Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Συγκέντρωση εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία της ACS για την υπογραφή ενιαίας κλαδικής σύμβασης

Την Πέμπτη στις 17:30 το Σωματείο Εργαζομένων Ταχυδρομικών και Ταχυμεταφορικών Επιχειρήσεων Αττικής καλεί σε διαμαρτυρία στα γραφεία της ACS (Π. Ράλλη 45) διεκδικώντας ενιαία κλαδική σύμβαση

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα κεντρικά γραφεία της ACS διοργανώνει το Σωματείο Εργαζομένων Ταχυδρομικών και Ταχυμεταφορικών Επιχειρήσεων Αττικής αύριο Πέμπτη στις 17:30 «για να σταματήσουμε τους νέους μεταμνημονιακούς σχεδιασμούς της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας στην ταχυδρόμηση και την ταχυμεταφορά».

Οι ίδιοι ζητούν «την υπογραφή επιχειρησιακών συμβάσεων σε όλες τις κεντρικές εταιρείες και απαιτώντας άμεσα την υπογραφή ενιαίας Κλαδικής σύμβασης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σωματείου

Στον κλάδο ταχυδρόμησης και ταχυμεταφοράς σήμερα ως κορυφαία επιχείρηση από τον ιδιωτικό τομέα αναδείχτηκε η A.C.S. ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.Ε.. Ως μια από τις επιχειρήσεις που ηγούνται της προσπάθειας για επιστροφή στο δρόμο της ανάπτυξης προετοιμάζοντας την επόμενη ημέρα στη χώρα, τιμήθηκε δε στην τελετή απονομής των βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας», που διοργάνωσε για τέταρτη χρονιά η Direction Business Network.

Ο όμιλος Quest, στον οποίο ανήκει και οικονομικά πρωτοστατεί η ACS, συντάσσει μάλιστα και έκθεση για τέταρτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με τα νέα Πρότυπα GRI (GRI Standards) και τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Έτσι δηλώνει πως ακολουθεί τις 10 Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, την Εργασία, το Περιβάλλον και την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, καθώς και τον Ελληνικό Κώδικα Βιωσιμότητας. 

Σύμφωνα με την πρόεδρο της Επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ομίλου Quest, κα Έφη Κουτσουρέλη, τα τελευταία χρόνια η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποκτούν ολοένα και περισσότερο ουσιαστική σημασία. Ο Όμιλος παρουσιάζει πως: «Για το 2017 δημιούργησε 71 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας κατά 4,7% τον αριθμό των εργαζομένων του και κατά 11% τις καταβληθείσες εισφορές και αμοιβές». Δηλαδή λίγες οι προσλήψεις, πολλές… οι υπερωρίες!

Όμως από τα τέλη του 2016 έως και σήμερα ακόμα και αυτές οι λίγες νέες προσλήψεις στην A.C.S. γίνονται μόνο με συμβάσεις ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ χρόνου μερικής απασχόλησης (4ωρων) και με κυκλικά εναλλασσόμενους συχνά τους ίδιους εργαζόμενους. Πρόκειται για μια νέα «καθοδήγηση» της διοίκησης ACS για την εργασία στον κλάδο (και μάλλον γενικότερα για τον ιδιωτικό τομέα) ώστε: «ο κλάδος της ταχυμεταφοράς και ταχυδρόμησης προκειμένου να μην γίνει Δημόσιο, προσλήψεις θα γίνονται μόνο με ορισμένου χρόνου συμβάσεις»!!!

Οι προσλήψεις αυτές αφορούν την κάλυψη πάγιων θέσεων εργασίας στο κέντρο διαλογής της επιχείρησης για την δραστηριότητα όλης της Ελλάδας! Δηλαδή έχει το εντυπωσιακά συγκροτημένο σχέδιο: «και γιατί δεν μετατρέπουμε το κέντρο διαλογής των διερχομένων αποστολών σε κέντρο διαλογής διερχομένων εργαζομένων;». Το επιχειρησιακό σωματείο αντέδρασε στο ζήτημα και η επιχείρηση επιμένει και απειλεί με την υπογραφή της ε.σ.σ.ε..

Όμως στα οικονομικά μεγέθη του ισολογισμού της προσπαθεί να κρύψει κάποια εκατομμύρια. Δεν εξηγεί πως παρουσιάζει αύξηση 6% μισθοδοτικού κόστους (1.000.000€) για το 2017 χωρίς να πάρουν οι εργαζόμενοι αύξηση γιατί αυξήθηκαν κυρίως παροχές, μπόνους και αμοιβές στελεχών.

Από τα 100.000.000€ είσπραξη του 2017 αν απελευθερωθούν π.χ. 2.000.000 € για τις αμοιβές των εργαζομένων συναδέλφων στα franchise, θα πάρει μηνιαία αύξηση 200€ ο κάθε συνάδελφος.

Η ACS σήμερα με θράσος και παρά τα εκατομμύρια κέρδη της, επιδιώκει στον πολύπαθο ιδιωτικό τομέα να παντρέψει την πρόσληψη με τις παράνομες και καταχρηστικές rotation ορισμένου χρόνου προσλήψεις. Σήμερα καταργεί τα στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα των νέων συναδέλφων. Αύριο θα επιχειρήσει την μείωση μισθών και δικαιώματων των παλιότερων.

Έτσι στοχεύει να κάνει ανταγωνιστικό και ελκυστικότερο το «προφίλ» της στην αγορά.

Έτσι τελικά πιθανόν ελπίζει να καρπωθεί την «αξία» ή «υπεραξία» της υποβάθμισης των μισθών και της εργασίας, πουλώντας απευθείας ή σε χρηματιστήριο τους κόπους των εργαζομένων της.

Για κάτι τέτοια χρυσοπληρώνει τα στελέχη και για να πατσίζει το κόστος πιέζει την πλευρά των εργαζομένων για μειώσεις.

Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΔΕΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ.

ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 4ωρων ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.

ΩΣ «ΟΠΛΟ» ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΕ, ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ.

Όλοι οι εργαζόμενοι του κλάδου, στην συγκέντρωση – διαμαρτυρία έξω από τα κεντρικά της ACS στην Π. Ράλλη 45 την ΠΕΜΠΤΗ 12 ΙΟΥΛΗ στις 17:30 για να σταματήσουμε τους νέους μεταμνημονιακούς σχεδιασμούς της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας στην ταχυδρόμηση και την ταχυμεταφορά.

Στηρίζουμε την υπογραφή επιχειρησιακών συμβάσεων σε όλες τις κεντρικές εταιρείες και απαιτούμε άμεσα την υπογραφή μιας ενιαίας Κλαδικής σύμβασης.

Στην ΕΛΛΑΔΑ δεν χωράνε «λογικές», νόμοι και πρακτικές της ΑΥΣΤΡΙΑΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.

Τα περιθώρια που έχουν οι επιχειρηματίες των μικρών τοπικών καταστημάτων καθορίζονται από τις κεντρικές εταιρείες. Μόνο οι εργαζόμενοι μπορούμε να αλλάξουμε τα σχέδια των κεντρικών εταιρειών για την πραγματική ανάπτυξη του επαγγέλματος μας και μόνο με συγκροτημένο συνδικαλισμό.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Το κάρο της Ν.Δ. έχει κολλήσει στη λάσπη

Όσο μπαίνουμε στο φθινόπωρο, τόσο ξεκαθαρίζει το πολιτικό τοπίο που διαμορφώθηκε μετά τις 21 Αυγούστου και τη λήξη των προγραμμάτων. Η κυβέρνηση προχωράει στην υλοποίηση των εξαγγελιών της ξεκινώντας...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο