Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Χρ. Σπίρτζης: Νέες αποκαλύψεις για τις πελατειακές σχέσεις της ΝΔ με τον ΟΑΣΘ

Eurokinissi

«Υπάρχει ολόκληρη λίστα με 75 άτομα για τα οποία είχαν… ενδιαφερθεί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πέντε ήταν του κ. Γκιουλέκα, ο οποίος είπε ότι νοιαζόταν για την ανεργία των συμπολιτών μας»

Δικαίωση για όσους έχουν πιστέψει και συμμετάσχει στην προσπάθεια αποϊδιωτικοποίησης του ΟΑΣΘ χαρακτήρισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρ. Σπίρτζης την απόφαση του ΣτΕ που απορρίπτει τις προσφυγές κατά της κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ. Ταυτόχρονα αποκάλυψε ότι υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για βουλευτές της ΝΔ που διατηρούσαν πελατειακές σχέσεις με την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ.

«Η απόφαση του ΣτΕ είναι μια αρχή οι τοπικοί φορείς της πόλης να συμμετέχουν πιο ενεργά στην οργάνωση, τη λειτουργία και τον σχεδιασμό για το τι συγκοινωνίες θέλουμε να έχουμε στην πόλη. Όλο αυτό το καιρό με πάρα πολλές δραστηριότητες και συμπεριφορές πολλών εντός και εκτός ΟΑΣΘ δεν επιτρεπόταν να γίνουν όλα αυτά που θέλουμε σε σχέση με την εξέλιξη του νόμου και την εφαρμογή του. Είναι ένα «καλό νέο»  για όσους απομυζούσαν δεκαετίες τον ελληνικό λαό και δεν θέλουν να χάσουν όσα αυτά που για χρόνια είχαν θρέψει» τόνισε ο υπουργός.

Μιλώντας στον ρ/σ Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης ο κ. Σπίρτζης επεσήμανε ότι μετά την απόφαση αυτή μπορεί η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ να κινήσει πλέον τις διαδικασίες για να βρεθεί μέσω διαγωνισμού  η εταιρεία που θα κάνει την εκκαθάριση και την αποτίμηση της περιουσίας του ΟΑΣΘ. Μπορούν επίσης να καθοριστούν τα χρέη του ΟΑΣΘ προς προμηθευτές και το ελληνικό δημόσιο, να γίνει μια αποτίμηση των λεωφορείων που πουλήθηκαν από τον ΟΑΣΘ την ίδια στιγμή που η πόλη δεν είχε λεωφορεία. «Μπορούν να κινηθούν πλέον πιο γρήγορα διαδικασίες που έχουν να κάνουν με τη συντήρηση των λεωφορείων, διαδικασίες διαπραγμάτευσης και οικοδόμησης λύσεων για τα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ και τα κτήρια που στεγάζεται. Σε πολλούς τομείς μας λύθηκαν τα χέρια και σε άλλους δόθηκαν απαντήσεις σε διάφορες ομάδες για να λειτουργεί ο Οργανισμός όπως πρέπει» είπε ακόμη ο Υπουργός Μεταφορών  υπενθυμίζοντας ότι ο ΟΑΣΘ έπρεπε να είχε επιστρέψει την κινητή και ακίνητη του περιουσία στο δημόσιο και δεν την επέστρεφε, ένας αριθμός λεωφορείων πουλήθηκε ενώ ο οργανισμός δεν είχε λεωφορεία, χρωστούσε στο δημόσιο και σε ιδιώτες κ.α.

Σχολιάζοντας την απάντηση του βουλευτή Κώστα Γκιουλέκα με αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου και τα έγγραφα που καταδείκνυαν πελατειακές σχέσεις μεταξύ Νέας Δημοκρατίας ΟΑΣΘ ο υπουργός δήλωσε ότι «Έχουμε εδώ και ένα χρόνο περίπου που η Νέα Δημοκρατία έχει μπει σε μια λογική καταγγελιών για πλήθος διορισμών που έχει κάνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ» και πρόσθεσε «Θα ήθελα μια τέτοια λίστα που να δείχνει ότι διορίστηκαν με αδιαφανείς διαδικασίες χωρίς ΑΣΕΠ. Αυτό που γίνεται είναι ότι οι μετακλητοί που είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που είχε η ΝΔ βαφτίζονται διορισμοί ή ακομη βαφτίζουν διορισμούς όσους διαγωνισμούς γίνονται μέσω ΑΣΕΠ με διαφανείς διαδικασίες για κρίσιμες ειδικότητες στον χώρο της Υγείας ή της Παιδείας».

Ειδικότερα για τον ΟΑΣΘ ανάφερε ότι έλλειπαν κρίσιμες ειδικότητες ενώ πλήθος οδηγών είχαν χαρακτηριστεί τεχνίτες ενώ με άλλους νόμους έφευγαν οδηγοί και τεχνίτες σε άλλους φορείς του δημοσίου.

Πελατειακές σχέσεις βουλευτών της ΝΔ με την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ

Στο ζήτημα των πελατειακών σχέσεων που διατηρούσε η ΝΔ με τον ΟΑΣΘ αποκάλυψε ότι «Υπάρχει ολόκληρη λίστα με 75 άτομα για τα οποία είχαν… ενδιαφερθεί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πέντε ήταν του κ. Γκιουλέκα, ο οποίος είπε ότι νοιαζόταν  για την ανεργία των συμπολιτών μας . Αυτός είναι ένας «ευγενικός τρόπος» για να πεις πώς γίνεται ένα ρουσφέτι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης προσθέτοντας ότι «ειδικά όταν λαμβάνει επαγγελματικά χαρακτηριστικά όπως επί Νέας Δημοκρατίας είναι ακόμα πιο έντονο». Μάλιστα όπως διευκρίνισε «υπάρχουν τα στοιχεία διαθέσιμα και θα δημοσιοποιηθούν όλα για να τα γνωρίζει ο ελληνικός λαός».

«Δεν είναι μόνο ο κ. Γκιουλέκας είναι πολλοί βουλευτές της ΝΔ που είχαν μια τέτοια τακτική. Όσον αφορά στον ΟΑΣΘ πρόκειται για Θεσσαλονικείς βουλευτές» ξεκαθάρισε.

Με ΣΔΙΤ η κατασκευή και συντήρηση λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αναφορικά με την κατασκευή λεωφορείων στην ΕΛΒΟ μέσω ΣΔΙΤ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι μπορούν να επεκταθούν οι συνεργασίες της ΕΛΒΟ με τον ΟΑΣΘ αλλά και με άλλους φορείς. «Θεωρώ ότι είναι στη σκέψη όλων μας ότι η χώρα δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της αν δεν δούμε ότι οι δημόσιες προμήθειες σε λεωφορεία δεν μπορεί είναι μια δραστηριότητα που θα αφορά μόνο το εξωτερικό.  Είναι απόλυτα λογικό να ψάχνουμε να βρούμε τέτοιες λύσεις, να εντάσσονται εταιρείες που είναι σε εκκαθάριση όπως η ΕΛΒΟ, η τεχνογνωσία τους και οι εργαζόμενοι σε έναν σχεδιασμό που θα καλύπτει την προμήθεια δημόσιων λεωφορείων και τη συντήρησή τους γενικότερα  μια σειρά δράσεων που τις κάνουμε στο εξωτερικό ενώ μπορούν με καλύτερη οργάνωση να παραμείνουν στη χώρα μας και να δώσουν δουλειά σε εργαζόμενους» δήλωσε ακόμη.

«Πρέπει να γίνουν δύο ΣΔΙΤ για την παραγωγή και συντήρηση λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ένα που θα παράγει και θα συντηρεί λεωφορεία Euro 6 και 7 και ένα που θα αφορά ηλεκτρικά λεωφορεία που θα αναβαθμίζουν το περιβάλλον στα δύο αστικά κέντρα. Μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε ολοκληρώσει τις ιδέες σε τεχνοκρατικό επίπεδο για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τις δύο δράσεις» κατέληξε.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Νέα εποχή, νέα καθήκοντα

Όταν τον Ιανουάριο του 2015 η κυβέρνηση της Αριστεράς αναλάμβανε τη διακυβέρνηση, γνώριζε ότι Σαμαράς και Βενιζέλος (μαζί με τμήματα της ευρωπαϊκής Δεξιάς) είχαν σχεδιάσει αριστερή παρένθεση -δεν...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο