Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
20 °C
16.8°C21.4°C
1 BF 57%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
19 °C
15.3°C22.1°C
1 BF 63%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
19 °C
13.0°C18.8°C
2 BF 66%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
18 °C
17.7°C18.6°C
3 BF 43%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
14 °C
13.9°C18.5°C
0 BF 77%
Οι επερχόμενες αλλαγές και οι εταιρείες διαμεσολάβησης / Οι πολλαπλές διαδρομές των ταξί...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Οι επερχόμενες αλλαγές και οι εταιρείες διαμεσολάβησης / Οι πολλαπλές διαδρομές των ταξί...

Για "βιομηχανία παραπληροφόρησης που ανέλαβε να διαφημίσει τις υπηρεσίες συγκεκριμένης εταιρείας και να δυσφημίσει τον κλάδο των ταξί που έχει ακόμη το κουράγιο να αντιστέκεται στους μνηστήρες της ιδιοτέλειας και του αντεθνικού συμφέροντος" κάνει λόγο με παρέμβασή του στην "Αυγή" της Κυριακής ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος, με αφορμή τον διάλογο που άνοιξε για το επικείμενο νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να ρυθμίζει το θεσμικό πλαίσιο που θα διέπει εφεξής τις εταιρείες διαμεσολάβησης όπως η Uber και η Taxibeat. Μάλιστα, στο άρθρο του, ο κ. Λυμπερόπουλος "αστράφτει και βροντάει" για πολλοστή φορά προς τους επιτελείς της Ν.Δ., οι οποίοι "απροκάλυπτα και αδίστακτα πήραν θέση δίπλα στα συμφέροντα μιας εταιρείας γερμανικών συμφερόντων" (σ.σ. εννοεί την Τaxibeat, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον γερμανικό κολοσσό Daimler), ενώ επιτίθεται και προσωπικά στην ηγεσία του κόμματος τονίζοντας ότι "ο ακρωτηριασμός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και της ατομικής επιχειρηματικότητας προσδιορίζουν την ιδεολογική ταυτότητα του άκρατου νεοφιλελευθερισμού", την οποία εκπροσωπεί η σημερινή ηγεσία της Ν.Δ.

Στον αντίποδα, στη δική του παρέμβαση για το θέμα με άρθρο του στην "Αυγή" της Κυριακής, ο ιδρυτής της Taxibeat (και νυν Beat) Νίκος Δρανδάκης εμφανίζεται κατηγορηματικός ότι "η Beat δεν παρέχει μεταφορικό έργο, όπως ίσως θα ήθελαν να της επιβάλουν κάποιοι", αλλά "διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη, διευκολύνει δηλαδή και την ποιότητα της εργασίας για τους οδηγούς αλλά και την εξυπηρέτηση των επιβατών". Την ίδια στιγμή, επιμένει πως η εταιρεία "όχι απλώς φορολογείται, ως οφείλει, αλλά έχει καταβάλει ποσό σχεδόν 5 εκατομμυρίων ευρώ σε φόρους και πάσης φύσης εισφορές στην Ελλάδα", ενώ δηλώνει ότι αναμένουν "να ξεκινήσει άμεσα ανοικτή διαβούλευση από το αρμόδιο υπουργείο για να μιλήσουμε θεσμικά, τεκμηριωμένα και δημόσια, όχι σε διαδρόμους και κλειστά γραφεία".

Αξίζει να θυμίσουμε, τέλος, εδώ ότι, όπως έχει δηλώσει ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, με το νεο νομοσχέδιο θα θεσμοθετείται για πρώτη φορά ρυθμιστικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης, με σκοπό να προσδιορίζεται σαφώς το θεσμικό λειτουργικό τους πλαίσιο και να ελέγχονται από το κράτος για θέματα εργασιακής λειτουργίας (περιεχόμενο και αριθμός συμβάσεων, ύπαρξη επαγγελματιών οδηγών, έλεγχος ασφαλείας των οχημάτων), καθώς και για ζητήματα φορολογικής απόδοσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL