Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ιστορίες εκβιασμού πίσω από τα χαμόγελα των ξενοδοχοϋπαλλήλων

"Δεν έχω να σας πληρώσω τώρα γιατί δεν με έχει πληρώσει το πρακτορείο. Εγώ τι να κάνω;" φέρεται να είπε προ ημερών μεγαλοξενοδόχος στο Ηράκλειο απαντώντας στο αίτημα 400 ξενοδοχοϋπαλλήλων για την άμεση καταβολή δεδουλευμένων τριών μηνών

"Δεν έχω να σας πληρώσω τώρα γιατί δεν με έχει πληρώσει το πρακτορείο. Εγώ τι να κάνω;" φέρεται να είπε προ ημερών μεγαλοξενοδόχος στο Ηράκλειο απαντώντας στο αίτημα 400 ξενοδοχοϋπαλλήλων για την άμεση καταβολή δεδουλευμένων τριών μηνών.

Από τους 400 εργαζόμενους μόλις οι 21 προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας. Όλες τους καμαριέρες. "Η δουλειά τους είναι πολύ σκληρή. Πρέπει να καθαρίσουν μέσα στο οκτάωρο 1400 κλίνες, αλλά ποτέ δεν προλαβαίνουν να τελειώσουν κανονικά στο ωράριό τους και αναγκάζονται να δουλεύουν 12 ώρες καθημερινά", είπε στην "Αυγή" ο Νίκος Κοκολάκης, γραμματέας του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων του Ηρακλείου.

Ο βασικός μισθός της καμαριέρας δεν ξεπερνά τα 850, αλλά στη συγκεκριμένη επιχείρηση, παρ' ότι ο ιδιοκτήτης της διατηρεί αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων, έχει αναγκάσει τους εργαζόμενους να δεχθούν ατομικές συμβάσεις. Όχι μόνο παίρνουν λιγότερα λεφτά, αλλά αναγκάζονται να δεχθούν με την απειλή της απόλυσης να πληρώνονται και με καθυστέρηση έως και ενός μήνα. "Όλα αυτά είναι παράδοξα. Ειδικά φέτος, που τα ξενοδοχεία στο Ηράκλειο αγγίζουν πληρότητα ακόμη και 100% και οι ξενοδόχοι έχουν κλείσει σε πολύ καλύτερες τιμές τα πακέτα διακοπών με τους tour operators", τονίζει ο κ. Κοκολάκης.

Παρ' ότι αυτή η ιστορία στο Ηράκλειο φαίνεται να έληξε με τα "λεφτά στο χέρι", είναι κάτι περισσότερο από σίγουρο ότι πίσω από το χαμόγελο του κάθε ξενοχοϋπάλληλου υπάρχει μια ιστορία εκβιασμού, που βιώνει ή έχει ακούσει...

Δείτε όλα τα σχόλια