Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
21 °C
19.2°C22.6°C
1 BF 57%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
21 °C
18.8°C23.5°C
2 BF 61%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
19 °C
16.0°C19.4°C
1 BF 64%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
22 °C
19.3°C22.5°C
4 BF 42%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
16.9°C21.8°C
0 BF 63%
Θετική πορεία για τη διαφημιστική δαπάνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θετική πορεία για τη διαφημιστική δαπάνη

Τη θετική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης καταγράφει το ηλεκτρονικό περιοδικό του χώρου της διαφήμισης advertising.gr σε δημοσίευμά του με τίτλο «Ανάκαμψη αλλά και... προσαρμογή για τον κλάδο διαφήμισης στην Ελλάδα». Όπως σημειώνει, «αυτή τη στιγμή η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει θετική πορεία, αλλά οι εξελίξεις στη συνέχεια θα δείξουν αν μπορούμε πράγματι να μιλάμε για πορεία ανάκαμψης».

Η διαφημιστική δαπάνη είναι από τους πιο ευαίσθητους δείκτες για την πορεία της οικονομίας και αποτελεί βασικό παράγοντα για τη βιωσιμότητα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, τα οποία εξαρτώνται άμεσα από τα διαφημιστικά έσοδα. Στην περίοδο της κρίσης, η διαφημιστική δαπάνη υπολογίζεται ότι μειώθηκε κατά 60%.

Το περιοδικό δίνει πολύ ευοίωνα στοιχεία για την πορεία της διαφήμισης επικαλούμενο «στελέχη του χώρου» της διαφήμισης:

* Στο πρώτο τρίμηνο του 2018 η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 7%.

* Συνέχισε δηλαδή τη θετική πορεία που σημείωσε το 2017, όταν κατέγραψε άνοδο μεταξύ 3% και 4%.

* Η αγορά κινήθηκε το 2017 περί τα 500 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αφορούσε την τηλεοπτική διαφήμιση (250 εκατ.) και το υπόλοιπο 50% μοιράστηκε σε έντυπη διαφήμιση και Διαδίκτυο.

Στη συνέχεια, το περιοδικό καταγράφει τα οικονομικά στοιχεία του κλάδου των διαφημιστικών εταιρειών και του κλάδου των Media Specialists σύμφωνα με την Direction Business Reports. Aπό την ανάλυση του συνοπτικού ομαδοποιημένου ισολογισμού, ο οποίος συντάχθηκε βάσει αντιπροσωπευτικού δείγματος 43 διαφημιστικών εταιρειών για τη διετία 2015-2016, προκύπτει ότι:

* Ο συνολικός κύκλος εργασιών (πωλήσεις) το 2016 των διαφημιστικών εταιρειών ανήλθε στα 283,56 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση 4,12% σε σχέση με το 2015. Σημειώνεται ότι οι 27 από τις 43 υπό εξέταση εταιρείες (ποσοστό 62,8%) αύξησαν τις πωλήσεις τους (κύκλος εργασιών) το 2016. Τα συνολικά μεικτά κέρδη για το 2016 ανήλθαν στα 78,08 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,22% έναντι του 2015.

Από την ανάλυση του συνοπτικού ομαδοποιημένου ισολογισμού, ο οποίος συντάχθηκε βάσει 19 επιχειρήσεων Media Specialists για τη διετία 2015-2016, προκύπτει ότι:

* Ο συνολικός κύκλος εργασιών (πωλήσεις) το 2016 των υπό εξέταση επιχειρήσεων ανήλθε στα 301,53 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση 20,20% σε σχέση με το 2015. Σημειώνεται ότι οι 14 από τις 19 υπό εξέταση εταιρείες (ως ποσοστό 73,7%) αύξησαν τις πωλήσεις τους (κύκλος εργασιών) το 2016. Τα συνολικά μεικτά κέρδη για το 2016 ανήλθαν στα 39,57 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 13% έναντι του 2015.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL