Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Κ.Νοτοπούλου: Επιστρέφουμε σε ένα αμαρτωλό παρελθόν στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

Eurokinissi

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ένα ανέκδοτο για την πόλη που η ίδια η ΝΔ παράτησε και ξανά παρατάει δημιουργώντας το ψευτό δίλλημα Μετρό ή Αρχαία», σημείωσε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ

Στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και στην ταλαιπωρία των πολιτών στην καθημερινότητά τους, «από ένα σκάνδαλο που η ίδια η ΝΔ έθρεψε - αυτό του ΟΑΣΘ», αναφέρθηκε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου, κατά τη διάρκεια ημερίδας της Εφημερίδας «Μακεδονία της Κυριακής» με θέμα «Σχέδιο Θεσσαλονίκης».

Η ίδια, αναφέρθηκε δε στο έργο του Μετρό «που ήταν ένα ανέκδοτο για τη Θεσσαλονίκη και που η ίδια η ΝΔ παράτησε και ξανά παρατάει δημιουργώντας το ψευτό δίλλημα Μετρό ή Αρχαία».

Ακόμη, η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε την απουσία από τον δημόσιο διάλογο «για ακόμη μια φορά του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Καραμανλή» επισημαίνοντας ότι «την ίδια τακτική ακολούθησε ο υπουργός και κατά την διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό».

«Μπορεί να έχει πολύ καλές δικαιολογίες για την απουσία του δεν έχει όμως καμία δικαιολογία ούτε καλή ούτε κακή, για τις επιλογές του για την Θεσσαλονίκη που την καθηλώνουν», σημείωσε χαρακτηριστικά η κα Νοτοπούλου τονίζοντας ότι «επιστρέφουμε σε ένα αμαρτωλό παρελθόν».

Παράλληλα, η Κ.Νοτοπούλου υπογράμμισε ότι «σήμερα κ. Ταχιάο ήρθατε με ένα άλλο αφήγημα. Μας είχατε πει στο δημοτικό συμβούλιο ότι το Μετρό θα χρειαστεί να καθυστερήσει και να αποσπάσουμε τα αρχαία της Βενιζέλου γιατί υπάρχει έλλειμμα ασφάλειας. Σήμερα το αλλάξατε. Πριν από λίγους μήνες, σε παρόμοια ημερίδα ο τότε τομεάρχης Υποδομών, αναγνώρισε την πρόοδο που συντελέστηκε επί της διακυβέρνησης μας. Από το 33% φτάσαμε σήμερα στο 75% των έργων». 

«Και εγώ ζητώ σήμερα να μας εξηγήσετε για ποιον λόγο το Μετρό δεν θα παραδοθεί στην πόλη. Ένα έργο το οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το προχώρησε και ολοκληρώνεται, εσείς το επανατοποθετείται μια δεκαετία πριν. Ήταν εμβληματική επιλογή μας να παραμείνουν τα αρχαία εκεί. Όπως και η επέκταση του ΜΕΤΡΟ στα δυτικά που σήμερα κάποιοι το αμφισβητούν αν έπρεπε να γίνει».

Σχετικά με τον ΟΑΣΘ ανέφερε ότι «ξεχάσατε να πείτε πως εκκρεμεί η χρηματοδότηση κάποιων εκατομμυρίων από το υπουργείο. Ξεχάσατε να αναφέρετε πως τα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν τον Ιούλιο του 2019 ήταν 270. Ξεχάσατε να πείτε για τις μαύρες σακούλες, ξεχάσατε να αναφερθείτε στο αμαρτωλό παρελθόν, ξεχάσατε να αναφερθείτε στο γεγονός ότι την περίοδο 2013-2015 που γινόταν διαρκώς απεργίες στην πόλη, οι βουλευτές της ΝΔ όχι απλά δεν αναστατώθηκαν, όχι απλά δεν κατέθεσαν έστω μια ερώτηση στην Βουλή, αλλά επιδόθηκαν σε έναν αγώνα ποιος θα κάνει τα περισσότερα ρουσφέτια μέσα από τον ΟΑΣΘ».

«Ακυρώσατε τον διαγωνισμό για τα νέα λεωφορεία γιατί είχαν 15ετή συντήρηση και επιβάρυναν τον ανάδοχο και κακώς προκηρύχθηκε με εγγραφή στο ΠΔΕ καθώς δεν είναι αυτό διασφάλιση χρηματοδότησης» πρόσθεσε η Κ.Νοτοπούλου.

Ολοκληρώνοντας την τοποθέτησή της, η ίδια τόνισε ότι «αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι για την Θεσσαλονίκη. Μια Θεσσαλονίκη, που μέχρι πριν λίγους μήνες, την ονειρευτήκαμε διαφορετικά. Με Μετρό, με υποδομές , με ανάπτυξη. Αυτό που υπερασπιζόμαστε είναι η πόλη. Και αυτή η πόλη άρχισε ξανά να πνίγεται. Αυτή η πόλη όμως τα προηγούμενα χρόνια τόλμησε και πίστεψε στον εαυτό της. Τα οράματα λοιπόν χρειάζονται , τα όνειρα χρειάζονται για να υλοποιούνται τα έργα, όπως γινόταν μέχρι χθες».

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Ούτε τα προσχήματα

Σκοπός της Προανακριτικής είναι, υποτίθεται, να διερευνήσει αν υπήρξαν παρεμβάσεις του Παπαγγελόπουλου στη Δικαιοσύνη. Αλλά τρεις μέρες τον Φρουζή τον ρωτάγανε για τις σχέσεις του με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο