Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
15.9°C18.5°C
4 BF 57%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
16.3°C21.0°C
3 BF 41%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
18 °C
17.7°C19.9°C
3 BF 52%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
19 °C
18.8°C19.8°C
6 BF 51%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
17.9°C17.9°C
2 BF 45%
Καραμανλής κατά... Κομισιόν για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Καραμανλής κατά... Κομισιόν για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ!

«Τεράστιο μερίδιο ευθύνης» στην... Κομισιόν γιατί ενέκρινε την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ απέδωσε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος διεκτραγώδησε την κατάσταση που παρέλαβε η κυβέρνηση απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΙΝ.ΑΛΛ. Χάρη Καστανίδη.

Ο Κ. Καραμανλής προανήγγειλε νομοθετική ρύθμιση για αύξηση του ορίου ζωής των λεωφορείων υποστηρίζοντας ότι την ευθύνη για την ακύρωση του διαγωνισμού για νέα λεωφορεία φέρει η ανεξάρτητη αρχή και όχι η κυβέρνηση.

Ο Κ. Καραμανλής υπεραμύνθηκε της ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ υποστηρίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι αυτό να μην συνεχιστεί. Μάλιστα, αν και ισχυρίστηκε ότι αυτό έγινε για να αντιμετωπιστεί η έκτακτη κατάσταση, ο υπουργός επικαλέστηκε στοιχεία που δείχνουν ότι η εκτέλεση των δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ είναι πιο φθηνή.

Ο Κ. Καραμανλής σχολίασε ακόμα στοιχεία του οικονομικού ελέγχου στον ΟΑΣΘ, αν και αυτός δεν έχει ολοκληρωθεί, υποστηρίζοντας ότι «τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο ΟΑΣΘ χρωστάει δεκάδες εκατομμύρια σε δημόσια ταμεία και προμηθευτές».

Όσον αφορά το μετρό της Θεσσαλονίκης, ο Κ. Καραμανλής είπε ότι η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου με τα αρχαιολογικά ευρήματα in situ «είναι τεχνικά ανέφικτη και πολύ πιο δαπανηρή», ενώ κινδυνολόγησε για απένταξη του έργου από τα κοινοτικά προγράμματα αν καθυστερήσει κι άλλο. Παράλληλα, ισχυρίστηκε ότι στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκε ότι... «πλέον πάρα πολλοί φορείς είναι υπέρ» της απόσπασης των αρχαιολογικών ευρημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL