Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Β - Γ

ΚΥΡΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑΒ - ΓΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣBede SheppardBreno AltmanGagyi AgnesGoodwin ΜatthewΑβραάμ ΓιεσούαΒάβουλα ΑριστέαΒάκη ΦωτεινήΒάκης ΑλέξηςΒάλλας ΧρήστοςΒάρθης ΤάκηςΒάρναλης ΚώσταςΒάσσης ΛαοκράτηςΒάσσιος ΔημήτρηςΒέης ΓιώργοςΒέικου ΧριστίναΒέντολα ΝίκιΒέργος ΚώσταςΒίτσας ΔημήτρηςΒαβαγιάννη- Μαυρή ΜαίρηΒακαλιός ΘανάσηςΒακαλοπούλου ΜπέτυΒαλαβάνη ΝάντιαΒαλασσάς ΔιονύσηςΒαλατσού ΔέσποιναΒαλαωρίτης ΝάνοςΒαλλιανός ΧρήστοςΒαλντέν ΣωτήρηςΒαλωμένου ΓεωργίαΒαμβακά Ευγενία (Τζένη)Βαμβουκάκης ΦίλιπποςΒαμβουρέλη ΜαρίαΒανταράκης ΒαγγέληςΒαρβιτσιώτης ΒασίληςΒαρδάκης ΣωκράτηςΒαρδαβάς ΔημήτρηςΒαρδινογιάννης ΒαρδήςΒαρδουλάκης ΘωμάςΒαρδουλάκης ΜανώληςΒαρελάς ΠάνοςΒαρελάς ΤάσοςΒαρεμένος ΓιώργοςΒαρθαλίτης ΓιώργοςΒαρλαμίτης ΚωνσταντίνοςΒαρουφάκης ΓιάννηςΒαρούχα ΜαγδαληνήΒαρούχας ΓιάννηςΒασιλάκης ΜιχάληςΒασιλακάκης ΓιάννηςΒασιλείου ΓιάννηςΒασιλείου ΘανάσηςΒασιλείου ΣτέφανοςΒασιλείου ΦίλιπποςΒασιλειάδης ΓιώργοςΒασιλικός ΒασίληςΒασιλοπούλου ΚορίναΒασιλόπουλος ΘάνοςΒαταβάλη ΦερενίκηΒαφέα ΑναστασίαΒαφειάδης ΑλέξανδροςΒαϊνανίδη ΧρύσαΒαϊου ΝτίναΒγόντζας ΑλέξανδροςΒελάνης ΔημήτριοςΒελέντζας ΣπύροςΒεληζιώτης ΜιχάληςΒελισσαρίου ΣίσσυΒελλίκης ΦιντίαςΒελλιανίτης ΠάριςΒελώνης ΚωστήςΒενετσάνου ΝέναΒερβενιώτη ΤασούλαΒεργέτης ΔημήτριςΒεργόπουλος ΓιώργοςΒεργόπουλος ΚώσταςΒερνίκος ΓιώργοςΒερναρδάκης ΧριστόφοροςΒερόνικα Σούσοβα-ΣαλμίνενΒηδενμαϊερ ΑνθήΒιδάλη ΣοφίαΒιδιαδάκης ΜιχάληςΒισβίκη ΑγγελικήΒιτάλη ΔάφνηΒιτζηλαίος ΒαγγέληςΒλαστός ΓιώργοςΒλαχάκης ΓιώργοςΒλαχάκης ΝίκοςΒλαχογιάννη ΑιμιλίαΒλαχοπάνος ΔημήτρηςΒλαχόπουλος ΚώσταςΒογιατζή ΣοφίαΒογιατζόγλου ΑθηνάΒογιατζόγλου ΜάρκοςΒοζίκη ΒάσιαΒολιώτη ΜελίναΒουγιουκλάκης ΓιώργοςΒουγιούκα ΆνναΒουδούρης ΓιώργοςΒουδούρης ΟδυσσέαςΒουζουναράς ΔημήτρηςΒουλέλης ΝικόλαςΒουλβούλη ΑιμιλίαΒουλγαράκης ΓιάννηςΒουτουρής ΠαντελήςΒουτσαδάκη ΕλιάναΒούζης ΠαναγιώτηςΒούλγαρης ΓιάννηςΒούλγαρης ΚώσταςΒούρτσης ΔιονύσηςΒούτσης ΝίκοςΒράντζα ΠαναγιώταΒρέλλος ΓιάννηςΒρατσάλης ΚώσταςΒρεττάκος ΗλίαςΒρόντος ΧάρηςΒωβού ΣίσσυΒόγλης ΠολυμέρηςΒώσσος Θ.Γάλλος ΘανάσηςΓέραλης ΤάσοςΓέρος ΤάκηςΓέρου ΚάτιαΓέρου ΠέννυΓέττος ΒαγγέληςΓαβαλά ΠέπηΓαβράς ΠαναγιώτηςΓαβρίλης ΓΙώργοςΓαβρόγλου ΚώσταςΓαλάζης ΛεωνίδαςΓαλανάκης ΑναστάσηςΓαλανόπουλος ΑντώνηςΓαλανόπουλος ΚώσταςΓαλανός ΝίκοςΓαλενιανός ΓιώργοςΓαλιάτσος ΚώσταςΓαλούπης ΒασίληςΓαϊτάνου ΕιρήνηΓελαλής ΔημήτρηςΓεράκης ΚώσταςΓερασίμου ΑλέξανδροςΓεροβασίλη ΌλγαΓεωργάς ΣταύροςΓεωργάτος ΣπύροςΓεωργίου ΖωήΓεωργακάκης ΝίκοςΓεωργακάς ΝτανΓεωργακόπουλος ΝίκοςΓεωργακόπουλος ΤάκηςΓεωργαντάς ΑντώνηςΓεωργαντάς ΗλίαςΓεωργιάδης ΠαύλοςΓεωργιάδου ΚατερίναΓεωργιόπουλος ΜένιοςΓεωργοπούλου - Σαλτάρη ΈφηΓεωργοπούλου ΈφηΓεωργούλας ΜπάμπηςΓεωργούλας ΧαράλαμποςΓιάκομπ ΆουγκσταϊνΓιάννης ΓρετσίσταςΓιαλκέτσης ΘανάσηςΓιαννακάκη ΜαρίαΓιαννακοπούλου ΕλένηΓιαννακοπούλου ΣοφίαΓιαννακόπουλος ΓιώργοςΓιαννακόπουλος ΧαράλαμποςΓιαννοπούλου ΈφηΓιαννοπούλου ΔανάηΓιαννούλης ΧρήστοςΓιαννόπουλος ΓιώργοςΓιαννόπουλος ΘόδωροςΓιαννόπουλος ΝίκοςΓιαννόπουλος ΠαναγιώτηςΓιανουλόπουλος ΓιάνηςΓιαταγάνα Χρυσούλα-ΜαρίαΓιατζόγλου ΔημήτρηςΓιατρομανωλάκης ΓιώργηςΓιλδίζη ΒάσωΓιοβανόπουλος ΧρήστοςΓιουκάκης ΓιώργοςΓιουρσένκο ΓιουλίγιαΓιουσούφ Αϊχάν ΚαράΓιούλος ΓιώργοςΓιούνγκε ΓκάριΓιούργας θωμάςΓιούργος ΚωστήςΓιούργου ΛάγιαΓιωτοπούλου - Μαραγκοπούλου ΑλίκηΓιώτη ΡοζίναΓκίβαλος ΜενέλαοςΓκίμτσας ΧρήστοςΓκίνης ΒαγγέληςΓκίτση ΑλεξάνδραΓκαβαλιζούδη ΦιλιώΓκανίδου ΑρετήΓκασούκα ΜαρίαΓκεσίν ΣβανΓκικόπουλος ΦοίβοςΓκιντεόν ΛεβίΓκιούρας ΘανάσηςΓκιτάκος ΒασίληςΓκιωνάκης ΚωνσταντίνοςΓκονζάλο ΡοδρίγκεςΓκοτσόπουλος ΘόδωροςΓκουίντο ΒιάλεΓκουγκούλη ΚλειώΓκουτζίνης ΣωφρόνιοςΓκούσταβ ΧορνΓκόβας ΓιάννηςΓκότσης ΚωνσταντίνοςΓκότσης ΣτάθηςΓλέζος ΜανώληςΓολέμης ΧάρηςΓουγουλιάς ΔημήτρηςΓουγουλιάς Ζ.ΔημήτρηςΓουλιάμος ΚώσταςΓουνόπουλος ΆγγελοςΓουργουρής ΣτάθηςΓούλας ΒαγγέληςΓούμενος ΓιάννηςΓούναρης ΓιάννηςΓρίβας ΚώσταςΓραμπόβας ΧρήστοςΓρηγοριάδης ΓιώργοςΓρηγοριάδης ΜιχάληςΓρυσμπολάκης ΔημήτρηςΓώγος ΓιώργοςΠολυμέρης ΒόγληςΧρ. Βασιλάκη

Βούλγαρης Κώστας

Οι κληρονόμοι του Καβάφη

Προσυπογράφω λοιπόν και τη θέση του Θεοδωρόπουλου: «Το υλικό σώμα του αρχείου ανήκει στη Στέγη. Τα πνευματικά του δικαιώματα, όμως, ανήκουν στους μελετητές, και κατ’ επέκταση στους αναγνώστες. Είναι η διαφορά ανάμεσα στα μάρμαρα των ερειπίων και στα πνευματικά τους δικαιώματα.»

Η παρουσία του μοντέλου Βαλαβανίδη

Η τελευταία του μεγάλη έκθεση, στη γκαλερί «Νέες Μορφές», το 2009, με τον τίτλο «Παρουσίες», αποτελείτο από μια σειρά γυναικεία πρόσωπα και σώματα, με μοντέλα των έργων του οικονομικές μετανάστριες. Όπως όμως σημείωνε στον πρόλογο του καταλόγου της έκθεσης, αυτό ήταν «ένα μάλλον τυχαίο γεγονός».

Το τέλος της έντυπης πληροφόρησης και η διάρκεια του Λόγου

Η κρίση των περισσοτέρων εφημερίδων, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλο τον δυτικό και δυτικότροπο κόσμο, δεν είναι απλώς αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης, ούτε επακόλουθο της αλλαγής του τρόπου...

Ο δημοκράτωρ

Στον Λουτσιάνο Κάνφορα και τον Στέφανο Ροζάνη   Η ΠΡΟΟΔΟΣ. Η κατεδάφιση και του τελευταίου οδοφράγματος, εορτές και πανηγύρεις επέσυρε, και πρόχειρους, κακόηχους ύμνους, και...

Αντιπροσωπευτικός ποιητής μιας εποχής

Ο Μανόλης Αναγνωστάκης είναι από τους ελάχιστους ποιητές που ευτύχησε να εισπράξει εν ζωή την εύλογη ανταπόκριση στο έργο του, εκ μέρους της λογοτεχνικής και της φιλολογικής συντεχνίας αλλά και...

Νόμπελ: Η κούφια έπαρση της σουηδικής ακαδημίας

Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που ένα Νόμπελ λογοτεχνίας εγείρει τόση συζήτηση και τόση αμφισβήτηση. Μάλιστα, το αδόκητο της φετινής επιλογής, να δοθεί δηλαδή το βραβείο σε έναν τραγουδοποιό, έστω...

Η Ιλιάδα ως πηγή της ιστορίας

Αν ως απαρχή της λογοτεχνίας ορίσουμε τα ομηρικά έπη, ήδη έχουμε να κάνουμε με μια «διασκευή», λογοτεχνική διασκευή, ενός πραγματικού γεγονότος, του Τρωικού πολέμου, όπου συμμετείχαν υπαρκτά πρόσωπα, όπως π.χ. ο Αγαμέμνονας, και διαδραματίστηκαν γεγονότα της ιστορίας, όπως π.χ. η θαλάσσια εκστρατεία υπαρκτών πόλεων του ελλαδικού χώρου, εναντίον μίας επίσης υπαρκτής πόλης στην αντίπερα πλευρά του Αιγαίου.

Η τέταρτη πλευρά του τριγώνου

Με τον ίδιο τίτλο, «Η τέταρτη πλευρά του τριγώνου», ένα βραχύβιο αλλά σημαντικό περιοδικό της Μεταπολίτευσης δεξιωνόταν την ποίηση του Θωμά Γκόρπα, προσπαθώντας έτσι να εκφράσει την κατάφασή του μπροστά στο απρόβλεπτο και το παραβατικό που κόμιζε εκείνα τα χρόνια η ποίηση του Γκόρπα.

Αρχαία ή Νέα ελληνικά;

Συνυφασμένο με την όλη διαδρομή της νεοελληνικότητας, το ερώτημα επανέρχεται κάθε φορά που ανοίγει η συζήτηση για την εκπαίδευση, και δη τη μέση και τη στοιχειώδη. Έτσι έγινε και τώρα, με το κείμενο 53 πανεπιστημιακών, που ζητούν να μειωθεί η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο,..

Του Πάρνωνα

Τι κι αν έχουν γραφεί τόμοι επί τόμων για τη δεκαετία του 1940, το «τραύμα» καλά κρατεί, και όχι μόνο στις μεγαλύτερες ηλικίες. Ανεξάντλητη δεξαμενή οι προσωπικές αναμνήσεις και μαρτυρίες, οι οποίες συνεχίζουν να δίνουν τον τόνο σε εκδόσεις τοπικού ορίζοντα, οι οποίες επιμένουν σε πτυχές...

Για την Μάρθα Πύλια

Μιλώντας για την Μάρθα Πύλια, οφείλω να αναφερθώ στα κείμενά της στις «Αναγνώσεις», στα αφιερώματα που τακτικά οργάνωνε στις σελίδες μας, στο μοναδικό στο δημόσιο χώρο, και μάλιστα από τις σελίδες μιας εφημερίδας, πολυσέλιδο αφιέρωμα στο μειονοτικό της Θράκης (27/09/2009),...

Η στιγμή

Με κομμένη την ανάσα (1960), ήταν ο τίτλος με τον οποίο ο Ζαν Λυκ Γκοντάρ περιέγραφε το άγος και το αδιέξοδο της μεταπολεμικής εποχής, δηλαδή του προοδευτικού μοντερνισμού, ήτοι την Ασφυξία του βλέμματος, όπως ο τίτλος ενός δοκιμίου με τον υπότιτλο Σύγχρονη ελληνική ποίηση και ιδεολογία,..

Προϋποθέσεις και όρια του Παναγιώτη Μουλλά

Οριζόμενος μέσα στην παράδοση της νεοελληνικής φιλολογίας και τον Δημαρικό κανόνα, αλλά και ερχόμενος σε επαφή, από «πρώτο χέρι», με τα νέα θεωρητικά ρεύματα της δεκαετίας του 1960, κατάφερε να δημιουργήσει την αναγκαία, και επί δεκαετίες εκκρεμούσα, τομή στη νεοελληνική φιλολογία; Το διαρκές...

Ο ποιητής Ηλίας Λάγιος

Αγαπητέ Ηλία, πολλά μεσολάβησαν κατά την απουσία σου. Στην αρχή, ο χρόνος περνούσε όπως τον άφησες, νωχελικός και τεμπέλης, βραδύνους και άτονος∙ γλείφοντας, και πάλι μηρυκάζοντας, τη σκόνη που σήκωναν τα σερνάμενα βήματά του. Ξαφνικά...

Το μεταχθές και το προαύριο

Προσφεύγω για μία ακόμη φορά στον στίχο «το μεταχθές με το προαύριο δύσκολα συνδέεται», του Νικολάου Κάλας, του κατά τη γνώμη μου κορυφαίου ελληνόφωνου διανοούμενου του 20ού αιώνα, ο οποίος μάλιστα δεν επαναπαύθηκε στο γεγονός ότι στα χρόνια του '30 ήταν ο μόνος που δεξιώθηκε...


Ραδιόφωνο