Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
18.4°C22.4°C
3 BF 45%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
17.6°C20.8°C
2 BF 40%
ΠΑΤΡΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
17.0°C22.0°C
1 BF 51%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
21 °C
19.3°C21.9°C
3 BF 59%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
20 °C
19.5°C19.9°C
3 BF 37%
Ν. Παππάς: Ήταν ηθελημένη η αδιαφορία για τα ΜΜΕ και τα χρέη τους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ν. Παππάς: Ήταν ηθελημένη η αδιαφορία για τα ΜΜΕ και τα χρέη τους

Τροπολογία με την οποία ρυθμίζεται η τιμολόγηση της διαφήμισης στα ΜΜΕ ψήφισε χθες η Βουλή. "Η κατάσταση που παραλάβαμε ήταν παράγωγο μια ηθελημένης αδιαφορίας. Είχαμε φαινόμενα όπου διαφημιστικές εταιρείες διεκδικούσαν να πληρωθούν από τα κανάλια και όχι από τους διαφημιζόμενους" υπογράμμισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, επισημαίνοντας ότι "αυτή η αδιαφορία έφτιαξε ένα πλαίσιο στο οποίο είχαμε κανάλια υπερχρεωμένα, με σύνολο 1,5 δισ. ευρώ χρέη, καθυστερούμενους μισθούς και μηδενικές οπτικοακουστικές παραγωγές".

Η τροπολογία προβλέπει τα εξής:

* Όλες οι παράμετροι μιας συναλλαγής - διαφημιστικής ενέργειας είναι γνωστές σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (ΜΜΕ, διαφημιζόμενο, διαφημιστή).

* Για την εξόφληση του μέσου, εφόσον μεσολαβεί διαφημιστικής υπεύθυνος είναι τόσο ο διαφημιζόμενος όσο και ο διαφημιστής. Σε περίπτωση που ο διαφημιζόμενος έχει ήδη καταβάλει στον διαφημιστή την αξία της συναλλαγής με το μέσο, απαλλάσσεται της ευθύνης.

* Τυχόν εκπτώσεις κύκλου εργασιών παρέχονται μόνο αν έχει προηγηθεί έγγραφη σύμβαση μεταξύ μέσου και διαφημιζόμενου και, αν μεσολαβεί διαφημιστής, και του διαφημιστή.

* Οι διαφημιστικές δαπάνες των διαφημιζομένων εκπίπτουν ως επιχειρηματικές δαπάνες μόνο αν γίνονται βάσει των προαναφερθεισών προβλέψεων.

* Οι επιστροφές μειώνονται από 9,9% σε 4%.

* Η δημιουργία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου προχωρά με φορείς υλοποίησης τους ΕΙΤΗΣΕΕ - ΣΔΕ - ΕΔΕΕ.

* Στο ηλεκτρονικό σύστημα συμμετέχουν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας, ενώ μπορούν να συμμετέχουν περιφερειακοί και συνδρομητικοί σταθμοί καθώς και η ΕΡΤ.

"Κάνουμε ένα απαραίτητο βήμα, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο συμπλήρωμα της προσπάθειάς μας να έχουμε μια τηλεοπτική αγορά ρυθμισμένη και με κανόνες διαφάνειας τόσο ως προς την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών όσο και ως προς τους κανόνες που λειτουργεί η διαφημιστική αγορά" υπογράμμισε ο Ν. Παππάς, θυμίζοντας ότι "ο χώρος της τηλεοπτικής διαφήμισης ήταν γεμάτος από "γκρίζες ζώνες". “Με την τροπολογία για τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου κάνουμε ένα σημαντικό βήμα ώστε να υπάρξουν κανόνες διαφάνειας" κατέληξε ο υπουργός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL