Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
21 °C
19.6°C21.3°C
3 BF 52%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
21 °C
18.0°C23.0°C
2 BF 69%
ΠΑΤΡΑ
Σποραδικές νεφώσεις
20 °C
18.8°C20.5°C
4 BF 66%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
21 °C
20.4°C21.9°C
3 BF 35%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
21 °C
20.9°C23.0°C
0 BF 52%
Χρ. Σπιρτζης: / Χρ. Σπιρτζης: Οι πολίτες θα αποφασίσουν για το αν θέλουν δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χρ. Σπιρτζης: / Χρ. Σπιρτζης: Οι πολίτες θα αποφασίσουν για το αν θέλουν δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη

Δεν θα ενεργοποιηθεί ο δημόσιος ΑΣΥΘ που είναι διάδοχος του υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ, δήλωσε σήμερα ο Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι και για τις δημόσιες ή μη αστικές συγκοινωνίες θα αποφασίσει ο ελληνικός λαός στις εθνικές εκλογές.

Μιλώντας χθες στην εκπομπή της ΕΡΤ «Δεύτερη Ματιά», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε χαρακτηριστικά: «Δεν θα ενεργοποιήσουμε τον ΑΣΥΘ, δηλαδή το σχήμα που διαδέχεται τον ΟΑΣΘ. Ούτε θα κάνουμε κάτι άλλο. Αυτό θα το αποφασίσει ο ελληνικός λαός με τις επιλογές που θα κάνει στις εθνικές εκλογές. Αυτό ισχύει για μια σειρά από χώρους και επαγγέλματα που θα επιλέξουν αν θέλουν την πολιτική πρόταση που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ ή αν θα επιλέξουν την πολιτική πρόταση που έχουν η Ν.Δ. και ο Κυριάκος Μητσοτάκης». Επισήμανε επίσης ότι «στον χώρο των δημόσιων πλέον αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, όπου γινόταν ένα πάρτι δεκαετιών όταν ήταν ιδιωτικός, θα επιλέξουν οι Θεσσαλονικείς όντως αν πρέπει να γίνει δημόσιος ή ιδιωτικός. Να το επιλέξουν και οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι που δεν πληρώνουν πλέον εισιτήριο».

Όλα καλά στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ

Αξίζει να σημειωθεί ότι χθες ο εκλεκτός υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης του Κυριάκου Μητσοτάκη Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ΕΡΤ 3 και στη Δώρα Αυγέρη, επέκρινε εκ νέου τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, υποστηρίζοντας ότι ο δημόσιος Οργανισμός δεν έχει δικαίωμα άσκησης κοινωνικής πολιτικής, ενώ την κατηγόρησε για επιμελείς ελέγχους στα αστικά λεωφορεία για τον εντοπισμό λαθρεπιβατών. Ως προς το δεύτερο, αξίζει να σημειωθεί ότι ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ είχε αναθέσει τους ελέγχους σε εταιρεία προς ένα 1 πλέον εκατομμύριο τον χρόνο, ενώ η εταιρεία έπαιρνε και ποσοστά για τα πρόστιμα που έκοβε σε επιβάτες που δεν είχαν εισιτήριο. Από αυτή τη συμφωνία ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ ζημίωνε τραγικά, ωστόσο συνέχιζε τη συγκεκριμένη ανάθεση στον εργολάβο που είχε επιλέξει.

Ο Ν. Ταχιάος, βέβαια, δεν είχε κάτι κακό να πει για τον ιδιωτικό πλην όμως ακριβό για το κράτος ΟΑΣΘ και το προηγούμενο καθεστώς. Ούτε σχολίασε και ότι στελέχη και βουλευτές της Ν.Δ. έστελναν «ραβασάκια» με λίστες ημετέρων για διορισμούς στον κατ’ ευφημισμό ιδιωτικό ΟΑΣΘ, οι μέτοχοι του οποίου είχαν εξασφαλισμένα τα κέρδη τους αν και ήταν ζημιογόνος ο οργανισμός. Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι μέχρι το 2010 ο ΟΑΣΘ λειτουργούσε άψογα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL