Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Πάει πίσω η ανάθεση γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ζητάει και άλλα στοιχεία - Η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ποτέ δεν ήταν χειρότερη και μέρα με τη μέρα, αντί της έστω και σταδιακής βελτίωσης οι Θεσσαλονικείς βιώνουν έναν πραγματικό Γολγοθά στις μετακινήσεις τους

Θεσσαλονίκη. «Καλό Απρίλιο, Μάιο και αν» εκτιμούν τώρα στελέχη του ΟΑΣΘ ότι θα αναλάβουν το ένα τρίτο του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ τα ΚΤΕΛ, και αυτό αν τελικά το Ελεγκτικό Συνέδριο ανάψει το «πράσινο φως» για την απευθείας ανάθεση που επιχειρείται από τις διοικήσεις του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ.

Την ίδια ώρα η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ποτέ δεν ήταν χειρότερη και μέρα με τη μέρα, αντί της έστω και σταδιακής βελτίωσης που έταξαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης το περασμένο καλοκαίρι και ο υπουργός Μεταφορών Κ. Καραμανλής, οι Θεσσαλονικείς βιώνουν έναν πραγματικό Γολγοθά στις μετακινήσεις τους.

Στον ΟΑΣΘ και στον ΟΣΕΘ, μετά τις πανηγυρικές ανακοινώσεις για τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ που θα απελευθέρωνε μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου κάπου 70 λεωφορεία για να ριχτούν στις άλλες γραμμές, «τρέχουν και δεν φθάνουν». Θα πρέπει να στείλουν άμεσα τα επιπλέον στοιχεία που ζητάει το Ελεγκτικό Συνέδριο για να δικαιολογηθεί το επείγον του πράγματος και κυρίως το γιατί ένα έργο τόσο μεγάλου κόστους δίνεται με απευθείας ανάθεση και όχι με διαγωνιστική διαδικασία.

Στα ΚΤΕΛ έχουν αρχίσει να ανησυχούν, καθώς ήδη προμηθεύονται νέα λεωφορεία και φοβούνται μήπως η συμφωνία τιναχτεί στον «αέρα», ενώ οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ δηλώνουν αποφασισμένοι να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη για την απευθείας ανάθεση του ενός τρίτου του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και ζητάνε τα εκατομμύρια αυτά να διατεθούν για την ανανέωση του στόλου του Οργανισμού.

Γιατί δεν πάνε τα χρήματα στον εκσυγχρονισμό του στόλου;

Το "μπλόκο" του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην ανάθεση ενός μεγάλου κομματιού του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ σχολίασαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Γιαννούλης και Κατερίνα Νοτοπούλου θέτοντας και συγκεκριμένα ερωτήματα, βάση όσων είχαν ανακοινωθεί από κυβερνητικά χείλη και από τις «γαλάζιες» διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ.

«Πού είναι τα 100 λεωφορεία που έλεγαν ότι έφτιαξαν σε ένα μήνα;» ρωτά η Κ. Νοτοπούλου, όπως και «γιατί ματαίωσαν τον διαγωνισμό για τα καινούργια λεωφορεία του ΣΥΡΙΖΑ και την προκήρυξη για την πρόσληψη νέων οδηγών:». Υπενθυμίζει ότι στην προηγούμενη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, που υπογράφτηκε από την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ και εξυπηρετούσε τις πραγματικά απομακρυσμένες περιοχές, δεν υπήρξε κάποια εμπλοκή και ρωτάει αν η σημερινή εμπλοκή «είναι θέμα παρανομίας στις συμβάσεις της Ν.Δ. ή της προφανούς διαχειριστικής τους ανεπάρκειας;».

«Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης του ΟΣΕΘ για την παραλαβή των οχημάτων από τα ΚΤΕΛ, στα οποία παραχωρήθηκαν 25 γραμμές του ΟΑΣΘ με απευθείας ανάθεση, και ήρθε το Ελεγκτικό Συνέδριο να παγώσει την όλη διαδικασία» σχολίασε ο Χρ. Γιαννούλης θυμίζοντας ότι στην επίκαιρη ερώτηση που είχαν καταθέσει βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την τύχη του ΟΑΣΘ έθιγαν όλα τα θέματα που θέτει σήμερα η ελεγκτική αρχή, αλλά δεν έλαβαν καμία απάντηση από τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή».

«Επανερχόμαστε και ρωτάμε: Αντί να εκχωρήσουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ έναντι 40 εκατομμυρίων, δεν είναι προτιμότερο να εκσυγχρονιστεί ο στόλος του ΟΑΣΘ και να αντικατασταθεί σημαντικό μέρος του με αντιρρυπαντικής τεχνολογίας λεωφορεία, για να βελτιωθεί η μετακίνηση των πολιτών εντός της πόλης;» τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Δείτε όλα τα σχόλια
Κύριο άρθρο

Επτά μήνες κυβέρνηση Μητσοτάκη: Γκέλες παντού

Επτά μήνες μετά τις εκλογές, η ελληνική πραγματικότητα επί κυβέρνησης Μητσοτάκη διαμορφώνεται ως εξής: Στο προσφυγικό, υπάρχει πλήρης απώλεια ελέγχου. Η κυβέρνηση είναι ανίκανη να θέσει στοιχειώδεις στόχους και να τους υλοποιήσει και έχει μετατραπεί σε ουρά των τοπικών της ακροδεξιών παραγόντων....

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις