Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Λ - Μ

ΚΥΡΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑΛ - ΜΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣLe Nonce GeorgeΖίγκμουντ ΜπάουμανΛάδης ΦώνταςΛάζος ΝίκοςΛάζου ΑγγελικήΛάζου ΒασιλικήΛάιος ΝίκοςΛάμπος ΚώσταςΛάμπρου ΓιάννηςΛάμπρου ΘανάσηςΛάμπρου ΠάνοςΛάνδος ΑγάπιοςΛάου ΝτέβιντΛάππας ΣπύροςΛάρης ΛουκάςΛάσκος ΧρήστοςΛέννας ΔημήτρηςΛέφα ΕύαΛίτσης ΜωυσήςΛαβατσής ΔημήτρηςΛαδογιάννη ΓεωργίαΛαζάρου ΦώφηΛαζαρίδης ΜίλτοςΛαλάκη ΔέσποιναΛαλιώτη ΒασιλικήΛαλιώτη ΒασσιλικήΛαλιώτης ΠαναγιώτηςΛαμπαδάριος ΔιονύσιοςΛαμπαδάς ΕυθύμηςΛαμπαδαρίδη 'ΑνναΛαμπράκης Γρηγόρης Γρ.Λαμπρίδη ΦωτεινήΛαμπρίδης ΧρήστοςΛαμπριανίδης ΛόηςΛαμπρινίδης ΑντώνηςΛαμπρινός ΦώτοςΛαμπροπούλου ΔήμητραΛαμπρόπουλος ΒασίληςΛαμπρόπουλος ΝικόλαοςΛαμπρόπουλος ΠαναγιώτηςΛαμτζίδης ΜανόληςΛαπαβίτσας ΚώσταςΛαπατσιώρας ΣπύροςΛαφαζάνη ΌλγαΛεβαντής ΔημήτρηςΛεγκρέν ΦιλίπΛεδάκη ΕυαγγελίαΛειβαδάς ΓιάννηςΛειδινός ΙάσωνΛεκάτης ΣταμάτηςΛεοντίδου ΛίλαΛεοντίτση ΕλένηΛεπενιώτης ΣωτήρηςΛευκαδίτης ΝίκοςΛιάκος ΑντώνηςΛιάκος ΔημήτρηςΛιάπη ΜαρίαΛιάτσος ΔημήτρηςΛιέρος ΓιώργοςΛιαπόπουλος ΠαναγιώτηςΛιβανίου ΖωήΛιδωρίκης ΣτάθηςΛιερός ΓιώργοςΛιλιμπάκη - Σπυροπούλου ΜαρίαΛιναρδάκη ΧριστίναΛιναρδάτος ΝικόλαςΛιοσάτου ΕβίναΛιούσης ΝίκοςΛιόκουρας ΜιχάληςΛογοθέτης ΧάρηςΛορέτα ΝαπολεόνιΛουίς ΝταπέλοΛουκάκη ΚατερίναΛουκάκος ΚυριάκοςΛουκάς ΔημήτρηςΛουκάς ΣτάθηςΛουκάς ΧρυσόστομοςΛουκίδου ΚατερίναΛουπάκη ΕυγενίαΛουπατάτζης ΣτρατήςΛουράντος ΚωνσταντίνοςΛούκος ΧρήστοςΛυγερός ΣταύροςΛυκεσάς ΑπόστολοςΛυκιαρδόπουλος ΓεράσιμοςΛυκογιάννη ΡούληΛυμπέρη ΚυριακήΛυμπεράκης ΠέτροςΛυμπεράτος ΜιχάληςΛυμτσιούλης ΝίκοςΛυσαρίδης ΓιώργοςΛύχρος ΓιάννηςΜΕΡΤΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣΜάζης Ι.Θ.Μάκαρης ΜανώληςΜάλλιαρης ΝίκοςΜάλλιος ΒαγγέληςΜάλφας ΓιώργοςΜάναλης ΠαντελήςΜάνης ΧρήστοςΜάνιος ΠαναγιώτηςΜάντζαρης ΔημήτρηςΜάξιμος ΣεραφείμΜάουντ ΦέρντιναντΜάργαρης ΓιάννηςΜάρδας ΔημήτρηςΜάρης ΔημήτρηςΜάρκου ΚώσταςΜάρκου ΜαρίαΜάτσα ΜιχάληΜάτσας ΜιχάληςΜέμου ΓιάνναΜέρμηγκας ΓιώργοςΜέρτικας ΓιώργοςΜέσης ΧρίστοςΜέσκος ΜάρκοςΜήνας ΘανάσηςΜήτας ΣτέργιοςΜίγκος ΜιχάληςΜίνχαου ΒόλφγκανγκΜίχα ΕιρήνηΜαΐσης ΑλβέρτοςΜαγιάκης ΛευτέρηςΜαγουλάς ΧαράλαμποςΜαθόπουλος ΓιώργοςΜαθόπουλοςΓιώργοςΜακάτος ΒασίληςΜακατού ΚρυσταλλίαΜακατός ΒασίληςΜακμάκΜακρής ΗλίαςΜακρής ΘανάσηςΜακρής ΣπύροςΜακριδάκη ΓιάννηΜακριδάκης ΓιάννηςΜακρινού ΔέσποιναΜακροδημόπουλος ΔημήτρηςΜαλαγάρης ΘοδωρήςΜαλακού ΚατερίναΜαλιώτης ΒασίληςΜαλούχος ΓιώργοςΜαμακάκη ΠόλυΜαμουζέλος ΓιάννηςΜανδηλαρά ΣοφίαΜανθούλης ΡοβήροςΜανιάτης ΓιώργοςΜανιουδάκης ΡαφαήλΜανιούδης ΜανόληςΜανιτάκης ΑντώνηςΜανιτσούδη ΕυαγγελίαΜανιός ΝίκοςΜανιώτης ΓιώργοςΜαντάς ΧρήστοςΜαντέλος ΛάμπροςΜαντέλου ΆνναΜανταδάκης ΆγγελοςΜανωλάκος ΑριστείδηςΜανωλίδης ΚώσταςΜανώλη ΔήμητραΜαράκης ΘόδωροςΜαρίνη ΔήμητραΜαρίφογλου ΧρήστοςΜαραγιάννης ΚώσταςΜαραγιάννης Κώστας Φ.Μαραγκοζάκη ΣωτηρίαΜαραγκόπουλος ΆρηςΜαραγκός ΓιάννηςΜαρασλής ΧρήστοςΜαργαρίτης ΓιώργοςΜαργαριτούλης ΔημήτρηςΜαρκάτος ΝίκοςΜαρκούλης ΠαντελήςΜαρκόπουλος ΒασίληςΜαρκόπουλος ΓιώργοςΜαρκόπουλος ΙωάννηςΜαρκόπουλος ΠέτροςΜαροπούλου ΜαρίναΜαρούγκα ΑσπασίαΜαρούντας ΚώσταςΜασσαβέτας ΑλέξανδροςΜαστρογεωργόπουλος ΣπύροςΜαστρογιαννόπουλος ΤάκηςΜατζάκος ΝίκοςΜατθαίου ΆνναΜατσούκα ΑναστασίαΜατσούκα Ι. ΧάριςΜαυρέλος ΝίκοςΜαυρής ΓιάννηςΜαυρίδης ΗρακλήςΜαυραγάνης ΞενοφώνταςΜαυραγιάννης ΚώσταςΜαυρογιώργος ΓιώργοςΜαυροειδής ΚώσταςΜαυροκεφαλίδης ΧρήστοςΜαυρομμάτης ΓιώργοςΜαυρουδής ΝότηςΜαυροφόρος ΜανόληςΜαυρόπουλος ΤάσοςΜαχαίρας ΓιώργοςΜαύρος ΓιάννηςΜεγαλυνός ΧάρηςΜεκέσης ΜάκηςΜελάς ΚωστήςΜελάς ΚώσταςΜελέτη ΒασιλικήΜελισσάρης ΜανώληςΜεραναίος ΦώτηςΜερκούρη ΠαρασκευούλαΜεσάρης ΚώσταςΜεσηνιώτης ΧάρηςΜεσσήνης ΚώσταςΜετήλλιας ΓιώργοςΜεταλληνός ΠαύλοςΜεταξιώτης ΓιάννηςΜετζάντρα ΣάντροΜεϊκόπουλος ΑλέξανδροςΜεϊκόπουλος Μιχάλης Αλ.Μεϊτάνη ΙωάνναΜεϊτάνη ΙωάνναΜηλάτος ΜάκηςΜηλιαράκης ΜανώληςΜηλιαράκης ΠέτροςΜηλιούλης ΔημοσθένηςΜηλιός ΓιάννηςΜηνάς ΘανάσηςΜηταφίδης ΤριαντάφυλλοςΜητράκας ΚώσταςΜητραλιάς ΓιώργοςΜητροπούλου AγγελικήΜητρόπουλος ΑλέξηςΜητσιάλης ΝίκοςΜητσοπούλου ΧρυσούλαΜητσός ΜιχάληςΜισδανίτης ΘανάσηςΜισκεδάκης ΓρηγόρηςΜισσός ΒλάσηςΜιτάκης ΓιώργοςΜιχαήλ ΓιώργοςΜιχαήλ Θ. ΓιώργοςΜιχαήλ ΣάββαςΜιχαηλίδης ΓιώργοςΜιχαηλίδης ΔημήτρηςΜιχαλάκης ΚώσταςΜιχαλάκης ΝίκοςΜιχαλάς ΘάνοςΜιχαλοπούλου ΒάσωΜιχελής ΘανάσηςΜιχελογιαννάκης ΓιάννηςΜιχόπουλος ΘεόδωροςΜοίρα ΜαρίαΜορφίδης ΚώσταςΜορώνη ΙλεάναΜοσχούδης ΝίκοςΜουζάλας ΓιάννηςΜουζακίτης ΜαρίνοςΜουκούλης ΚώσταςΜουλάς ΓιάννηςΜουλάς ΔημήτρηςΜουλόπουλος ΒασίληςΜουρίκης ΙερόθεοςΜουργής ΓιώργοςΜουργής ΓιωργόςΜουσουλίδης ΓιάννηςΜουσταφά ΜουσταφάΜούλιας ΧρήστοςΜπάλιας ΓιώργοςΜπάνος ΒασίληςΜπάρκας ΓιάννηςΜπάρκας ΚώσταςΜπένος ΑλέξηςΜπίζη ΑλεξάνδραΜπίρη ΔέσποιναΜπίρμπας ΔημήτρηςΜπίστης ΑλέξανδροςΜπίτζας ΓιώργοςΜπαγεώργος ΣτέφανοςΜπαδικιάν ΣτέλλαΜπαζαρίδης ΚώσταςΜπακαλάκη ΑλεξάνδραΜπακατσής ΚώσταςΜπακιός ΝίκοςΜπακογιάννης ΜιχάληςΜπαλάφα ΜαρίαΜπαλάφας ΓιάννηςΜπαλάφας ΓιώργοςΜπαλαής ΒασίληςΜπαλαμπανίδης ΓΙάννηςΜπαλαμπανίδης ΔημήτρηςΜπαλαούρα ΌλγαΜπαλαούρας ΜάκηςΜπαλούρδος ΔιονύσηςΜπαλτάς ΑριστείδηςΜπαλτάς ΓιώργοςΜπαλτάς ΜπάμπηςΜπαλτάς ΧαράλαμποςΜπαλτζής ΚώσταςΜπαλωμενάκης ΑντώνηςΜπαμπάς ΣτέλιοςΜπαμπάση ΑφροδίτηΜπαμπασίκας ΔημήτρηςΜπαντιός ΙάσωνΜπαρτσίδης ΜιχάληςΜπασιούκας ΚώσταςΜπασιούκας ΜάρκοςΜπασκέτα ΜάρκοΜπασκόζος ΓιάννηςΜπατρακούλης ΘεόδωροςΜπατσούτα ΜαρίαΜπαχάς ΜάριοςΜπεκιάρης ΓιώργοςΜπελαβίλας ΝίκοςΜπελαντής ΔημήτρηςΜπελιά ΣτέλλαΜπενίσης ΓιάννηςΜπενβενίστε ΡίκαΜπερνιδάκης ΓιάννηςΜπετσιμέας ΓεράσιμοςΜπεχλιβάνης ΘωμάςΜπιζάς ΘωμάςΜπιλίνης ΜπάμπηςΜπιτσάκης ΕυτύχηςΜπλάνας ΓιώργοςΜπλιώνης ΓιώργοςΜπογιάνου ΕυγενίαΜπογιατζής BασίληςΜπολωνάκη ΣτέλλαΜπομπός ΚώσταςΜποσνάκης ΠαναγιώτηςΜπουγδάνης ΝεκτάριοςΜπουγελέκας ΓιώργοςΜπουκάλας ΠαντελήςΜπουλέκος ΓιάννηςΜπουλούμπαση ΆβαΜπουλούτης ΜαρίνοςΜπουράς ΜάνοςΜπουρίτσας ΛεωνίδαςΜπουρνάς ΒασίληςΜπουρνάς ΠαναγιώτηςΜπουρνούς ΓιάννηςΜπουσούνης ΜανώληςΜπούζας ΣωτήρηςΜπούκας ΚώσταςΜπούρα ΚατερίναΜπούρα ΠαναγιώταΜπούρας ΚωνσταντίνοςΜπούρας ΜάνοςΜπούργος ΜιχάληςΜπούσιος ΑιμίλιοςΜπούτρης ΓιώργοςΜπράμος ΓιώργοςΜπρεδήμας ΑντώνηςΜπρούμας ΑντώνηςΜπρούσαλης ΚωνσταντίνοςΜπότζιος ΧρήστοςΜπότση ΜαρίαΜυγδάλης ΚώσταςΜυλωνά Κ. ΕιρήνηΜυλόπουλος ΓιάννηςΜυριβήλη ΣτράτηΜωράκης ΓιώργοςΜωραΐτης ΚώσταςΜωυσίδης ΑντώνηςΜωϋσεως ΔόμναΜόντι ΜάριοΝικολάου ΚώσταςΧεϋσάμ Μισλίμ

Λεδάκη Ευαγγελία

Κρίση, αφηγηματική εκπροσώπηση, καλλιτεχνική έκρηξη

Ένα θέμα που ανέκυψε παράλληλα με την ελληνική κρίση είναι η αναπαράστασή της και κατ' επέκταση η εκπροσώπηση που συνεπάγεται: το ποιος μιλά εν ονόματι τίνος. Τα τελευταία χρόνια παρακολουθήσαμε την κατασκευή μιας νέας άρθρωσης, η οποία οργανώνεται από κάποιους έναντι άλλων...

Δυο Χωριά

Η σύντομη μελέτη του Άρη Κωνσταντινίδη Δυο «χωριά» απ' τη Μύκονο αποτέλεσε εξήντα χρόνια σχεδόν μετά την έκδοσή της σημείο εκκίνησης και εννοιολογικό επίκεντρο για τη δημιουργία ενός νέου εγχειρήματος που ασχολείται με τη σύγχρονη τέχνη. Η επιμελήτρια εκθέσεων Μαρίνα Βρανοπούλου...

Δαίδαλος σημαινόντων

Η έκθεση Αμετρία είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Μουσείου και του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ, ένα εγχείρημα συναρμογής επιλεγμένων αντικειμένων από τη συλλογή και τα αρχεία του Μπενάκη με έργα σύγχρονης τέχνης από τη συλλογή του ΔΕΣΤΕ, και βασίζεται σε μια ιδέα του ιταλού εικαστικού...

Η ποιητική του περιγράμματος

Η Μαρία Κούρση στο τελευταίο της βιβλίο, Μια Μέρα, εκκινεί από την πρακτική του Dziga Vertov και την αφηγηματική λογική του Kino-Eye και του Kino-Pravda που αναδύθηκαν στην επαναστατική Ρωσία. Η οργανική καταγραφή της κάμερας-ματιού και τα αντικείμενα των πρώιμων κινηματογραφικών πρωτοποριών...

Έλιοτ και Τσβετάγιεβα εγκάθετοι μέσα στον Τσέχοφ

Δέκα χρόνια μετά την ίδρυσή της, η θεατρική ομάδα Blitz γεφυρώνει κείμενα τριών διαφορετικών συγγραφέων, λαμβάνοντας ως πλαίσιο αναφοράς το κλασικό έργο Ο θείος Βάνιας του Αντόν Τσέχοφ. Τα άλλα δύο κείμενα -των Τσβετάγιεβα και Έλιοτ- έρχονται να πλαισιώσουν και να δομήσουν καλειδοσκοπικά τη...

Η επιθυμία της «αστοχίας»

Το Symptom projects συστήνεται ως εκθεσιακό εγχείρημα λακανικού προσανατολισμού. Πλέγμα πρωτότυπο και βαθιά στοχαστικό, ιδρύθηκε από τον Αποστόλη Αρτινό και τον Κώστα Χριστόπουλο το 2010. Και παρότι οι ίδιοι έχουν έδρα την Αθήνα, οι περισσότερες δραστηριότητες του εγχειρήματος πραγματοποιούνται...

Bonnie Greer: Εκεί που η πολιτική του δέρματος συναντά τα Μάρμαρα του Παρθενώνα

H Bonnie Greer βρέθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο για να διδάξει στο International Creative Writing Summer School που διοργάνωσε το Βρετανικό Συμβούλιο σε συνεργασία με το Kingston Writing School του Πανεπιστημίου του Kingston. Η Greer ήταν φιλοξενούμενη του Art Professionals in Athens Residency...

Το μυστικό του δίσκου της Φαιστού

Πρόκειται για μια επιτελεστική γλυπτική σύνθεση η οποία απαρτίζεται κυρίως από κούκλες και μινιατούρες επίπλων. Πάνω στα υφαντά τα οποία καλύπτουν το δάπεδο του εκθεσιακού χώρου εμψυχώνεται ένα δίκτυο ανθρώπινων συσχετισμών. Οι κούκλες που βρίσκονται τοποθετημένες στα μικροσκοπικά καθίσματα...

Refuge Project II - Μαρτυρίες

Ένα υπόσκαφο καταφύγιο του Β' Παγκοσμίου πολέμου, το οποίο έμεινε αδρανές για πάνω από μισό αιώνα, ανασύρθηκε πέρυσι από τη λήθη για να στεγάσει μία έκθεση σύγχρονης τέχνης. Το Refuge Project συστάθηκε με σκοπό να σχολιάσει ακριβώς αυτή τη σχέση: την επανένταξη της παλιάς κατοχικής...

Πυρετός του αρχαίου

Η κέρινη επιφάνεια γραφής, η ρωμαϊκή tabula rasa, είναι κατά τον Sigmund Freud μια μυστική πλάκα γραφής που δεν κρατά ίχνη των χαρασσόμενων μηνυμάτων· γράφεται, σβήνεται και επανεγγράφεται. Ο Freud συσχέτισε τη λειτουργία της με το σύστημα της πρόσληψης...

Pad Polls ή επικοινωνιακό ποτάμι

Η προεκλογική περίοδος μας εφοδίασε στο διαδίκτυο με περάσματα μεταξύ αβρότητας, κοινοτοπίας, μιντιακής λεβεντιάς, σπανίως κριτικής και παρεμβατικής τομής. Η φραστική επινόηση του τίτλου συμπυκνώνει μια τέτοια κατάσταση, κατά την οποία αναπαράγεται μια λανθάνουσα μορφή πολιτειότητας...

Το Nymphomaniac διαμέσου του Shame: το σώμα σε ταραχή και το κινηματογραφικό σύμπτωμα

Κάθε εποχή κινηματογραφικής πρωτοπορίας, από την εποχή των φοιτητικών κινημάτων και της λεγόμενης σεξουαλικής επανάστασης, διατύπωσε τη δική της επιθυμία για τον ερωτισμό και το σώμα, μαζί και τον δικό της μύθο ερωτικού παροξυσμού και υπέρβασης των ορίων. Η συζήτηση άνοιξε σε αβρούς τόνους...

Το ready-made ως φετίχ

Έχουν περάσει 100 χρόνια από τη δημιουργία του πρώτου ready-made που επινόησε ο Marcel Duchamp, την περίφημη Ρόδα Ποδηλάτου. Tο 1912, οι κυβιστές είχαν ξεκινήσει πειραματισμούς με επικολλήσεις ευτελών στοιχείων, όπως αποκόμματα εφημερίδων, πάνω στη δισδιάστατη επιφάνεια του καμβά.

Μπρούνο Λατούρ: Ουδέποτε υπήρξαμε πραγματικά μοντέρνοι

«Ο μοντερνισμός δεν απέτυχε, γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Δεν αποκολληθήκαμε ποτέ από τη θρησκεία, την οικογένεια, τη μυθολογία. Η χειραφέτηση του μοντερνιστικού οράματος έτεινε στην απόσπασή μας από τη γη και τους περιορισμούς της, απέβλεπε στην αποσύνδεσή μας από τη μυθολογία και τη θρησκεία...»