Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Αντώνης Αντύπας: "Το θέμα των μεταναστών διατρέχει την Ιστορία και είναι παρόν στο σήμερα"

Για “μια συγκλονιστική ιστορία έρωτα και κυριαρχίας ενός συγγραφέα που είναι γνώριμος και αγαπημένος” μας μιλά ο Αντώνης Αντύπας, που σκηνοθετεί για πρώτη φορά στο Εθνικό Θέατρο το έργο του...

"O ντέτεκτιβ" του Δημήτρη Χατζή στη σκηνή

Ο Θοδωράκης, «ο επιλεγόμενος ντέτεκτιβ», αριστούχος γυμνασίου και λάτρης των αστυνομικών μυθιστορημάτων, περιμένει τον διορισμό του σε θέση γραφέως στα γραφεία της επαρχίας. Ο διορισμός δεν έρχεται κι ο Θοδωράκης, αργά μα σταθερά, βουλιάζει στο τέλμα της απραξίας. Ένας μυστηριώδης θάνατος τον συγκλονίζει. Η διαλεύκανσή του γίνεται τότε σκοπός της ζωής του. Γίνεται η σπίθα που κρατά ζωντανή την ιδέα της εξαιρετικότητας για το άτομό του, της επικράτησης και της γενικής αναγνώρισης.

Νέο διοικητικό συμβούλιο της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης

Με απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λυδίας Κονιόρδου, μετά την παραίτηση του αντιπροέδρου της ΚΣΟΤ Σωτήρη Μουσούρη και του μέλους του δ. σ. Ιωάννη Παραμυθιώτη και προκειμένου να...

Η ποίηση ψάχνει την αιτία όχι την αφορμή

Η Αγγελική Πούλου και ο Γιάννης Στίγκας μάς μιλούν με αφορμή την παράσταση "Ο δρόμος μέχρι το περίπτερο" που ανεβαίνει από την κολεκτίβα σύγχρονης τέχνης, Medea Electronique, στη σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννη

Το θέατρο δεν θα πάψει ποτέ να υπάρχει

"Το θέατρο δεν θα πάψει ποτέ να υπάρχει". Η αισιόδοξη πρόβλεψη, που ανήκει στον εκ των πατέρων του ελληνικού θεάτρου Ιάκωβο Καμπανέλη, μου σφηνώθηκε στο μυαλό από εκείνο το βράδυ που είχα την καλή...

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Θήβα: Το αρχαίο δράμα σήμερα

Το πρόγραμμα ξεκινά την επόμενη Τρίτη 17 του μηνός στο Πολιτιστικό Κέντρο της Θήβας με ένα αναλόγιο με αποσπάσματα από τις “Φοίνισσες” του Ευριπίδη, σε μετάφραση Γ. Ανδρεάδη, μελοποίηση Κ. Ζαριτάτου και με ερμηνευτές τους Δ. Χατούπη, Στ. Κυριακίδη κ.ά.

Τα νέα πεδία θεατρικής άνθησης και ο «χάρτης» της Θεσσαλονίκης

Στο καλλιτεχνικό πεδίο τόσο στο παιδικό, όσο και στο εφηβικό και προσφάτως και στο νηπιακό θέατρο, οι παραγωγές είναι πλέον πολλές, πολυποίκιλες, συχνά με πρωτότυπο σενάριο, ενώ και η Ελλάδα (κυρίως η αθηναϊκή σκηνή) φαίνεται να συντονίζεται τόσο με τις ευρωπαϊκές τάσεις, όσο και με την εμπεδωμένη ροπή της θεατρικής παραγωγής στις ΗΠΑ, που αποδεικνύουν μια πρωτόγνωρη άνθηση των τριών αυτών κατηγοριών θεάτρου.

Υπάρχει ζωή μετά τα 50;

Λατρεία των νιάτων; Σεξισμός; "Τα γηρατειά τιμωρούν πολύ περισσότερο τις γυναίκες παρά τους άνδρες", καθώς έχουν συνδεθεί στο μυαλό πολλών με την ασχήμια, σύμφωνα με την Γκουεναέλ Λε Γκρας, η οποία διδάσκει κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο του Μπορντό.

Εθνικό Θέατρο: Συνεδριάζει αύριο το Σωματείο Εργαζομένων

Η υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας αλλά και μια σειρά από ερωτήματα σε θέματα που έχουν προκύψει και δεν έχουν απαντηθεί, όπως αναφέρεται, μεταξύ των οποίων η ανάθεση σε εργολάβο για...

Δημοσθένης Παπαδόπουλος: "Ο ρόλος του καλλιτέχνη εξασθενεί και αυτό είναι δείγμα μεσαίωνα"

Οι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν να ζηλέψουν από τους Ευρωπαίους την οργάνωση, τη σκληρή δουλειά και την ολοκληρωμένη Παιδεία. Από ταλέντο δεν υστερούν

Κλήμης Εμπέογλου: "Με το Μάουζερ αναρωτιόμαστε γιατί ο άνθρωπος σκοτώνει άνθρωπο"

“Δίνοντάς του περισσότερη σημασία, διαπίστωσα όχι μόνο πόσο ενδιαφέρον είναι, αλλά και πόσο διαφορετικό από όλα τα άλλα έργα του σπουδαίου Γερμανού. Μιλάει για τον εμφύλιο μεταξύ Κόκκινων και Λευκών τη δεκαετία του 1920 στη νεοϊδρυθείσα Σοβιετική Ένωση. Και αφηγείται την ιστορία ενός εκτελεστή της επανάστασης που αδυνατεί να σκοτώσει άλλον”.


Ραδιόφωνο