Live τώρα    
17°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
14.7°C18.5°C
2 BF 56%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
16 °C
13.5°C17.7°C
2 BF 63%
ΠΑΤΡΑ
Αραιές νεφώσεις
14 °C
13.0°C14.9°C
3 BF 79%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
15.4°C19.4°C
3 BF 57%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
12 °C
11.9°C14.6°C
0 BF 71%
Επιλογές κινηματογράφου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Επιλογές κινηματογράφου

"Μια πόλη δίπλα στη θάλασσα" του Κένεθ Λόνεργκαν.

"ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ" του Κένεθ Λόνεργκαν. Ο Κέισι Άφλεκ στον ρόλο ενός κλειστού, "δύσκολου" χαρακτήρα, που μετά τον θάνατο του αδελφού του πρέπει να αναλάβει την κηδεμονία του ανήλικου ανιψιού του, επιστρέφοντας στη γενέτειρά του, το Μάντσεστερ δίπλα στη θάλασσα. Ο Κένεθ Λόνεγκαν σκηνοθετεί χωρίς μελοδραματισμούς, με μια διαδοχή από αναδρομές στο παρελθόν, ενώ ο Κέισι Άφλεκ, πιθανότατα στον κορυφαίο ρόλο της μέχρι τώρα καριέρας του, "χρωματίζει" με άνεση τις αποχρώσεις της θλίψης, του θυμού, του λεπτού χιούμορ, με φόντο το χειμωνιάτικο τοπίο... (Αθήναιον Cinepolis, Αίγλη, Δαναός, Έλλη, Κηφισιά Cinemax, Σινέ Χολαργός, Σινεάκ).

"ΝΕΡΟΥΔΑ" του Πάμπλο Λαρέν. O Χιλιανός σκηνοθέτης επέλεξε να γυρίσει μετά την "Τζάκι" μια ιδιότυπη κινηματογραφική προσέγγιση του Πάμπλο Νερούδα. Η ταινία δεν είναι ακριβώς μια βιογραφία για τον μεγάλο Χιλιανό ποιητή. Παρουσιάζει την έφεση του Νερούδα να «μεταμορφώνεται», εστιάζοντας στην καταδίωξή του από τον επιθεωρητή της αστυνομίας Όσκαρ Πελουσονάου, το 1948, στη Χιλή του Ψυχρού Πολέμου. Ο Νερούδα «παίζει» με τον διώκτη του αφήνοντας ίχνη που μετατρέπουν την αστυνομική καταδίωξη σε προσωπικό στοίχημα (Αβάνα, Αθήναιον Cinepolis, Άνοιξη, Ατλαντίς, Άτταλος, Ιντεάλ, Κηφισιά Cinemax Cyta, Κηφισιά Cinema Class, Νιρβάνα, Ταινιοθήκη της Ελλάδος).

"ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ" του Ντέιβιντ Μακένζι. Στην ενδοχώρα του Τέξας δύο αδέλφια «απαντούν» με τα όπλα στην τοπική τράπεζα που ληστεύει τους ντόπιους με υψηλότοκα δάνεια αρπάζοντας τα κτήματά τους. Μεταμοντέρνο γουέστερν που συνδυάζει στοιχεία road movie, με έξυπνους διαλόγους και κοινωνικές αναφορές, αλλά και με καυστικό χιούμορ. Όπως «δηλώνει» ένα γκράφιτι έξω από μια τράπεζα, «Τρεις εκστρατείες στο Ιράκ, αλλά ούτε ένα σχέδιο διάσωσης γι’ ανθρώπους σαν κι εμάς»... (Αθήναιον, Βάρκιζα, Διάνα).

"Ο ΕΜΠΟΡΑΚΟΣ" του Ασγκάρ Φαραντί. Με αφετηρία το θεατρικό έργο «Ο θάνατος του εμποράκου» του Άρθουρ Μίλερ, ο Ιρανός σκηνοθέτης εισδύει στον οικογενειακό μικρόκοσμο της σημερινής Τεχεράνης. Μια ερασιτεχνική ομάδα ετοιμάζεται να ανεβάσει το θεατρικό έργο του Μίλερ, αλλά την ίδια στιγμή η πολυκατοικία όπου ζουν οι δύο βασικοί ηθοποιοί, ο Εμάντ, καθηγητής στη μέση εκπαίδευση, και η γυναίκα του Ρανά, εμφανίζει ρωγμές και είναι έτοιμη να καταρρεύσει... Η παραβολή της «πολυκατοικίας που καταρρέει» αναφέρεται φυσικά στην ιρανική κοινωνία, που βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι... (Aαβόρα, Ατλαντίς, Ίλιον, Ταινιοθήκη της Ελλάδος, Σινέ Παράδεισος).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL