Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
17.1°C20.8°C
2 BF 50%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
15.2°C18.5°C
2 BF 73%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
15 °C
12.6°C15.5°C
3 BF 73%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
17 °C
16.5°C17.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Αυξημένες νεφώσεις
15 °C
14.5°C14.6°C
1 BF 59%
Σε βάθος τετραετίας / Αισιοδοξία για αύξηση της online αγοράς ειδών σούπερ μάρκετ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σε βάθος τετραετίας / Αισιοδοξία για αύξηση της online αγοράς ειδών σούπερ μάρκετ

Μπορεί οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα να προσεγγίζουν σύμφωνα με τις αισιόδοξες προβλέψεις τα 30 εκατ. ευρώ, ωστόσο επενδυτικά η συγκεκριμένη αγορά εμφανίζει ενδιαφέρον. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την κινητικότητα που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα.

Η τελευταία είσοδος σε αυτή τη νέα, για τα ελληνικά δεδομένα, αγορά είναι η Yoda.gr, η οποία δημιουργήθηκε από τους Γιάννη Χήτο, με συμμετοχή στο Ζαγόρι, την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και την Green Cola, o οποίος διατηρεί τη θέση του προέδρου στο Yoda.gr, Βασίλη Στασινούλια, πρώην CEO της Carrefour, o οποίος αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος του Yoda.gr, και Βασίλη Ανδρικόπουλο, ο οποίος έχει τη θέση του αντιπροέδρου του νέου online σούπερ μάρκετ. Η είσοδός τους στο ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ γίνεται μέσω του Yoda.gr, το οποίο κατά την πρώτη φάση λειτουργίας του απασχολεί 22 άτομα, θα εξυπηρετεί την αγορά της Αττικής, προμηθευόμενο τα προϊόντα του από την αλυσίδα BAZAAR, μέλος του ομίλου ΕΛΟΜΑΣ, ενώ μέσα στο 2017 έχει σχεδιαστεί ο εμπλουτισμός με νέους κωδικούς προϊόντων, η μείωση του χρόνου παράδοσης των προϊόντων, η δημιουργία αντίστοιχης εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο και η γεωγραφική επέκταση της διανομής προϊόντων.

Σύμφωνα με στελέχη του Yoda.gr, στόχος είναι η κατάκτηση μεριδίου 30% στην εν λόγω αγορά σε βάθος πενταετίας. Σημειώνεται πως σύμφωνα με έρευνα του Convert Group, για την ελληνική αγορά, οι online αγορές προϊόντων λιανικής αναμένεται να δεκαπλασιαστούν μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, παρουσιάζοντας κύκλο εργασιών κοντά στα 400 εκατομμύρια ευρώ.

Σήμερα, πάντως, οι καταναλωτές είναι διστακτικοί στο να κάνουν τις αγορές με το ποντίκι. Μόλις το 25% των online αγοραστών δηλώνει πως έχει κάνει -κάπως συστηματικά- διαδικτυακές αγορές αυτού του είδους. Αυτό σχετίζεται με την πλούσια σε εμπειρίες αγορά προϊόντων στο περιβάλλον των φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ, στη δυσκολία επιλογής (π.χ. φρέσκα προϊόντα), αλλά και στο υψηλό κόστος στην παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνονται online.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL