Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Τώρα και... Facebook TV

Φαίνεται πως οι ιθύνοντες των μεγάλων εταιρειών που διαχειρίζονται τα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα της εποχής μας προσπαθούν να αξιοποιήσουν το μομέντουμ για την αναζήτηση νέου δυνητικού κοινού σε μια...

Φαίνεται πως οι ιθύνοντες των μεγάλων εταιρειών που διαχειρίζονται τα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα της εποχής μας προσπαθούν να αξιοποιήσουν το μομέντουμ για την αναζήτηση νέου δυνητικού κοινού σε μια εποχή που η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη και η ατρόμητη δύναμη της αγοράς ξαναμοιράζουν την τράπουλα και αλλάζουν τα δεδομένα.

Αφενός το "παιχνίδι" της ενημέρωσης φαίνεται πως είναι δύσκολο να κερδηθεί, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα του πρακτορείου Reuters, καθώς ο κόσμος δεν θεωρεί αξιόπιστα τα social media ως εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης, αφετέρου όλο και περισσότεροι χρήστες αναζητούν άλλες, πιο ιδιωτικές πλατφόρμες διανομής ενημερωτικού περιεχομένου, όπως οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, το WhatsApp, το Apple News, ή το Snapchat Discover.

Η προσπάθεια λοιπόν να διατηρηθούν η αίγλη και η αξία του εμπορικού σήματος που ακούει στο όνομα Facebook, και ενδεχομένως να επιτευχθεί η μεγέθυνσή του, δεν μπορεί να είναι άλλη από την αναπόφευκτη μετεξέλιξή του σε έναν "παραδοσιακό" οργανισμό ΜΜΕ όπου πρωταρχικό ρόλο θα παίζει η ψυχαγωγία. Έτσι, σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της "Wall Street Journal", η εταιρεία του Facebook βρίσκεται σε συνομιλίες με στούντιο του Χόλιγουντ για την παραγωγή τηλεοπτικών σειρών με σκοπό να δημιουργήσει και να διαθέσει πρωτότυπο τηλεοπτικό πρόγραμμα ώς το τέλος του καλοκαιριού. Θα πρόκειται σαφώς για πλούσιες παραγωγές που ενδεχομένως δεν θα έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτές της παραδοσιακής τηλεόρασης. Η εταιρεία - κολοσσός της ιντερνετικής κοινωνικής δικτύωσης άφησε να εννοηθεί ότι είναι διατεθειμένη να πληρώσει ώς και 3 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο!

Το Facebook TV θα στοχεύει στο πιο δυναμικό κομμάτι του τηλεοπτικού κοινού, τις ηλικίες 13-35 ετών, με έμφαση την "περιοχή" 17 ώς 30. Σύμφωνα με τη "WSJ", οι δύο πρώτες παραγωγές του "καναλιού" θα είναι το σίριαλ "Strangers", ένα αισθηματικό - ερωτικό δράμα, και το τηλεπαιχνίδι "Last State Standing". Η εταιρεία αναμένεται να διαθέσει το τηλεοπτικό πρόγραμμά της με τον παραδοσιακό τρόπο, υπονοώντας ότι θα πρόκειται για εβδομαδιαίες εκπομπές -όχι όπως στο Netflix, όπου διατίθενται όλα μαζί τα επεισόδια μιας σεζόν-, ωστόσο δεν διευκρινίζεται από ποια ακριβώς πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμο το Facebook TV.

Κατά τα φαινόμενα, το όλο εγχείρημα θα έχει και τη διάσταση του πειράματος, αφού το Facebook σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία του στη συγκέντρωση και επεξεργασία στατιστικών δεδομένων και να μοιραστεί τα στοιχεία τηλεθέασης με τη χολιγουντιανή βιομηχανία του θεάματος. Όπως δήλωσε σχετικά ο Νικ Γκρούντιν, αντιπρόεδρος του Facebook, αρμόδιος για τις σχέσεις της εταιρείας με τα ΜΜΕ, η επικέντρωση του προγράμματος σε εκπομπές επεισοδίων "θα βοηθήσει όλους τους συνεργάτες μας να καταλάβουν τι λειτουργεί σε διαφορετικές θεματικές ενότητες".

Δείτε όλα τα σχόλια