Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Netflix: Τώρα λέει "ναι" στις κινηματογραφικές αίθουσες

"Roma" του Αλφόνσο Κουαρόν: Πρώτα στις αίθουσες, μετά στο Netflix

Με στόχο την κούρσα των Οσκαρ

Αλλαγή πολιτικής, σχετικά με τη μέχρι σήμερα άρνησή της να βγάζει τις ταινίες της στις κινηματογραφικές αίθουσες, ανακοίνωσε χθες ο συνδρομητικός κολοσσός Netflix. Σε μία κίνηση που προφανώς στοχεύει στην κούρσα των Όσκαρ, γνωστοποίησε πως τρεις ταινίες παραγωγής της θα προβληθούν πρώτα στις αίθουσες και μετά θα είναι διαθέσιμες για τους συνδρομητές.

Πρόκειται για τη νέα ταινία του Αλφόνσο Κουαρόν "Roma", που ήδη έχει κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας, το "The Ballad of Buster Scruggs" των αδελφών Κοέν και την ταινία τρόμου "Bird Box" της Σουζάνε Μπίερ, με πρωταγωνίστρια τη Σάντρα Μπούλοκ, η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει προβληθεί πουθενά και είναι η "έκπληξη" της τριάδας.

Αλλά μένουν ακόμη πολλά να διευκρινιστούν, καθώς οι μεγάλες αλυσίδες αιθουσών στην Αμερική πιέζουν για ένα "περιθώριο" 90 ημερών αποκλειστικής προβολής στις αίθουσες προτού βγει η ταινία στο Netflix. Αντίθετα οι υπεύθυνοι της συνδρομητικής υπηρεσίας φαίνεται πως αποσκοπούν σε μία "παράλληλη" εκμετάλλευση, καθώς δίνουν μικρό περιθώριο αποκλειστικής προβολής στις αίθουσες, και μάλιστα αυτό θα αλλάζει ανάλογα με την ταινία.

Η ταινία των αδελφών Κοέν «The Ballad of Buster Scruggs» θα βγει σε περιορισμένο αριθμό αιθουσών στην Αμερική και στην Αγγλία στις 8 Νοεμβρίου, προτού προβληθεί στο Netflix στις 16 Νοεμβρίου. Το ίδιο "περιθώριο" θα δοθεί και για το "Bird Box", μόνο μία εβδομάδα. Το «Roma» θα βγει στις αίθουσες της Νέας Υόρκης και του Λος Άντζελες στις 21 Νοεμβρίου, θα κυκλοφορήσει διεθνώς στις 7 Δεκεμβρίου (στην Ελλάδα αναμένεται στις 13 Δεκεμβρίου) ενώ στο Netflix θα κάνει πρεμιέρα στις 14 Δεκεμβρίου.

Με δεδομένο ότι ένα εισιτήριο για κινηματογραφική αίθουσα στη Νέα Υόρκη ή στο Λος Άντζελες κοστίζει τουλάχιστον 15 δολάρια, ενώ η βασική μηνιαία συνδρομή στο Netflix είναι μόνο 8 δολάρια, καταλαβαίνει κανείς ότι το μέλλον της κινηματογραφικής αίθουσας παραμένει επισφαλές, έστω και αν οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Netflix παζαρεύει εδώ και καιρό την αγορά αλυσίδας αιθουσών στις ΗΠΑ...

Κ.Τ.

 

ΜΟΤΟ

Οι μεγάλες αλυσίδες αιθουσών στην Αμερική πιέζουν για ένα "περιθώριο" 90 ημερών αποκλειστικής προβολής στις αίθουσες προτού βγει η ταινία στο Netflix. Αντίθετα οι υπεύθυνοι της συνδρομητικής υπηρεσίας φαίνεται πως αποσκοπούν σε μία "παράλληλη" εκμετάλλευση

Δείτε όλα τα σχόλια