Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Σαλβινοποίηση της Ιταλίας

Η Γερουσία ψήφισε το διάταγμα για την ασφάλεια και τη μετανάστευση

Η ρατσιστική σαλβινοποίηση της Ιταλίας ξεκίνησε χθες και θεσμικά με την ψήφιση του διατάγματος για την ασφάλεια και τη μετανάστευση που είχε προτείνει ο υπουργός Εσωτερικών και ηγέτης της Λέγκας του Βορρά Ματέο Σαλβίνι. Με 163 “ναι” και 59 “όχι”, την αποχώρηση από την αίθουσα της Φόρτσα Ιτάλια του Μπερλουσκόνι και την αποχή των φασιστοειδών Αδελφών της Ιταλίας, ο νόμος πέρασε από τη Γερουσία, ενώ θα ακολουθήσει η ψηφοφορία στη Βουλή στις 22 Νοεμβρίου.

Για να περάσει “το διάταγμα Σαλβίνι”, η κυβερνητική πλειοψηφία έθεσε θέμα ψήφου εμπιστοσύνης, διαδικασία που οι νυν κυβερνητικοί εταίροι της Λέγκας και του Κ5Α είχαν καταγγείλει επανειλημμένα όταν την χρησιμοποιούσε το Δημοκρατικό Κόμμα. Τρεις γερουσιαστές του Κ5Α ψήφισαν κατά και άλλοι δύο δεν συμμετείχαν στην ψηφοφορία, με αποτέλεσμα και οι πέντε να αντιμετωπίζουν κυρώσεις στην Κοινοβουλευτική Ομάδα τους.

“Ιστορική μέρα”, “το Δημοκρατικό Κόμμα γαυγίζει στο φεγγάρι”, “οι διαφωνούντες του Κ5Α δεν με ανησυχούν”, “η κυβέρνηση συνεχίζει σταθερά το έργο της”, σημείωσε στα κοινωνικά δίκτυα ο Σαλβίνι, περιχαρής γιατί ολοκληρώθηκε ο αντιδραστικός κύκλος των δύο διαταγμάτων του, αφού ήδη στις 24 Οκτωβρίου η Γερουσία είχε ψηφίσει το διάταγμα για τη νόμιμη άμυνα, αλλάζοντας τον Ποινικό Κώδικα, που θα θεωρεί πλέον “πάντα νόμιμη την άμυνα” μέσα στο οικιακό περιβάλλον, ανοίγοντας τον δρόμο για την απελευθέρωση της οπλοκατοχής.

“Δίαιτα” για τους μετανάστες από τον Σαλβίνι

Αμέσως μετά την ψήφιση του διατάγματος για την ασφάλεια, ο Σαλβίνι ανακοίνωσε τη μείωση στα 20 από τα 35 ευρώ των προσωπικών ημερησίων εξόδων συντήρησης των μεταναστών στα κέντρα υποδοχής, εξαιρώντας από τις περικοπές τους αιτούντες άσυλο. Από τώρα και στο εξής η στέγη, η τροφή, η υγεία και οι άλλες υπηρεσίες στα κέντρα υποδοχής ή στις διάφορες δομές θα υπολογίζονται με ημερήσιο κόστος 20 ευρώ ανά μετανάστη, ενώ μαθήματα ιταλικών και επαγγελματική κατάρτιση θα προσφέρονται μόνο σε αιτούντες άσυλο.

“Μπαίνουν στη δίαιτα αυτοί που έβλεπαν τη μετανάστευση (ως ευκαιρία ) για να φάνε. Η Μαφία, η Ντράνγκετα, οι ψευτοσυνεταιρισμοί, δεν θα βρίσκουν πλέον συμφέρον να ενδιαφερθούν για τους μετανάστες και για να εργάζονται στην υποδοχή θα μείνουν οι πραγματικοί εθελοντές”, σημείωσε ο Σαλβίνι, υποστηρίζοντας ότι προσφέρει στους μετανάστες και τηλεφωνική κάρτα 5 ευρώ, “που φτάνει για να τηλεφωνήσει στο σπίτι και να πει στη μαμά του: Έφτασα!”.

Λέγκα: Όχι δουλειά στους αιτούντες άσυλο στην πλούσια Λομβαρδία

Η Λέγκα του Βορρά, που ελέγχει μαζί με τη Δεξιά από το 1995 την πλούσια περιφερειακή αρχή της Λομβαρδίας - Μιλάνου, θεσμοθέτησε τον ρατσισμό περνώντας με 43 υπέρ, 32 κατά και 1 αποχή την απαγόρευση στους δήμους της Περιφέρειας να απασχολούν αιτούντες άσυλο ως κηπουρούς ή ανειδίκευτους εργάτες για τη συντήρηση του πράσινου σε δημόσιους χώρους όπως τα πάρκα. Για να περάσει τη διάταξη αυτή, η Λέγκα χρησιμοποίησε μια σύγχρονη τακτική “κουκουλοφόρων”, αφού η ψηφοφορία ήταν μυστική και κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει ορισμένους ευυπόληπτους αστούς για κυνικό ρατσισμό.

Η Λέγκα χρύσωσε μάλιστα το χάπι του ρατσισμού προσφέροντας τις εργασίες που δεν θα κάνουν πλέον οι “μαύροι” σε καλούς λευκούς Ιταλούς ανέργους και εταιρείες “επαγγελματιών”, ενώ οι δήμοι που θα εφαρμόσουν το μέτρο θα... επιβραβεύονται. Ας μην ξεχνάμε ότι ο πρόεδρος της τοπικής κυβέρνησης Αττίλιο Φοντάνα και πρώην δήμαρχος του Βαρέζε είχε προειδοποιήσει προεκλογικά ότι “η λευκή φυλή βρίσκεται σε κίνδυνο”.

Ρώμη: Δημοψήφισμα για ιδιωτικοποίηση των δημοτικών συγκοινωνιών

Η δήμαρχος της Ρώμης Βιρτζίνια Ράτζι, που ανήκει στο Κ5Α, το οποίο “δεν ανήκει ούτε στην Αριστερά ούτε στη Δεξιά”, οδηγεί στην πλήρη κατάρρευση των δημοτικών υπηρεσιών, με αιχμή τις μεταφορές, την καθαριότητα και τη συντήρηση των δικτύων. Τα 2,4 εκατομμύρια των ψηφοφόρων της ιταλικής πρωτεύουσας θα κληθούν από τους καλοθελητές του Δημοκρατικού Κόμματος και της Φόρτσα Ιτάλια να συμμετάσχουν σε ένα συμβουλευτικό δημοψήφισμα για την ιδιωτικοποίηση των δημοτικών συγκοινωνιών, των λεωφορείων, του μετρό και των τραμ της δημοτικής εταιρείας ATAC. Για να είναι έγκυρο το δημοψήφισμα, αρκεί να φτάσει η συμμετοχή το 33,3% (759.000 πολίτες), ενώ δεν λείπουν και αυτοί που θα κάνουν προσφυγή θεωρώντας ότι υπάγεται στο νέο καταστατικό του δήμου, που δεν προβλέπει ποσοστό για την εγκυρότητά του.

Το Κ5Α και τα συνδικάτα είναι αντίθετα στο δημοψήφισμα, που θα θέτει δύο ερωτήματα. Πρώτον, την απευθείας ιδιωτικοποίηση των δημοτικών μεταφορών με την παραχώρησή τους διαμέσου διαγωνισμών σε ιδιωτικές εταιρείες, “για να εγγυηθούμε μορφές συγκριτικού ανταγωνισμού, σεβόμενοι το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία και την επανατοποθέτηση των εργαζομένων στη φάση της αναδιάρθρωσης;” όπως διατυπώνεται. Και, δεύτερον, τη δημιουργία νέων υπηρεσιών μεταφοράς διαμέσου “ανταγωνιστικών” ηλεκτρονικών εφαρμογών ή μετά από αίτημα των πολιτών.

Η πλήρης αποτυχία της δημοτικής αρχής του Κ5Α είναι προφανής, με τα μέσα μεταφοράς της Ρώμης να θυμίζουν περισσότερο χώρα του Τρίτου Κόσμου παρά πρωτεύουσα χώρας του G7, ενώ η απάντηση του “πασοκοποιημένου” Δημοκρατικού Κόμματος έρχεται από το εγχειρίδιο του νεοφιλελευθερισμού, προς μεγάλη ικανοποίηση του... Σαλβίνι.

 

Δείτε όλα τα σχόλια