Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

"H Uber δεν εμφανίστηκε, θα ζητήσουμε από ΝΔ, Κυρανάκη και ΜΜΕ ενημέρωση"

«Υπάρχουν εταιρείες που έχουν πρόσωπα που τους εκπροσωπούν, αλλά και εταιρείες-φαντάσματα που τις ξέρει μόνο η Νέα Δημοκρατία και ο κ. Κυρανάκης» ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης

Υπάρχουν εταιρείες-φαντάσματα στις μεταφορές που ξέρουν μόνο η ΝΔ και ο κ. Κυρανάκης, που «αποκάλυψε» ποιος είναι ο διευθυντής της Uber σε ραδιοφωνικό σταθμό, οπότε στη διαβούλευση για τα ταξί αυτούς θα καλέσουμε, είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά. Ηλεκτρονική υποβολή καταλόγων με ονόματα αυτοκινητιστών και οχήματα ΤΑΞΙ θα απαιτεί από τις εταιρείες διαμεσολάβησης το νέο πλαίσιο, καθώς και έδρα στην Ελλάδα για την πληρωμή των σχετικών φόρων.

Στο σχέδιο νόμου που ετοιμάζεται για το νέο ποινολόγιο του ΚΟΚ με τα πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια και τις αυστηρές διοικητικές κυρώσεις, περιλαμβάνεται και η ρύθμιση του κλάδου των ταξί και των σχετικών ψηφιακών πλατφορμών. Ο κύκλος των διαβουλεύσεων με όλες τις πλευρές δεν έχει ολοκληρωθεί, τόνισε ο κ. Σπίρτζης, θυμίζοντας σχετικά δημοσιεύματα που το «αποκάλυπταν».

«Το νομοσχέδιο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, θα παρουσιαστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στη συνέχεια για λίγες ημέρες θα γίνουν συναντήσεις με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους, τους αυτοκινητιστές και τους εκπροσώπους των εταιρειών διαμεσολάβησης... εφόσον τους βρούμε», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός, καθώς «υπάρχουν εταιρείες που έχουν πρόσωπα που τους εκπροσωπούν, αλλά και εταιρείες-φαντάσματα που τις ξέρει μόνο η Νέα Δημοκρατία και ο κ. Κυρανάκης».

Μέχρι τώρα, «η Uber δεν εμφανίστηκε ... από τον κ. Κυρανάκη και έναν ραδιοφωνικό σταθμό μάθαμε πώς λέγεται ο διευθυντής της Uber ... θα ζητήσουμε είτε από τη ΝΔ είτε από τα ΜΜΕ να έρθουν στο υπουργείο να μας καταθέσουν τις απόψεις τους», προσέθεσε.

Πλήρες πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης

«Στα ταξί και τις εταιρείες διαμεσολάβησης θα έχουμε πολύ μεγάλες τομές, θα έχουμε ρύθμιση και θεσμικό πλαίσιο επιτέλους για το πώς μία εταιρεία διαμεσολάβησης μπορεί να λειτουργήσει στην Ελλάδα. Να έχει έδρα στη χώρα μας, να μην φοροδιαφεύγει, να πληρώνει φόρους, ποιοι είναι οι συνεργάτες της, ποιοι είναι οι οδηγοί της», συνέχισε ο ίδιος.

Λέει μία εταιρεία ότι χρησιμοποιεί μόνο ΤΑΞΙ, αλλά «δεν το ξέρει κανείς αυτό», έτσι στο εξής θα υπάρχει υποχρέωση υποβολής λίστας με τα συνεργαζόμενα ΤΑΞΙ και άλλους επαγγελματίες, «σε ηλεκτρονικό σύστημα, για να διευκολύνεται ο έλεγχος», αλλά και με τα οχήματα.

«Αυτά είναι τα ζητήματα για τα οποία η ΝΔ μας καταγγέλλει ότι πάμε να κλείσουμε τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης ... το αμέσως επόμενο διάστημα θα κληθεί η ΝΔ να δώσει πολλές εξηγήσεις, θα έχουμε πάλι μία περίοδο απολογίας της ΝΔ», κατέληξε.

Δείτε όλα τα σχόλια