Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Με αβάν πρεμιέρ το "Πανόραμα" στο Τριανόν

Οκτώ ταινίες σε πανελλήνια πρεμιέρα και τρεις σε αθηναϊκή, ταινίες που διακρίθηκαν σε διεθνή φεστιβάλ, απαρτίζουν το πρόγραμμα του διαγωνιστικού τμήματος του 31ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού...

Οκτώ ταινίες σε πανελλήνια πρεμιέρα και τρεις σε αθηναϊκή, ταινίες που διακρίθηκαν σε διεθνή φεστιβάλ, απαρτίζουν το πρόγραμμα του διαγωνιστικού τμήματος του 31ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου στο Τριανόν μέχρι τις 5 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα, ξεχωρίζουν οι ταινίες:

«Αγάπη» (2017, Κροατία). Ο βετεράνος Μπράνκο Σμιντ, από τους πιο χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της κροατικής κινηματογραφίας, επιστρέφει με μια ταινία που αποτελεί αιχμηρή κριτική μιας παρηκμασμένης κοινωνίας και της παραμελημένης νεολαίας της.

«Jumpman» (2018, Ρωσία, Ιρλανδία, Λιθουανία, Γαλλία). Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Ρώσου Ιβάν Τβερντόβσκι. Ειδική μνεία της κριτικής επιτροπής στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.

«Suleiman Mountain» (2017, Ρωσία, Κιργιστάν). Η Ρωσίδα σκηνοθέτις Ελισαβέτα Στίσοβα κάνει εντυπωσιακό ντεμπούτο με μια ασυνήθιστη ιστορία που έχει για φόντο τα βουνά της Κιργιζίας. Ένας άντρας που ζει στο περιθώριο, οι δύο γυναίκες του και ο εξαφανισμένος γιος του.

«Η δίκη» (2018, Ολλανδία). Το ντοκιμαντέρ του πολυβραβευμένου δημιουργού Σεργκέι Λοζνίτσα ανασύρει ιστορικά επίκαιρα για να παρουσιάσει μια από τις πρώτες δίκες που ενορχήστρωσε ο Στάλιν, στην οποία εισαγγελείς, μάρτυρες, κατηγορούμενοι και δικαστές ψεύδονται απέναντι σε άλλους.

«Η τέχνη καταστρέφει» (2017, Ελλάδα). Μέσα από τις σχέσεις μιας οικογένειας ηθοποιών κι έναν «Μάκβεθ για τρεις», ο έμπειρος Νίκος Κορνήλιος καταθέτει μία ταινία για την “κορυφή” και την ασυλία της μεγαλοφυΐας.

«Παύση» (2018, Ελλάδα, Κύπρος). Στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο στη μεγάλου μήκους, η Τώνια Μισιαλή προσεγγίζει το διαχρονικό θέμα της φθοράς των σχέσεων μέσα στον γάμο. Η ταινία έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο διαγωνιστικό τμήμα «East of West» του Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.

«Les estivants» (2018, Ιταλία - Γαλλία) της γνώριμής μας στην Ελλάδα Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι. Πρόκειται για μία ημι-αυτοβιογραφική ταινία, με την ίδια την Τεντέσκι να υποδύεται μία πρόσφατα διαζευγμένη σκηνοθέτρια.

«Μύγες του χειμώνα» (2018, Τσεχία, Σλοβενία, Πολωνία, Σλοβακία, Γαλλία), ένα κωμικό road-trip που εξυμνεί την αθωότητα και τον αυθορμητισμό της νιότης από τον Σλοβένο Όλμο Ομέρζου, που απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Ο Δένδιας, ο Άδωνις και το πολιτικό έλλειμμα του Κ. Μητσοτάκη

Η Νέα Δημοκρατία εγκατέλειψε τελικά την ιδέα της πρότασης μομφής, μια άθλια κίνηση τακτικισμού, που αποσκοπούσε στο να κερδηθεί χρόνος ώστε να προετοιμαστεί ο δεύτερος γύρος των άθλιων επεισοδίων της...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο