Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

"Η απόφαση του ΣτΕ είναι η δικαίωση του νόμου που απάλλαξε την πόλη από ένα φαύλο καθεστώς"

"Η δουλειά μας συνεχίζεται με μεγάλο πάθος, γιατί αυτό που δεν έχει γίνει συνείδηση είναι ότι είχαμε φτάσει στο σημείο μηδέν για τη Θεσσαλονίκη και από άποψη δυνατότητας μεταφορικού έργου και από άποψη οικονομική", ανέφερε σε δηλώσεις του σήμερα ο κ. Παππάς

"Η απόφαση του ΣτΕ είναι δικαίωση του νόμου 4482/2017, ο οποίος αποτέλεσε τομή, για να απαλλάξει την πόλη από ένα φαύλο καθεστώς" δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM", σχολιάζοντας την απόφαση του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, που έκρινε ότι αντισυνταγματικά είχε δοθεί στον ΟΑΣΘ το αποκλειστικό προνόμιο της εκτέλεσης του αστικού συγκοινωνιακού έργου της κοινής ωφέλειας στη Θεσσαλονίκη, καθώς και ότι σωστά ο νομοθέτης μετέβαλε τις αντιλήψεις του προς το καλύτερο για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου.

"Αυτή είναι η ουσία του νόμου 4482/2017", είπε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε: "Η δουλειά μας συνεχίζεται με μεγάλο πάθος, γιατί αυτό που δεν έχει γίνει συνείδηση είναι ότι είχαμε φτάσει στο σημείο μηδέν για τη Θεσσαλονίκη και από άποψη δυνατότητας μεταφορικού έργου και από άποψη οικονομική. Ήταν ένας οργανισμός σε απόλυτη χρεοκοπία και με απόλυτη αδυναμία να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό --όχι αδυναμία οικονομική, αδυναμία επιχειρησιακή".

Σε ό,τι αφορά τον στόλο του ΟΑΣΘ διευκρίνισε ότι παρελήφθησαν 622 λεωφορεία, από τα οποία μόνο τα 243 ήταν σε δυνατότητα να κυκλοφορούν και σήμερα κυκλοφορούν 416, ενώ για την οικονομική διαχείριση του Οργανισμού ανέφερε: "Το έχουμε ήδη γυρίσει το παιχνίδι, μέσα σε ένα 8μηνο εμείς έχουμε εξοικονομήσει για το δημόσιο ποσοστό της τάξης του 30-40% των δαπανών σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο".

Για τους στόχους που έχουν τεθεί το επόμενο διάστημα από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ εξήγησε: "Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις, η πρώτη από τις οποίες είναι να ξανα-αναστηλώσουμε τον στόλο, να τον κάνουμε δηλαδή μάχιμο. Η δεύτερη προϋπόθεση είναι να συνεννοηθούμε όλοι οι κοινωνικοί παράγοντες -και κυρίως οι Δήμαρχοι- ότι το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης είναι ενιαίο, δεν είναι κάποιος δήμος από μόνος του ξεχωριστό πράγμα. Ενιαίο σχέδιο σημαίνει πως δεν νοείται να περνάνε το ένα λεωφορείο πίσω από το άλλο στην Εγνατία και από όλες τις περιοχές να έρχονται τα μισά άδεια, τα μισά γεμάτα. Πρέπει να λειτουργήσουν με μία λογική μετεπιβίβασης, ώστε να ελαφρύνουμε το κέντρο της πόλης, να ανασάνει η πόλη [...]Δεν μπορεί ένα λεωφορείο να ξεκινάει από τη μία άκρη και να περνάει και αυτό από το κέντρο για να πάει στην άλλη άκρη, διότι η πόλη έχει περιορισμούς και είναι οι τρεις λεωφόροι της".

Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με τους δημάρχους σημείωσε ότι "υπάρχουν προβλήματα στους δήμους επειδή τα στενά είναι μικρά και οι δήμοι δεν έχουν ιδιαίτερη μέριμνα για να μπορέσουν να ελευθερώνουν τους δρόμους και μπλοκάρουν τα λεωφορεία".

"Εμείς από την πρώτη στιγμή που ήλθαμε εδώ καλέσαμε και τον κ. Τόσκα και τη διεύθυνση της αστυνομίας και της Τροχαίας, πήγαμε στο δημαρχείο και είπαμε ότι πρέπει να ανακτήσουμε τους λεωφορειοδρόμους. Δεν έγινε τίποτα", είπε, διευκρινίζοντας ότι δεν αφορά μόνο στον Δήμο Θεσσαλονίκης το πρόβλημα, αφορά και τους περιφερειακούς δήμους. Χαρακτήρισε, δε, την αντιπαράθεση που είχε με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, μέσα από εκατέρωθεν δηλώσεις "αστεία, γιατί δεν γίνεται να επικοινωνούνε με αυτόν τον τρόπο, αυτό δεν είναι πολιτική, είναι μικροπολιτικές".

Σχετικά με τη λειτουργία του συστήματος τηλεματικής διευκρίνισε: "Υπάρχει πρόβλημα σε καμιά 20 μονάδες της τηλεματικής από τις περίπου 200 που έχουμε και προσπαθούμε να τις επιδιορθώσουμε. Προσπαθούμε να κάνουμε πρώτον έναν επανασχεδιασμό, για να είναι πιο αξιόπιστο το δικό μας σύστημα και δεύτερον να εισάγουμε όλον τον Οργανισμό στην ψηφιοποίηση, που σημαίνει και τηλεματική και νέο οργανόγραμμα ψηφιοποιημένο και ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ελπίζω ότι μέχρι το τέλος του χρόνου μπορεί να τα έχουμε τελειώσει".

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ

 

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Δεκαπέντε μέρες

Μένουν ακριβώς δεκαπέντε μέρες για να μιλήσουμε στον κόσμο. Για να παρουσιάσουμε τον απολογισμό μας, ένα έργο που υλοποιήθηκε μέσα σε κλίμα σκληρής διαπραγμάτευσης, συγκρούσεων και ασφυκτικών περιορισμών και στη συνέχεια σχεδιάστηκε με κριτήριο τις ανάγκες των πολλών.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο