Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ψιχάλες
18 °C
16.3°C18.6°C
4 BF 69%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
14 °C
11.6°C15.9°C
3 BF 71%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
14 °C
12.1°C15.4°C
2 BF 85%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
19.3°C20.8°C
3 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Ψιχάλες
13 °C
12.9°C14.6°C
3 BF 82%
Στο κυνήγι του κορωνοϊού με όπλο το... Τwitter
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στο κυνήγι του κορωνοϊού με όπλο το... Τwitter

Στο... κυνήγι του κορωνοϊού έχουν αποδυθεί, ασθμαίνοντας, οι ένοικοι του Μεγάρου Μαξίμου μετά την κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων που προκάλεσαν οι κυβερνητικές παλινωδίες.

Στους «γαλάζιους» κόλπους επικρατεί έντονος προβληματισμός από τα αλλεπάλληλα περιστατικά συνωστισμού, κυρίως νεαρών ατόμων, σε εξωτερικούς χώρους, μετά τα νέα μέτρα που επιβάλλουν το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης μετά τα μεσάνυχτα.

H κυβερνητική πυξίδα δείχνει πλέον το Τwitter προκειμένου οι νεαροί πολίτες να δείξουν... φιλότιμο και ατομική ευθύνη.

Ενεργοποίηση Κικίλια...

Στην αποκάλυψη ότι «ο μέσος όρος ηλικίας όσων έχουν νοσήσει τον Αύγουστο έχει κατέβει πια στα 36 χρόνια» προχώρησε, με ανάρτησή του, ο Βασίλης Κικίλιας. Ο υπουργός Υγείας συμπλήρωσε ότι «η επικινδυνότητα του κορωνοϊού είναι η ευκολία της μετάδοσής του. Αυτό συμβαίνει ακόμα και εάν είσαι νέος και νομίζεις ότι είσαι άτρωτος». Δ

εν περνά απαρατήρητη η ενεργοποίηση του δημοφιλέστερου -σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις- υπουργού στην επικοινωνιακή εμπροσθοφυλακή της κυβέρνησης σε αντιδιαστολή με τις... επιλεκτικές εμφανίσεις του κατά τη διάρκεια του lockdown. Υπενθυμίζεται πως προχθές ο Β. Κικίλιας είχε κάνει έκκληση «στη νεολαία και στους πολίτες που δεν τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας να αναλογιστούν τις ευθύνες τους απέναντι στις ευπαθείς ομάδες».

...σιωπή για τους 5.000 λιγότερους γιατρούς

Ο υπουργός, ανάμεσα σε συμβουλές και νουθεσίες μέσω των social media, δίνει έμφαση «στην ετοιμότητα του ΕΣΥ», ωστόσο επιμένει να σιωπά στην πρόσφατη αποκάλυψη της «Α» αναφορικά με τη συρρίκνωση του υγειονομικού προσωπικού κατά 5.000 θέσεις τον τελευταίο χρόνο...

Διαδικτυακές νουθεσίες από τον  Άδ. Γεωργιάδη

Το επικοινωνιακό εργαλείο του Τwitter χρησιμοποίησε και ο -υπερδραστήριος στα social media-  Άδωνις Γεωργιάδης ώστε να... ταρακουνήσει τους νέους. Αναπαράγοντας την είδηση που αφορά τη διασωλήνωση της 27χρονης γιατρού στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, σχολίασε με πατερναλιστική διάθεση ότι «αυτή η είδηση θα έπρεπε να προβληματίσει όσους νομίζουν ότι ο ιός δεν τους αφορά και ότι δεν κινδυνεύουν από αυτόν... Τηρούμε όλοι μας τα μέτρα ατομικής υγιεινής και προσέχουμε όσο μπορούμε».

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης -εν μέσω πανδημίας- υποστήριζε ότι «με τον κορωνοϊό κάποιοι βγάζουν το κόμπλεξ τους για την Εκκλησία», κλείνοντας το μάτι στους ιεράρχες που ισχυρίζονταν πως η νόσος δεν μεταδίδεται μέσω της θείας κοινωνίας.

Μέτρα ζητά ο Κύρτσος

Τον σκεπτικισμό του για τη «δύσκολη συνέχεια με την πανδημία» εξέφρασε δε στο Τwitter o Γιώργος Κύρτσος, ορίζοντας ως «σύνθετη αποστολή» την ανάγκη «να γυρίσουμε από τον Δεκαπενταύγουστο χωρίς νέα έξαρση. Να επιβληθούν νέα μέτρα. Να έχουμε καθημερινή ενημέρωση. Να εξαλείψουμε την πανδημία μέχρι την άνοιξη του 2021 προστατεύοντας και την οικονομία»...

Νέα λίστα Πέτσα;

Η επικοινωνιακή εκστρατεία... ευαισθητοποίησης των πολιτών και αποθέωσης των κυβερνητικών ενεργειών ίσως να μην εξαντληθεί στα social media. Η ιστοσελίδα media.gr -που ανήκει στον όμιλο των «Παραπολιτικών»- δημοσίευσε χθες κείμενο υπό τον τίτλο «Έρχεται στήριξη των καναλιών»!

Όπως προαναγγέλλεται: «Πρωτοβουλίες στήριξης των τηλεοπτικών σταθμών αναλαμβάνει η κυβέρνηση εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας για τον κλάδο. Η μία εξ αυτών αφορά την επιδότηση των διαφημίσεων με στόχο να καταστεί φθηνότερη, με το αντίστοιχο βάρος να μην επιμερίζεται στις εταιρείες, αλλά στο Ελληνικό Δημόσιο. Με τον τρόπο αυτό η διαφήμιση προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς θα εκπίπτει κατά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό από τη φορολογία, καθιστώντας την ελκυστική».

Υπενθυμίζεται πως τα κοινωνικά μηνύματα «Μένουμε σπίτι» και «Μένουμε ασφαλείς» με βάση τον νόμο θα έπρεπε να μεταδοθούν δωρεάν, ωστόσο κόστισαν 20 εκατομμύρια ευρώ...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL