Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Το Φεστιβάλ Ολυμπίας στο... σπίτι

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ενεργοποιείται με αφορμή τον περιορισμό των μαθητών στο σπίτι εξαιτίας του κορωνοϊού και αξιοποιεί τη μοναδική παιδική και νεανική...

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ενεργοποιείται με αφορμή τον περιορισμό των μαθητών στο σπίτι εξαιτίας του κορωνοϊού και αξιοποιεί τη μοναδική παιδική και νεανική ταινιοθήκη του, προσφέροντας διάφορες δράσεις για παιδιά και νέους όλων των ηλικιών. Έτσι καλούνται ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να διαμορφώσουν ομάδες μαθητών που έχουν τη διάθεση και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μέσω Διαδικτύου ταινίες από το αρχείο του Φεστιβάλ που θα διατεθούν δωρεάν σε ηλεκτρονική μορφή μαζί με τον ψηφιακό οδηγό μελέτης της.

Η αρχή θα γίνει με την πολυβραβευμένη ταινία “Supa Modo” που απευθύνεται κυρίως στις ηλικίες 9-18 ετών και σε όλη την οικογένεια, θίγοντας πληθώρα θεμάτων όπως η οικογένεια, η υγεία, η διαφορετικότητα, τα δικαιώματα του παιδιού, ο κοινωνικός αποκλεισμός, η φτώχεια, η αλληλεγγύη και η κοινότητα, η παιδική φιλία, η κοινωνική χρησιμότητα του κινηματογράφου.

Πρόκειται για την ιστορία της εννιάχρονης Τζο, που λατρεύει τις ταινίες δράσης και ονειρεύεται να γίνει υπερηρωίδα. Η μεγαλύτερή της επιθυμία είναι να γυρίσει μια ταινία και να πρωταγωνιστήσει σ’ αυτήν. Στη φαντασία της ξεχνάει ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ασθένειάς της. Όταν η αδερφή της αγανακτεί βλέποντας το εύθυμο κορίτσι να σπαταλάει τον πολύτιμο χρόνο που του απομένει ξαπλωμένο στο κρεβάτι, ενθαρρύνει την Τζο να πιστέψει στις μαγικές της δυνάμεις και πείθει όλους τους συγχωριανούς να την βοηθήσουν να πραγματοποιήσει το όνειρό της.

Πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.neanikoplano.gr

Η «Σχεδία» μέσω συνδρομών

Αναστέλλεται προσωρινά και έως την 1η Απριλίου η κυκλοφορία του περιοδικού δρόμου «Σχεδία», καθώς τίθεται σε κίνδυνο η ζωή των πωλητών της εξαιτίας του κορωνοϊού. Για να αντιμετωπιστεί, εν μέρει, η κρίση με τη διακοπή της κυκλοφορίας στους δρόμους, την πτώση των πωλήσεων και του πραγματικού εισοδήματος των ανθρώπων με το κόκκινο γιλέκο, το περιοδικό ξεκινάει καμπάνια για την εγγραφή συνδρομητών.

Η νέα καμπάνια προσφέρει τη δυνατότητα τετράμηνης (έναντι 16 ευρώ, όπου περιλαμβάνονται και τα ταχυδρομικά τέλη) ή δίμηνης συνδρομής (έναντι 8 ευρώ), ενώ παρέχεται η ευκαιρία και για την ταχυδρομική αποστολή του τεύχους Μαρτίου (έναντι 4 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει και στον δρόμο) για τους αναγνώστες που το έχασαν καθώς έπαψε να κυκλοφορεί στην πόλη.

Στόχος είναι καταρχάς να υποστηριχθεί το εισόδημα των πωλητών του περιοδικού, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα, η συνέχιση της «Σχεδίας» συνολικά. Για όποιον ενδιαφέρεται παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής συνδρομής είτε μέσω της ιστοσελίδας www.shediart.gr είτε τηλεφωνώντας στο 213 0231220.

Η καμπάνια απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες, σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Πού αλλού γίνονται αυτά;

Μετά από δύο εβδομάδες καραντίνας, η κατάσταση που διαμορφώνεται είναι η εξής: Πρώτον, η δημόσια Υγεία δοκιμάζεται από ελλείψεις προσωπικού, υλικού και εξοπλισμού ασφάλειας. Μέχρι τώρα η κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει μόνο τον εφοδιασμό της σε χειροκροτήματα.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις