο 28.3 - 31.5.2020, η εφημερίδα "Αυγή" έχει λάβει το ποσόν των 10.500 ευρώ, το avgi.gr δεν έχει λάβει τίποτε και ο 105,5 Στο Κόκκινο μόλις 5.000 ευρώ

Παιχνίδια με τους αριθμούς: Fake news από την ΕΡΤ για την υβριδική τηλεόραση ERTflix

Πανηγυρίζει η ΕΡΤ για την υβριδική πλατφόρμα της, το ERTflix, όπως το ονομάζει, και σκορπάει fake news. Υπερήφανη η διοίκηση για την «αναβάθμιση της υβριδικής πλατφόρμας», ενημερώνει άπαντες ότι «1,7 εκατομμύρια σπίτια βλέπουν ERTflix»

ΈχουΜΜΕ και λέΜΜΕ

Αγνοεί η ΕΡΤ τα δικά της θέματα Ούτε μια αναφορά, χθες όλη μέρα, από την ΕΡΤ στη Χάρις Αλεξίου, ούτε καν από το σάιτ, μέχρι αργά το απόγευμα, όταν βούιζαν όλα τα σάιτ με την απόφασή της να σταματήσει το τραγούδι. Η συνέντευξη δόθηκε μάλιστα σε δικό της μέσο, στον Φώτη Απέργη, στο Πρώτο Πρόγραμμα


Ραδιόφωνο