Live τώρα    
15°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
15 °C
9.6°C16.5°C
1 BF 70%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αραιές νεφώσεις
13 °C
9.2°C14.0°C
1 BF 68%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
13 °C
11.0°C13.2°C
2 BF 77%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
11 °C
10.8°C12.7°C
3 BF 82%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
7 °C
6.9°C10.1°C
0 BF 100%
Θετικές ΟΛΜΕ και ΔΟΕ στην κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θετικές ΟΛΜΕ και ΔΟΕ στην κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης

Θετικά τοποθετήθηκαν οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών φορέων για την κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης που προβλέπεται στο νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της εκπαίδευσης. Για τις υπόλοιπες διατάξεις του νομοσχεδίου από τη μεριά των φορέων κατά βάση εκφράστηκαν επιφυλάξεις και διαφωνίες. Παράλληλα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου επανέλαβε τη δέσμευση για «σοβαρό αριθμό» μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών σε βάθος τριετίας σημειώνοντας ότι θα είναι «πρώτη προτεραιότητα» της κυβέρνησης από τον Οκτώβριο.

Οι πρόεδροι της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστος και της ΔΟΕ Θ. Κικινής υποστήριξαν την κατάργηση του Προεδρικού Διατάγματος 152 για την τιμωρητική αξιολόγηση που άνοιγε τον δρόμο για απολύσεις εκπαιδευτικών. Οι δύο πρόεδροι όμως εξέφρασαν τη διαφωνία τους με τις μορφές αξιολόγησης που διατηρούνται μέσω διατάξεων του νομοσχεδίου. «Ιστορική» χαρακτήρισε τη διάταξη για την αξιολόγηση των διευθυντικών στελεχών των ιδιωτικών σχολείων ο Γ. Χριστόπουλος εκ μέρους της ΟΙΕΛΕ μιλώντας μάλιστα για «μια μικρή ανάσα δημοκρατίας στο ιδιωτικό σχολείο».

Οι περισσότεροι από τους εκπροσώπους των φορέων αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό τις αλλαγές στις δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης και την αντικατάσταση των σχολικών συμβούλων από τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού εκτιμώντας ότι οι νέες δομές είναι συγκεντρωτικές, υποστελεχωμένες και μακριά από την πραγματικότητα του σχολείου. Ο Γ. Αλεξανδράτος από την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων υποστήριξε ότι οι σχολικοί σύμβουλοι καταργούνται χωρίς ο θεσμός να αξιολογηθεί και κατηγόρησε την κυβέρνηση για «προσπάθεια άλωσης» του χώρου.

Όχι σε ιδιόμορφη ισοβιότητα

Σχολιάζοντας τη στάση αυτή των εκπροσώπων των φορέων ο Κ. Γαβρόγλου υπογράμμισε ότι «ορισμένα πράγματα, αν τα χαιρετίσει κάποιος, ενισχύει κάτι που ανήκει στην κοινωνία, δεν ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ» και προέτρεψε τους εκπροσώπους των φορέων να στηρίζουν τις θετικές πρωτοβουλίες «με πάρα πολύ γενναιόδωρο τρόπο». Απαντώντας στη διαφωνία των περισσοτέρων με τον περιορισμό των θητειών στα στελέχη της Εκπαίδευσης ο Κ. Γαβρόγλου επισήμανε ότι «δεν μπορεί να γίνονται προτάσεις που στο πίσω μέρος του μυαλού είναι μία ιδιόμορφη ισοβιότητα».

«Να κάνουμε τον σύλλογο διδασκόντων κυρίαρχο όργανο στο σχολείο» επισήμανε ο υφυπουργός Παιδείας Δ. Μπαξεβανάκης, «να μιλήσουμε με πραγματικά δεδομένα και όχι να δημιουργούμε μια αχλή σε έναν χώρο πάρα πολύ δύσκολο» προέτρεψε σχετικά με την Ειδική Αγωγή η υφυπουργός Παιδείας Μ. Τζούφη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL